Sitä mä vähän niinku koitin sanoa, kun täällä (käsittääkseni) mietitään sarjan kehittämistä (vai onko se vain Raceri).
Tässä on mielestäni kaksi selvää vaihtoehtoa:
- Jatkaa nykyisellään ja toivoa että F1-Foorumilta löytyy tarpeeksi kuskeja
- Muuttaa tämä sarja julkiseksi, voi jossain määrin löyhästi sitoa Foorumiin edelleen (esim. ilmoittautumiset tän kautta tms.). Sitten innostuneet voi järjestää F1-Foorumille omia karting-kisoja/mööttejä, joissa ei lasketa sarjapisteitä tms. edit. Tässä toki ongelmana voi edelleen olla kisaajien löytäminen, sitoutuminen väistämättä laskee.
En ymmärrä logiikkaa. Miksi pitää muuttaa tätä sarjaa, jos haluaa toimintaperiaatteiltaan täysin erilaisen sarjan?
Mun ehdotus:
- Jatketaan tätä ihan entiseen malliin.
- Jos joku haluaa perustaa rinnakkaisen vapaamman sarjan, niin siitä vaan. Jos tuo sarja vie nykyiseltä kkwcs sarjalta kaikki osallistujat niin sitten niin tapahtukoon. Itse epäilen tätä.
Tahdon myös huomauttaa, että meillä on kisassa kuin kisassa ollut vähintään 12 kuljettajaa, mikä on mielestäni jo hyvä määrä. Suurimmassa osassa kisoista osallistujamäärä huitelee siellä 20 molemmin puolin. En siis ihan täysin osta väitteitä osallistujakadosta.
Näistä jaskan ehdotuksista kaivaisin kuitenkin yhden hyvän pointin esiin:
MÖÖTET. Alkuvaiheessahan useampi kisa oli yhdistetty ihan normaaliin f1-forumin möötteen. Kisa oli yleensä ensin ja sitten mentiin esim. sporttiin, jossa oli myös odottamassa muita f1-forumisteja.
Mielestäni tämän tavan voisi ihan hyvin palauttaa ainakin muutaman kisan yhteyteen (ainakin Helsingin, Turun ja Tampereen kisat).
Olisi itseasiassa hyvä idea, jos jo Jyväskylän kisan yhteyteen järkättäisiin myös möötte (josta toikki etukäteen vapaaseen keskusteluun, miksei myös f1-vapaa alueelle?). Etkot radalla ja varsinainen möötte jossain paikallisessa ravintolassa. Tämä ajankohtakin on täydellinen, koska samalla voidaan katsella USA:n GP:n aika-ajoja, olettaen, että jyskälässä jossain paikassa näyttävät niitä.
Ratas ja ketjut ovat kulutusosaa. Ratas maksaa noin 15,- ja ketjut 30,-. Jos siinä meni taka-akseli solmuun, niin se on vajaa 200. Jarrut nyt tuskin menee kokonaan uusiksi, vaan ehkä jokunun muutaman kympin osa.
No sovitaan sitten meidän kesken että max 250€.
Eli puolet kaudesta yhteen ulosajoon. Moving on...
Pari hunttiahan me taidettiin siitä mun uudelleenmuotoilemasta taka-akselistakin taannoin maksaa?