No joo, toi on ihan totta. Kuitenkin olihan siitä Kimin tilanteesta sen verran paljon huhuja ja vielä aika aikasessa vaiheessa ettei periaatteessa ihan puun takaa tullu potkut. Ite ainakin oon aika varma että Schumi jatkaa ensi kaudella. Ei Brawn tohtisi antaa Schumille kenkää.Myös Kimi vahvisteli vielä vielä viime heinäkuussa ajavansa Ferrarisopimuksensa loppuun.
Toisaalta ehkä Mersullakin mietitään nyt, että kun Schumista ei ole Nicon lyöjäksi ja Nicon mahdollinen suuruus kuskina on epävarmaa (toki haluan uskoa että Nico voi voittaa vielä useammankin mestaruuden, emme vain tiedä mitään varmasti), niin kannattaisikohan sittenkin vielä harkita Räikkösen palkkaamista. Meinaan miltä se nyt sitten näyttäisi Mersun vinkkelistä, jos heillä on Nico ja Schumi ja Rellu Kubica-Räikkönen parilla pokee heidät maan rakoon. Mutta jos Mersu saa houkuteltua Kimin, tilanne onkin ihan toinen jo. Saati sitten jos Mersulla meinataan ajaa voitoista ja mestaruuksista, eikä vain Renaultia vastaan valmistajien sarjan nelossijasta.Ihan ymmärrettävää että Rellu hakee parempaa kuskia Petrovin tilalle. Kubican suoritukset autolla ovat olleet yllätys varmasti jokaiselle. Kahdella hyvällä kuljettajalla Renault olisi tällä hetkellä kaukana Mersun edellä valmistajien neljännellä sijalla. Lisäksi Kubica-Räikkönen kuljettajakaksikkona nostaisi tallin ainakin yleisön (ja miksei sponsoreidenkin) silmissä todelliseksi suurtalliksi. On kylläkin eri asia, että miten kilpailukykyinen Renaultin auto ensi vuonna on. Säännöt muuttuu taas. Toinen seikka on budjetti, joka autotehtaan tuen vähyyden takia ei liene ihan samalla viivalla muiden kärkitallien kanssa. Toisaalta taas noinkin vakuuttavalla kuljettajakaksikolla sponsoreidenkin rahapussit saattaisivat aueta vähän enemmän. Eletään taas mielenkiintoisia aikoja.
Niin, ongelma taitaa olla se, että usko Schumin kykyihin Mersulla on vielä kova. Sille yritetään taikoa parempi auto ensi kaudeksi. Jos Schumin ensi kausi menee yhtä lailla Nicon varjossa niin kolmatta kautta tuskin tulee. Niin mielelläni kuin Kimin Mersulla näkisinkin...Toisaalta ehkä Mersullakin mietitään nyt, että kun Schumista ei ole Nicon lyöjäksi ja Nicon mahdollinen suuruus kuskina on epävarmaa (toki haluan uskoa että Nico voi voittaa vielä useammankin mestaruuden, emme vain tiedä mitään varmasti), niin kannattaisikohan sittenkin vielä harkita Räikkösen palkkaamista. Meinaan miltä se nyt sitten näyttäisi Mersun vinkkelistä, jos heillä on Nico ja Schumi ja Rellu Kubica-Räikkönen parilla pokee heidät maan rakoon. Mutta jos Mersu saa houkuteltua Kimin, tilanne onkin ihan toinen jo. Saati sitten jos Mersulla meinataan ajaa voitoista ja mestaruuksista, eikä vain Renaultia vastaan valmistajien sarjan nelossijasta.
Ainoa oikea vaihtoehto :ahem:Yksi mahdollinen vaihtoehto Renault'lle voi olla hiljattain Gravityn manageroitavaksi ja DAMS:n GP2-kuljettajaksi siirtynyt Romain Grosjean.
Eikös Benetton/Renaultilla ole vuodesta toiseen ollut jälkeenjäänyt budjetti vs Ferrari/McLaren ym?Toinen seikka on budjetti, joka autotehtaan tuen vähyyden takia ei liene ihan samalla viivalla muiden kärkitallien kanssa.
Itsekin ajattelin vielä vähän aikaa sitten että varmaankin Mersulla on vielä luottoa Schumiin. Mutta pikku hiljaa olen alkanut epäilemään ettei siellä loputtomiin nykymenoa katsella. Jos Nicon paikalla olisi joku entinen maailmanmestari tai muuten erittäin ansioitunut kuski, voitaisiin laskea että jos Schumi ei enää voittoihin kykenisikään, niin aina meillä on tämä toinen voittava kuski. Nyt on kysymysmerkkejä molemmista kuskeista, eikä se ole hyvä lähtökohta tallille joka oletettavasti tähtää voittoihin ja mestaruuksiin.Niin, ongelma taitaa olla se, että usko Schumin kykyihin Mersulla on vielä kova. Sille yritetään taikoa parempi auto ensi kaudeksi. Jos Schumin ensi kausi menee yhtä lailla Nicon varjossa niin kolmatta kautta tuskin tulee. Niin mielelläni kuin Kimin Mersulla näkisinkin...
Renaultin budjetti taisi olla mestaruus vuosinaan viidenneksi tai kuudenneksi suurin, summaa en muista nyt tähän hätään.Eikös Benetton/Renaultilla ole vuodesta toiseen ollut jälkeenjäänyt budjetti vs Ferrari/McLaren ym?
Miksi Nicon esitysten päällä olisi kysymysmerkkejä? Hän on kuitenkin pärjännyt koko kauden selvästi paremmin kuin Schumi ja mielestäni ylittänyt kaikki odotukset. Eiköhän tuo autokin ole aika huono verrattuna kärkitalleihin...Nyt on kysymysmerkkejä molemmista kuskeista
Valtteri BottasKuka on Vallu?
En tuota kiistäkään. Lähinnä tarkoitin, että emme ole nähneet Nicoa voittaja-auton ratissa vielä, mitä tapahtuu kun hänen pitää todellakin ajaa kisojen voitoista. Toivottavasti käy hyvin, mutta emme siis tiedä, ja tätä luultavasti mietitään Mersullakin. Schumin piti olla se "varma" voittaja, mutta eipä taida enää olla.Miksi Nicon esitysten päällä olisi kysymysmerkkejä? Hän on kuitenkin pärjännyt koko kauden selvästi paremmin kuin Schumi ja mielestäni ylittänyt kaikki odotukset. Eiköhän tuo autokin ole aika huono verrattuna kärkitalleihin...
Kubicahan ei Santanderin huoraksi rupea.Tämä nyt on ihan puhdasta spekulaatiota, johon ei liian innokaasti kannata lähteä mukaan, mutta jos Massa ei Ferrarilla viihdy niin kyllä se Kubica sinne on vahvimmin menossa.
Massa - Räikkönen Rellulla.
Kimi ajaa rallia ensi vuonna.
Alonso ei uskalla ajaa Kubican tallikaverina.Kubicahan ei Santanderin huoraksi rupea.