Pantano ja Grosjean ovat pystyneet siihen kahdesti. Kertaalleen tempun ovat tehneet Rosberg, Bruni, Zuber, Hülkenberg ja Parente.Grosjeanille voitto oli Grand Slam voitto eli kisan nopein kierros, paalupaikka ja voitto. Aiemmin samanlaiseen saavutukseen on kahdesti pystynyt Nelson Piquet Jr ja kerran Giorgio Pantano.
http://www.youtube.com/watch?v=rm2BMM71S14Three drivers have been given grid penalties for tomorrow's feature race in Monaco, with Giedo van der Garde losing his pole position.
After a crazy qualifying session on Thursday, pole setter van der Garde, Frenchman Romain Grosjean and Swede Marcus Ericsson were penalised for having caused collisions.
Van der Garde will start from sixth place after having crashed with Oliver Turvey during the session.
Grosjean was penalised for a crash with team-mate Pal Varhaug, although the Frenchman had not set a time and would have started from the back anyway.
Ericsson, meanwhile, crashed into the back of team-mate Sam Bird and will start from 20th position.
As a result of the penalties, Bird will start the race from pole. AUTOSPORT
Ericsson ohiti Birdin Rascassessa painamalla britin kaiteeseen. Taisi tulla vain yksi uusinta, niin hieman meni ohi mitä siinä tapahtui, mutta ei se kovin siistiltä ohitusyritykseltä näyttänyt.ISportin kuljettajien jäsentenvälisestä on tulossa kunnon turpaanveto-ottelu. Tänään Bird jäi startissa paikalleen ja teki hyvää nousua, kunnes eteen sattui Ericsson. Ohitusyritys Anthony Noghesissa päättyi siihen, että Bird taklasi Ericssonin kaiteeseen ja pääsi edelle. Kuvissa ei nähty mitä seuraavaksi tapahtui, mutta tunnelista autot tulivat ulos siten, että Ericsson oli edellä ilman takasiipeä ja Bird takana kosla siinä kunnossa, että hänen täytyi jättää auto shikaanin ulosajotielle. Autosportin mukaan autot ovat välissä vielä osuneet Rascassessa.
Jep. Näkeminen on yksi juttu, mutta Timon itsesuggestio siitä, ettei mitään tapahdu on onnistunut mainiosti. Ohjaus oli melkoista kuraa, mitä käytän tekosyynä siihen, että olen itse missannut tuon Rascassen, siis Mirabeaun tilanteen.Eikä se Pulkkinen taaskaan nähnyt mitään. Birdiltä vaikka kuinka monta ohitusta ja se vaan huokaili kuinka mitään ei tapahdu ja, että Bird on jumittunut sille ja sille sijalle.
Rascassehan on ennen Anthony Noghesia ja tunnelin jälkeen, joten siinä eivät sankarit enää ehtiineet kolistelemaan, ainakaan tuolla kierroksella.ISportin kuljettajien jäsentenvälisestä on tulossa kunnon turpaanveto-ottelu. Tänään Bird jäi startissa paikalleen ja teki hyvää nousua, kunnes eteen sattui Ericsson. Ohitusyritys Anthony Noghesissa päättyi siihen, että Bird taklasi Ericssonin kaiteeseen ja pääsi edelle. Kuvissa ei nähty mitä seuraavaksi tapahtui, mutta tunnelista autot tulivat ulos siten, että Ericsson oli edellä ilman takasiipeä ja Bird takana kosla siinä kunnossa, että hänen täytyi jättää auto shikaanin ulosajotielle. Autosportin mukaan autot ovat välissä vielä osuneet Rascassessa.
No niin just. Autosportissa lukee Mirabeau ja olen tarkoittanut mainitsemaasi kohtaa, mutta olen kirjoittanut notta Rascasse. Sama pää jne.Rascassehan on ennen Anthony Noghesia ja tunnelin jälkeen, joten siinä eivät sankarit enää ehtiineet kolistelemaan, ainakaan tuolla kierroksella.
Toi tilanne, mistä Vertti kirjoitti, tapahtui sillä suoranpätkällä ennen Mirabeuta.
Ton pistäisin ihan Birdin itsensä piikkiin, aika toivottomalta ja väkinäiseltä "mä olen nopeempi anna tietä" yritykseltä näytti. Ne hermot ne hermot...ISportin kuljettajien jäsentenvälisestä on tulossa kunnon turpaanveto-ottelu. Tänään Bird jäi startissa paikalleen ja teki hyvää nousua, kunnes eteen sattui Ericsson. Ohitusyritys Anthony Noghesissa päättyi siihen, että Bird taklasi Ericssonin kaiteeseen ja pääsi edelle.