Ei taida olla etanoli sallittua, jollei sellaiseksi sitten lasketa E95-1O:äEn edes tiedä onko täällä ajettu etanolilla vai bensalla (säännöt näyttäisivät sallivat meillä kummankin).
Suomeen hankituista Camaroista on moottoreita hajonnut melkoista tahtia, mutta ainakin mulle on jäänyt epäselväksi miksi. Voisikohan syynä olla tämä: http://www.camaro-cup.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=100
Uuteen Gen.5 Camaroon on ilmeisesti syystä tai toisesta haluttu erilainen bensapumppu kuin edellisessä mallissa, jolla ajettiin ilman mitään ongelmia E85:lla. Joku paremmin ruåttia osaava vois tulkata yksityiskohdat.
Sarjan nettisivuilla lupaillaan (toiseksi ylimpänä otsikolla Bränsleproblem i Camaro Cup utreds.), että ongelma selvitetään polttoainetoimittajan (Aspen) seuraavaan kisaan mennessä... Se on Falkenberg heinäkuun alussa, joten Suomen sarjan avaukseen Apparalle ei ole tarjolla ratkaisua ongelmaan...
Toki suomalaisten moottoririkot voivat johtua jostain ihan muustakin. En edes tiedä onko täällä ajettu etanolilla vai bensalla (säännöt näyttäisivät sallivat meillä kummankin).
Hyvin mahdollista, että tänään oli rajoitukset päällä. Maanantaina sen sijaan oli mun mielestä enemmän ääntä näissä laitteissa:Nähtävästi öljyt ja vedet sekasin niistä kaikista et viittais tietenki kasaus- tai koneistusvirheeseen enemmänkin. Oli kuitenki mikä vika olikaan ni kiirus tulee lähettää moottorit Ruotsiin eestaas kasattavaks uudestaan.
Tänään ku kävi Ahvenistolla pyörähtää ni kyllähän se niiden äänimaailma oli todella suuri pettymys. Tollanen Bemarihan pitää paremman metelin ku sellanen laitos. Kierrosajathan oli ihan rohkasevia eli sellasta lähes Superien tasoa parhaimmillaan.
Tiedä sit onko vaimentimille tai putkelle tehty jotain nyt viikolla sen melun vähentämiseks kun tänäänhän ei melupäivää ollut.
Sääntöjen kohdasta 5.5 Kaasutin:Ei taida olla etanoli sallittua, jollei sellaiseksi sitten lasketa E95-1O:ä
Jessellä tuli perästä öljyt omille jarruille/renkaille, mistä spinni ja lopulta keskeytys.Vaikeaa oli Ahveniston ensimmäisessä mutkassa, laskin yhteensä kuusi spinnausta joista yksi oli se Krohnin meno rengaskasaan.
Ei kai ne nyt ihan kauheita ole ajaa kun menevät muutaman sekunnin cuppi possua kovempaa.Ja nähtäväähän oli.
Tosin olis se kyllä ihme jos tollasella ajettavuudella sitä nähtävää ei olis. Sanalla sanoen olihan kamalan näkösiä laitteita ajaa
Siltä tosiaan näytti, joka kerta kun perä lähti vähänkään irti, oli seurauksena spinni. Osa tuli loppua kohti aivan sukkasillaan, kaasun näemmä voi avata vasta auton ollessa aivan suorassa... En oikein jaksa uskoa kuskien nauttineen. Nähtävää oli saman verran kuin huvipuiston törmäilyautoissa:tongue:Ja nähtäväähän oli.
Tosin olis se kyllä ihme jos tollasella ajettavuudella sitä nähtävää ei olis. Sanalla sanoen olihan kamalan näkösiä laitteita ajaa
Sitä se karmee vääntö teettää. Mutta sanalla sanoen mahtavaa katsottavaa!Siltä tosiaan näytti, joka kerta kun perä lähti vähänkään irti, oli seurauksena spinni. Osa tuli loppua kohti aivan sukkasillaan, kaasun näemmä voi avata vasta auton ollessa aivan suorassa... En oikein jaksa uskoa kuskien nauttineen. Nähtävää oli saman verran kuin huvipuiston törmäilyautoissa:tongue:
Ei kai ne nyt ihan kauheita ole ajaa kun menevät muutaman sekunnin cuppi possua kovempaa.
Kuismasen GT Fordikaan ei kyydissä pysynyt.