DSQ
Elossa
Epätodennäköinen tapahtuma, tarkoitat?Odota kuule ihan rauhassa vaan.
Epätodennäköinen tapahtuma, tarkoitat?Odota kuule ihan rauhassa vaan.
Ähh mitää reenejä... suoraa vaa kylmiltää kisaaPitääkin käydä KIC:lla ajamassa ennen kisaa, kun multa löytyy liikuntaseteleitä ihan riittävästi.
Lasketaanko "kylmiltään menemiseksi" se, ettei aja harjoituksia vaan ainoastaan kilpailuja?Ähh mitää reenejä... suoraa vaa kylmiltää kisaa
Kic vois ennen kisapäivää laittaa uuden rataprofiilin niin tulis kaikille uutena tai joillekki vanha profiili jos aikasemmin käytettyLasketaanko "kylmiltään menemiseksi" se, ettei aja harjoituksia vaan ainoastaan kilpailuja?
Niin, eipä KIC:ssä oikeastaan ole enää mahdollisia rataprofiileja, joilla en olisi itse näiden yhdeksän vuoden aikana ajanut.Kic vois ennen kisapäivää laittaa uuden rataprofiilin niin tulis kaikille uutena tai joillekki vanha profiili jos aikasemmin käytetty
heh, itellä muutamasta mitä tässä on tullu silver kisoi ajettuu ja muuten vaa.Niin, eipä KIC:ssä oikeastaan ole enää mahdollisia rataprofiileja, joilla en olisi itse näiden yhdeksän vuoden aikana ajanut.
Kuuleman mukaan sallittu maksimimäärä (terveisin VM:n henkilökunta) on 15 kg. Sinne siis saattaa mahtua enemmänkin, mutta tuon enempää sinne ei anneta laittaa, koska ilmeisesti autojen ajo-ominaisuudet kärsivät enemmästä huomattavasti. En kylläkään usko, että vaikutus voisi olla paljoa enempää kuin esimerkiksi Kart'in Clubilla.jaa, jos olen ollenkaan oikeilla jäljillä, niin tuo tuossa on VM:n uusien autojen lisäpainolaatikko. Näyttää kovin pieneltä. Onkos tietoa, paljonko tuohon kiloja saa?
Valitettavasti karting ja koripalloilu eivät ole sama asia.Tuon enempää ei olisi tarviskaan painoja lisätä vuokrapeleihin :tongue: Muuten se ois sama kuin koripalloilijalta pätkästäisiin puoli metriä jaloista pois ennen peliä.
Niin. No KIC:in autoista ei voi edes puhua samassa lauseessa. Itseä pyydettiin testamaan tuonne viime vuonna uutta kalustoa ja antamaan kommenttia mikä olisi paras: gp Racing, Sodi ( samat kuin KIC:lla:...) ja CRG. Harmittavasti missasin tuon testin mutta yhtä mieltä oli kaikki kuulemma siitä että sodit oli täysin leluja millä ei tee yhtään mitään ja CRG:n rungot oli parhaita. Nähtäväksi jää omalta osalta. Mutta ihan mielellään otan sen 15 kg rautaa niin kauan kuin se ei vaikuta liialta ajettavuuteen. Tuskinpa sinäkään esim. lähtisit samalta viivalta haastamaan hyvinkäällä Rotaxeilla vaikka mua jos painaisin 90-100kg ja sulle annettas 30kg mötikkä vasempaan etukulmaan...Kuuleman mukaan sallittu maksimimäärä (terveisin VM:n henkilökunta) on 15 kg. Sinne siis saattaa mahtua enemmänkin, mutta tuon enempää sinne ei anneta laittaa, koska ilmeisesti autojen ajo-ominaisuudet kärsivät enemmästä huomattavasti. En kylläkään usko, että vaikutus voisi olla paljoa enempää kuin esimerkiksi Kart'in Clubilla.
Aion mahdollisesti kokeilla (mikäli se vain sallitaan ja mikäli se on muutenkaan mahdollista) ajamista suuremmalla lisäpainomäärällä sitten, kunhan uudet autot vain ilmestyvät.
Tuohan on aivan eri tilanne kuin mistä itse puhuin. Tottakai se 15 kiloa riittää, jos eroa on sen verran.Asioista voi olla montaa mieltä. Itse olen sitä mieltä, että itse otan mieluummin 15kg ja antaisin vastustajan ajaa ilman painoja, kuin se että ottaisin vaikka 25kg ja vastustajalle 10kg.
Niin no. Et ole paljoa ajellut Kart'in Clubilla, joten on ymmärrettävää, että olet asiasta eri mieltä.Tuo 15kg riittää omalla kohdalla suurimmalle osaa tai oikeastaan kaikille joista yleensäkin vastusta on, tasoittamaan pelin.
Tätähän minäkin olen tässä veikkaillut.Eikä Ajettavuus tule niin rankasti kärsimään.
Joo, muakin pyydettiin testaamaan, mutta oli samana päivänä kisat Kart'in Clubilla. Jäi sitten testit välistä. Ja mä olen kyllä siinä käsityksessä (DW:n postaama kuva tukee näkemystäni), että se lisäpainolaatikko sijaitsee CRG:n autoissa samassa kohtaa kuin Sodin. Joten etukulmasta on turha puhua.Niin. No KIC:in autoista ei voi edes puhua samassa lauseessa. Itseä pyydettiin testamaan tuonne viime vuonna uutta kalustoa ja antamaan kommenttia mikä olisi paras: gp Racing, Sodi ( samat kuin KIC:lla:...) ja CRG. Harmittavasti missasin tuon testin mutta yhtä mieltä oli kaikki kuulemma siitä että sodit oli täysin leluja millä ei tee yhtään mitään ja CRG:n rungot oli parhaita. Nähtäväksi jää omalta osalta. Mutta ihan mielellään otan sen 15 kg rautaa niin kauan kuin se ei vaikuta liialta ajettavuuteen. Tuskinpa sinäkään esim. lähtisit samalta viivalta haastamaan hyvinkäällä Rotaxeilla vaikka mua jos painaisin 90-100kg ja sulle annettas 30kg mötikkä vasempaan etukulmaan...
Noh pääasia olisi että VM:lle tulisi kunnon kalusto, oli se sitten painolaatikoilla tai ilman.75 sopii itsellekin. Saa se olla myös 80. Suurinta nannaa kuitenkin on, jos VM pääsee pääkaupunkiseudun "kilpailussa" niskan päälle. Toivotaan että tuo 15kg riittää siihen.