kouvotsvoni
Banjottu
Red Bull on kyllä sen verta ylivoimainen, että huomenna tulee uusi kaksoisvoitto...jolleivat sitten taas pääse kolistelemaan
Bojo ei valmista moottoreita tietääkseni :tongue:Pieni selostus tästä - onko moottorin toimittaja vaihtunut McDonnell Douglasiiin eli nykyiseen Boeingiin.
Mutta jota taitaa olla aika haastava kopsata juuri sen pakokaasujen ohjauksen/käytön suhteen.Joo Neweyn salaisuudet #7, jota muut sitten taas kopsaa, ja ihmettelee.
Noo se oli vaan sellainen kielikuvaPieni selostus tästä - onko moottorin toimittaja vaihtunut McDonnell Douglasiiin eli nykyiseen Boeingiin.
Startti ei oo aina Webberille ollu vahvimpia, saattaa tippua sijoja.Red Bull on kyllä sen verta ylivoimainen, että huomenna tulee uusi kaksoisvoitto...jolleivat sitten taas pääse kolistelemaan
Edellisessä postissani kertomani syyn takia RB ei ole ihan niin ylivoimainen kisassa kuin Q3:ssa.Red Bull on kyllä sen verta ylivoimainen, että huomenna tulee uusi kaksoisvoitto...jolleivat sitten taas pääse kolistelemaan
Boeing on entisen McDonnellin St. Louisin (Missourissa) tehtaan omistajana siirtynyt valmistamaan enemmän sotilaskoneita, myös hävittäjäkoneita kuten F-15, F/A-22:n ja F-35:n. Näiden turbiinien kyljissä lukee nykyään Boeing eikä McD-D.Bojo ei valmista moottoreita tietääkseni :tongue:
Okei, eli tavallaan "aika-ajomoottori"..Edellisessä postissani kertomani syyn takia RB ei ole ihan niin ylivoimainen kisassa kuin Q3:ssa.
Niis käytetään kyllä Pratt & Whitney moottoreita... mut se siitä offtopicistaBoeing on entisen McDonnellin St. Louisin (Missourissa) tehtaan omistajana siirtynyt valmistamaan enemmän sotilaskoneita, myös hävittäjäkoneita kuten F-15, F/A-22:n ja F-35:n. Näiden turbiinien kyljissä lukee nykyään Boeing eikä McD-D.
Kiitos kun selitit asian! Aika velhoja noi insinöörit, sano.Kesselille: Kyse siis siitä, että RB moottori pystyy tuottamaan pakokaasuja myös silloin kun kaasua ei käytetä (eli mutkassa tulee pakokaasut diffulle). Tämä järjestely kuluttaa moottoria joten käyttävät puheiden mukaan systeemiä vain Q3:ssa.
Illalla hotellissa sitten vasta.Webo taas ihan norsunv*itulla
No se on kyllä totta, mutta vitsi ei olisi toiminut jos olisin sanonut: F119-PW-100 -moottoreita.Niis käytetään kyllä Pratt & Whitney moottoreita... mut se siitä offtopicista
no mutta olisihan se toiminut jos olisi sanonut moottorienvalmistajan ?No se on kyllä totta, mutta vitsi ei olisi toiminut jos olisin sanonut: F119-PW-100 -moottoreita.
Mietes tuo onnistuu? Juuri ajoin tuossa nurmikon, kone sammunut ei pakokaasua tule yhtään. Tyhjäkäynnilläkin tuli hyvin vähän. Vai onko Newey, Renault & co liittynyt ilmaston talkoisiin ja kehittänyt moottorin joka saastuttaa silloinkin kun ei paineta kaasua.Mutta jota taitaa olla aika haastava kopsata juuri sen pakokaasujen ohjauksen/käytön suhteen.
Kesselille: Kyse siis siitä, että RB moottori pystyy tuottamaan pakokaasuja myös silloin kun kaasua ei käytetä (eli mutkassa tulee pakokaasut diffulle). Tämä järjestely kuluttaa moottoria joten käyttävät puheiden mukaan systeemiä vain Q3:ssa. Muut kopsaa kai sitä pakoputkien sijaintia, mutta sehän ei riitä. Pitäisi saada myös ne pakokaasut tulemaan ulos jatkuvana jotta pystyisivät oikiasti haastamaan RB:t.
Eikä varmaan Saarikaan tuosta tiedä mitään, RB parantanee joka kerta nopeuttaan Q3:seen, mutta muut ei.