Kuskien siirrot ja huhut vuodelle 2011

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Saattaa olla niinkin, että Ferrarilla oli vielä suurempi paine päästä Kimistä eroon, jotta olis saanut Alonson tilalle. Tästä Santander on varmaan tuonut tallille runsaita summia. Ei tuohon tarvita edes kovin kummoista päättelykykyä, saatikka salaliittoteorioiden vääntämisiä :rolleyes:

Siis voiko huvittavampaa edes lausua: Ferrarin tasavertaisen kohtelun politiikasta on vaikka kuinka näyttöä :D:jaska::D
Mielestäni sekä Alonso että Räikkönen ovat molemmat erinomaisia kuskeja, molemmilla on omat vahvuutensa ja heikkoutensa. En usko Ferrarin hävinneen kuskin kyvykkyydessä kovinkaan paljon vaihtamalla Räikkösen Alonsoon ja jos se samalla tienasi jokusen kymmenen miljoonaa, niin päätös on hyvin ymmärrettävä, vaikka ei näin suomalisittain miellyttävä.
 

Calvin

Well-known member
Liittynyt
5.12.2002
Viestit
3560
Eiköhän Ferrarilla tehty kaikki mahdollinen, että auto olisi saatu täysin sopivaksi Kimille. Ihme on, jos ei olisi tehty. Mm. syystä, että Ferrari investoi Schumin korvanneeseen Kimiin ison määrän rahaa.
Tuota logiikkaa on paljon käytetty monenkin kuskin kohdalla, mm. Montoyan McLarenilla tämän Kimin tapauksen lisäksi. Mutta oikeassa elämässä asiat eivät ole niin yksinkertaisia. Ei kuskin suuri palkka takaa sitä, että tehdään kaikki kuskin eteen. Ei todellakaan. Ajattele asiaa vaikka ihan teollisuusyritysten puitteissa, vaikka joku johtaja saakin kovaa liksaa, mukautuuko firma hänen tyyliinsä vai odotetaanko hänen mukautuvan firman tyyliin? Ei F1-talli lopulta ole juuri muuta kuin yritys.
 

Calvin

Well-known member
Liittynyt
5.12.2002
Viestit
3560
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2010/09/1189076

Renault-pamppu: Räikkösen kilpailijalla 250 miljoonaa puolellaan

Renault'n F1-tallin pääomistaja Gerard Lopez tyrmää Autosportin haastattelussa yleisen käsityksen, jonka mukaan tallin viipurilaiskuljettaja Vitali Petrov maksaa ajopaikastaan.

Ex-maailmanmestari Kimi Räikkösen on kerrottu udelleen ensi kauden kuskipaikkaa Renault'n tallista.

Petrovin taas on sanottu olevan suurimpana esteenä Räikkösen tiellä, sillä entinen maailmanmestari tietää arvonsa ja tulisi Renault'lle hurjan paljon kalliimmaksi kuin ruplakasoja talliin syytävä Petrov.

- Vitali ei ole maksava kuljettaja, mutta hänen mukana tulleet sponsorit ovat olleet erittäin hyviä, kuten Lada. Mutta Vitali ei itse maksanut sellaisia rahoja, mistä ihmiset puhuvat, Lopez paljastaa Autosportissa.

- Hän on lisäksi hyvä kuljettaja. Vitali oli viime vuonna GP2-sarjassa toinen ja olisi voinut hyvin voittaa mestaruudenkin, mikäli hänelle ei olisi sattunut kuutta epäonnistumista. Kaiken lisäksi hän on 250 miljoonan venäläisen kannattama, joten olisimme tyhmiä jos emme ajattelisi, että se voi tietää bisnestä. Vitali on meille erittäin tärkeä, ihan kuten Robert Kubicakin.

Lopez kertoo, että tallissa selvitetään parhaillaan sekä taloon hyvin rahaa tuovan kuljettajan että entisen maailmanmestarin etuja. Varsinkin talousmielessä.

- Hupaisaa, että ihmiset luulevat nyt, että meillä menee hyvin ja olemme vaihtamassa kuljettajiamme. Eräs tietty rallikuski ei ollut kiinnostunut formula ykkösistä aiemmin, mutta on nyt ottanut meihin yhteyttä ja olisi kiinnostunut palaamaan. Sinänsä hauskaa, mutta me emme ole vielä ottamassa häntä.

Lopezin mukaan talouspuoli on toisen kuljettajan valinnassa erittäin tärkeää. Talli yrittää selvittää minkä tasoisia sponsorisopimuksia ja panostuksia se tarvitsee, jotta voisi taistella mestaruudesta ensi vuonna.

- Ajamme F1:ssä ja tiimimme täytyy yrittää menestyä, koska käytämme lajia bisnekseemme. Kyse on mielikuvista.

- Ihmiset haluavat tehdä bisnestä menestyvien tallien kanssa, joten nämä menevät käsi kädessä, summaa Lopez.
Lainasin jutun kokonaisuudessaan jottei syytellä asioiden ottamisesta pois yhteydestään. Minun mielestäni tuo juttu kyllä haiskahtaa taas kerran mediapeliltä: "meillä menee nyt niin hyvin että sponsoreita ja maailmanmestareita tulee ikkunoista ja ovista, valitsemme vain niistä haluamamme". Toivottavasti Kimi ei harkitse tällaiseen talliin menemistä tosissaan.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2010/09/1189076

Lainasin jutun kokonaisuudessaan jottei syytellä asioiden ottamisesta pois yhteydestään. Minun mielestäni tuo juttu kyllä haiskahtaa taas kerran mediapeliltä: "meillä menee nyt niin hyvin että sponsoreita ja maailmanmestareita tulee ikkunoista ja ovista, valitsemme vain niistä haluamamme". Toivottavasti Kimi ei harkitse tällaiseen talliin menemistä tosissaan.
Ikävä kyllä asiayhteydestä irrottamisen on MTV3 jo tehnyt puolestasi. Alkuperäisestä stoorista välittyy vähän erilainen kuva.
 

Calvin

Well-known member
Liittynyt
5.12.2002
Viestit
3560
Onkon näiden vihjailujen/väittämien tueksi esittää mitään muuta lähdettä kuin kirjoittajan oma pää?
Jokaisen kannattaisi esittää tämä kysymys myös itselleen. Meinaan vaan että kyllä täällä piisaa "objektiivisia" henkilöitä jotka selvästi eivät ole tätä kysymystä itseltään koskaan kysyneet.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Heh, no joo, totta tuokin.
Erityisesti tämä suomennos kävi hämmentämään:
- Hupaisaa, että ihmiset luulevat nyt, että meillä menee hyvin ja olemme vaihtamassa kuljettajiamme. Eräs tietty rallikuski ei ollut kiinnostunut formula ykkösistä aiemmin, mutta on nyt ottanut meihin yhteyttä ja olisi kiinnostunut palaamaan. Sinänsä hauskaa, mutta me emme ole vielä ottamassa häntä.

Alkuperäinen:
"It's funny because people now think things are going well and we're going to change drivers, and there's a certain rally driver that wasn't interested in Formula One but now has made contact and is interested in coming back to F1, funnily enough with us, but we're not there yet.

Minä tulkitsin niin, että we're not there yet oli Lopezin näkemys siitä, onko talli valmis ottamaan Kubican rinnalle toisen huippukuskin. Kimi on kallis ja tuo mukanaan ihan erilaiset paineet. Ylipäätään Lopezin näkemys oli, että tallin pitää kyetä nollatulokseen ja vasta ensi vuonna tähän tavoitteeseen voi kunnolla keskittyä tämän vuoden uudelleenrakennusvaiheen jälkeen.
 

Misa1

Flying finns
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
8257
Sijainti
Helsinki
Itse asiassa en ole huomannut olevani väärässä. Voit toki osoittaa, jos olen jossakin kohtaa väärässä ja kertoa miten asia todellisuudessa on.

Ei kai kukaan ole kiistänytkään, etteikö Kimillä ollut kaudella -08 ongelmia, joihin vaikutti autoon tehty uudistus. Pointti on se, tekikö Ferrari Kimin olon autossaan hankalaksi tahallaan. Ei tehnyt. Siitä ei ole näyttöä, eikä moisessa olisi ollut mitään järkeäkään, kuten jo aiemmin todettu.

Eiköhän tuon uudistuksen merkitystä aavistuksen liioitellakin, sillä olihan Massa jo sitä ennen toisinaan Kimiä nopeampi. Jo edellisellä kaudella.

Ettei näissä salaliittoteorioissa vain pohjimmiltaan ole kyse sellaisesta lapsekkaasta ilmiöstä, ettei kyetä edes ajatuksen tasolla myöntämään toisen paremmuutta... Sitä että kaudella 2008 Felipe Massa oli vaan Kimi Räikköstä parempi F1-kuljettaja - fair and square, kuten englesmanni sanoisi.
Eipä tässä ole kyse ollut siitä, etteikö Massa olisi joillakin radoilla Kimiä nopeampi ja päinvastoin. Jokainen tietää, että joillakin kuskeilla on omat bravuuriradat ja joillakin radoilla taas on ongelmia.

Tässä on kyse seuraavista faktoista:
1. Hyvän alun jälkeen vuonna -08 Ferrari teki autoon muutoksia, jotka eivät toimineet Kimin kohdalla toivotulla tavalla.
2. Kimi kritisoi asiaa, jopa median välityksellä. Tämä oli erittäin harvinaista Kimin kohdalla ja jos Kimi tähän malliin kritisoi ongelmaa, jopa mediassa, niin tuskin oli tallin sisällä hiljaa.
3. Dome myöntää, että ongelma Kimin kohdalla oli tiedossa saksan kisasta eteenpäin.
4. Muutos, Kimin toistuvista pyynnöistä huolimatta ja Ferrarin tietäessä ongelmasta, tehdään vasta Ferrarin kotikisaan Monzaan.

Jos noiden faktojen pohjalta ei pysty päättelemään, että jotain hämärää tapahtui, niin sillehän ei voi mitään. Ei tässä mitään salaliittoteorioita vaadita. Perus politikointia ja asioiden järjestelyä.

Turha väittää, että kuskit ovat ne jotka päättävät asioista sen enempää teknisten asioiden suhteen kuin muutenkaan. Kuskit ovat keulassa olevia pelinappuloita. Shakin suhteen kutsuisimme heitä sotilaiksi. Tuhlattava luonnonvara, jotka ovat kuitenkin eniten näkyvissä. Alonso on Santanderin pelinappula, Shumi oli Ferrarin ja Marlboron pelinappula.

Asiat ei todellakaan ole yritysmaailmassa niin yksioikoisia, että kun tuo saa 10e, niin se on aina etusijalla verrattuna tuohon joka saa 8e :rolleyes: Tämän voisi kääntää salaliittoteoriaksi. Tuo edellisen pomon suosikki maksaa liikaa, hoidetaan se pois, jotta voimme pitää tämän halvemman. :D
 
Viimeksi muokattu:

mikæl

Well-known member
Liittynyt
28.7.2000
Viestit
6949
Sijainti
Tampere
Se, että Kimin palkannut ja Scumin pois laittanut Todt pistettiin ulos Kimin mestaruusvuoden jatkoksi. Se, että Schumi kuitenkin jäi talliin, piti pikkuveljestä huolta ja - kuten nyt tiedämme, joutui lähtemään Kimin tieltä ennen kuin halusi. Ja se, että saatuaan vaihtoehdon ajaa Kimin kanssa - ei siihen tarttunut. Se, että Ferrari korostuneesti 08 huolehti Massasta. Se, että 08 kauden puolivälissä Ferrari ei kuunnellut Kimiä. Se, että samana vuonna Alonson kanssa tehtiin sopimukset - ja Santanderin. Ja se, että Monte puhui kahdesta mestarista. Se, että Kimi kyllästyi politikointiin. Kaikki tämä voi tietenkin olla jonkun mielestä vain sattumaa ja yhteen niputettuna hassua salaliittoteoriaa. Eihän siinä mitään - näin vapaasti näitä tietenkin saa tulkita ja uskoa vain mitä päälle näkyy.
 

Wit?

******
Liittynyt
17.12.2003
Viestit
2499
Onko se, ettei käytössä oleva kalusto sovellu kuskin ajotyylille, kaluston vika? Massa on selitellyt tämänvuotista taaperrustaan renkaiden sopimattomuudella hänen ajotyylilleen ja toivonut Pirellin tulon myötä kilpailukykynsä jälleen paranevan. Eikö järkevämpi lähestymistapa olisi yksinkertaisesti opetella ajamaan niillä Bridgestonen supersofteilla?

Mielestäni kyky sopeutua ja mukauttaa ajotyyliään kaluston mukaan on yksi tärkeimmistä kuljettajan ominaisuuksista tämän päivän ykkösissä, ihan samalla viivalla sen kuuluisan "raa'an nopeuden" kanssa. Toiset ovat parempia sopeutumaan, toiset huonompia. Esim. Kubica näyttää olevan joka toinen kausi yksi sarjan parhaista, joka toinen kausi taas tulee köniin Heidfeldilta.

Pointti: ei Massan päihittäminen Ferrarilla 2008 olisi ollut Kimille mikään mahdoton tehtävä autoon tehdyistä muutoksista huolimatta. Kimi ei vain osannut hyödyntää käytössä ollutta kalustoa yhtä hyvin kuin tiimikaverinsa = Massa oli parempi, niin kuin Masa sanoi.
 

Joppe_001

Well-known member
Liittynyt
1.11.2003
Viestit
3764
Sijainti
Tois pual jokkee
Kyllä siellä varmaan Kimiä kuunneltiin, mutta tuossa etujousitusjupakassa varmasti toivottiin, että säätötyöllä Kimikin olisi saatu tyytyväiseksi. Ei onnistunut, eikä ollut muuta vaihtoehtoa kuin palata takaisin vanhaan. Mihinkään salaliittoteorioihin tai tietoisiin suosimisiin en usko.

Mutta kyllähän se ihmetytti, että sarjan kalleimmalle kuskille ei saada aikaiseksi toivotusti käyttäytyvää autoa. Kisoissahan renkaiden kuluessa ja auton käyttäytymisen muuttuessa Kimi paukutti toistuvasti nopeimpia kierroksia. Vauhtipotentiaali oli huima, mutta heikot aika-ajot veivät pohjan menestykseltä.
 

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Liittynyt
6.9.2003
Viestit
4275
Hmm.

Alkaa vaikuttaa siltä kuin lukisi Kimi toikkia. Mentäskö hiljalleen asiaan?

Oma veikkaukseni on, että Heidfeld ajaa ensikaudella Sauberia Kobayashin kanssa.
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6760
Sijainti
Täällähä mä
Heidi saa oman tutun penkin =)

"Se on myös positiivista, että voin luultavasti käyttää samaa penkkiä kuin viime vuonna, kertoi Heidfeld. :)

- Tämä ei ainoastaan säästä paljon työtä, mutta se antaa myös minulle hyvän tunteen. Tavallisesti penkin kanssa joutuu tekemään paljon hienosäätöä, ennen kuin se istuu hyvin, jatkoi Heidfeld."

[mtv3]
 

JJ-SS

Well-known member
Liittynyt
15.9.2010
Viestit
57
Tässä omat spekulaationi 2011 tallipaikoista:

Ferrari: Alonso & Massa.

McLaren: Hamilton & Button

Red Bull: Webber & Vettel

Mercedes: N. Rosberg & M. Schumacher
- vaikea uskoa, että Schumia potkittaisiin tallista pihalle kun sopimus on 3 vuoden mittainen ja Schumi itse on sanojensa mukaan sitoutunut F1:een pidemmäksi aikaa

Renault: Kubica & Petrov
- venäläisraha on sen verran arvokasta, että Renault kokeilee sitä vielä ensi kauden. Tai saattaa tehdä niin kuin Piquet Jr:llekin eli antaa vielä toisen mahdollisuuden ja tallipaikka säilyy mikäli tuloksia alkaa syntyä

Force India: Sutil & Liuzzi
- ihme kyllä, mutta Liuzzin sopimus on monien lähteiden mukaan varmistunut ja Sutilille ei avaudu tilaisuutta mennä parempaankaan talliin.

Williams: Barrichello & Hülkenberg
- Barrichello ei halua lähteä pois F1:stä ja Hülkenbergin otteista ollaan melko vakuuttuneita Williamsilla

Sauber: Kobayashi & Heidfeld
- vaikea uskoa, että Nickiä kokeneempaa kuskia on edes saatavilla Sauberille

Toro Rosso: Buemi & Ricciardo
- Alguersuari ei ole vakuuttanut otteillaan ja Toro Rosson kuskipolitiikan tuntien samoille naamoille ei anneta mahdollisuutta näyttää kykynsä kolmena kautena peräkkäin.

Lotus: Kovalainen & Trulli
- Heikin siirtyminen Renault'lle ei ole odotettua eikä siitä liiemmin olla enää edes puhuttu. Trulli alkaa olla jo uransa ehtoopuolella ja muut tallit eivät ole kiinnostunut palkkaamaan häntä.

Virgin: Glock & di Grassi
- olisi jopa typerää vaihtaa nykyisiä kuskeja, joilla on jo hyvä kokemus Virginin autosta. Tietysti, jos jollain on rahaa ostaa.

Hispania: de la Rosa & Senna
- de la Rosa haluaa jatkaa vielä uraansa ja Hispania tarvitsee kuljettajaa, josta on hyötyä auton kehitystyössä. Yamamoton ura loppuu Abu Dhabissa, Chandhokilla ei ole tarpeeksi rahaa tallipaikkaan. Sennan tarjoamat sponsorirahat ja maine menestyneen kuljettajan veljenpoikana takaavat hänelle jatkon
 

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Liittynyt
6.9.2003
Viestit
4275
JJ-SS:n kanssa voin olla hyvin pitkälle samaa mieltä. Ainoastaan TR suhteen epäilyttää, mutta muuten sama sarja kuin itselläni olisi.
 

IceManFani

Tunari
Liittynyt
10.9.2006
Viestit
1547
Sijainti
Lohja, valitettavasti...
Ferrari: Alonso & Massa.
Hyvin tod.näk. että Massa jatkaa ainakin vielä yhen kauden Ferrarilla, jollei sitten oikeesti ole saanu jo tarpeeksesa täydestä kakkoskuskin kohtelusta.

McLaren: Hamilton & Button
Tätä on turha edes lähteä lyttäämään, molemmilla pitkät sopimukset McLarenin kanssa.

Red Bull: Webber & Vettel
Eiköhän Webberkin juu ainakin yhen kauden Reddarilla jatka. Vettelillä tosiaan soppari aina kauteen, no mikäs se nyt taas oli? 2012?

Mercedes: N. Rosberg & M. Schumacher
- vaikea uskoa, että Schumia potkittaisiin tallista pihalle kun sopimus on 3 vuoden mittainen ja Schumi itse on sanojensa mukaan sitoutunut F1:een pidemmäksi aikaa
Joo, eiköhän Schumi aja ne sopparinsa kolme vuotta ja sitte jättää taas F1:set, tällä kertaa lopullisesti.

Renault: Kubica & Petrov
- venäläisraha on sen verran arvokasta, että Renault kokeilee sitä vielä ensi kauden. Tai saattaa tehdä niin kuin Piquet Jr:llekin eli antaa vielä toisen mahdollisuuden ja tallipaikka säilyy mikäli tuloksia alkaa syntyä
Juu, Petrovi pierasee taas jostain uuden rahakkaan Venäläissponssin, joka voitelee Rellun järjettömällä summalla...

Force India: Sutil & Liuzzi
- ihme kyllä, mutta Liuzzin sopimus on monien lähteiden mukaan varmistunut ja Sutilille ei avaudu tilaisuutta mennä parempaankaan talliin.
Eiköhän juu Voima Intia jatka samalla kaksikolla.

Williams: Barrichello & Hülkenberg
- Barrichello ei halua lähteä pois F1:stä ja Hülkenbergin otteista ollaan melko vakuuttuneita Williamsilla
Sama mielipide.

Sauber: Kobayashi & Heidfeld
- vaikea uskoa, että Nickiä kokeneempaa kuskia on edes saatavilla Sauberille
Juu ei ole ei. Ellei sitte Ferrari anna Fisicoa sinne... (Tuskin kuitenkaan)

Toro Rosso: Buemi & Ricciardo
- Alguersuari ei ole vakuuttanut otteillaan ja Toro Rosson kuskipolitiikan tuntien samoille naamoille ei anneta mahdollisuutta näyttää kykynsä kolmena kautena peräkkäin.
No, saa nähdä...

Lotus: Kovalainen & Trulli
- Heikin siirtyminen Renault'lle ei ole odotettua eikä siitä liiemmin olla enää edes puhuttu. Trulli alkaa olla jo uransa ehtoopuolella ja muut tallit eivät ole kiinnostunut palkkaamaan häntä.
Eiköhän jatka samoilla.

Virgin: Glock & di Grassi
- olisi jopa typerää vaihtaa nykyisiä kuskeja, joilla on jo hyvä kokemus Virginin autosta. Tietysti, jos jollain on rahaa ostaa.
Tuskin juu vaihtaa.

Hispania: de la Rosa & Senna
- de la Rosa haluaa jatkaa vielä uraansa ja Hispania tarvitsee kuljettajaa, josta on hyötyä auton kehitystyössä. Yamamoton ura loppuu Abu Dhabissa, Chandhokilla ei ole tarpeeksi rahaa tallipaikkaan. Sennan tarjoamat sponsorirahat ja maine menestyneen kuljettajan veljenpoikana takaavat hänelle jatkon
Yamotollahan taitaa olla ajopaikka ostettuna vaan Brasiliaan asti, mutta eiköhän se sen vikankin kisan ajopaikan osta... Hyvin mahdollinen tämä sun spekulaatios...
 

Froilan Gonzales

Well-known member
Liittynyt
21.7.2008
Viestit
897
Sauber: Kobayashi & Heidfeld
- vaikea uskoa, että Nickiä kokeneempaa kuskia on edes saatavilla Sauberille
Heidfeld tuo edes hieman tietoa Pirellin renkaista. Se nostaa tässä tilanteessa hänen arvoaan.

Hispania: de la Rosa & Senna
- de la Rosa haluaa jatkaa vielä uraansa ja Hispania tarvitsee kuljettajaa, josta on hyötyä auton kehitystyössä. Yamamoton ura loppuu Abu Dhabissa, Chandhokilla ei ole tarpeeksi rahaa tallipaikkaan. Sennan tarjoamat sponsorirahat ja maine menestyneen kuljettajan veljenpoikana takaavat hänelle jatkon
Sisaren poika.
 

berra67

Well-known member
Liittynyt
11.2.2003
Viestit
923
Hassua miten te tuota englannin kieltä tulkitsette. "We are not there yet" tarkoittaa tässä yhteydessä selvästi että "emme ole vielä palkkaamassa ketään.."



Erityisesti tämä suomennos kävi hämmentämään:
- Hupaisaa, että ihmiset luulevat nyt, että meillä menee hyvin ja olemme vaihtamassa kuljettajiamme. Eräs tietty rallikuski ei ollut kiinnostunut formula ykkösistä aiemmin, mutta on nyt ottanut meihin yhteyttä ja olisi kiinnostunut palaamaan. Sinänsä hauskaa, mutta me emme ole vielä ottamassa häntä.

Alkuperäinen:
"It's funny because people now think things are going well and we're going to change drivers, and there's a certain rally driver that wasn't interested in Formula One but now has made contact and is interested in coming back to F1, funnily enough with us, but we're not there yet.

Minä tulkitsin niin, että we're not there yet oli Lopezin näkemys siitä, onko talli valmis ottamaan Kubican rinnalle toisen huippukuskin. Kimi on kallis ja tuo mukanaan ihan erilaiset paineet. Ylipäätään Lopezin näkemys oli, että tallin pitää kyetä nollatulokseen ja vasta ensi vuonna tähän tavoitteeseen voi kunnolla keskittyä tämän vuoden uudelleenrakennusvaiheen jälkeen.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18472
Virgin: Glock & di Grassi
- olisi jopa typerää vaihtaa nykyisiä kuskeja, joilla on jo hyvä kokemus Virginin autosta. Tietysti, jos jollain on rahaa ostaa.
Portti Virginille auki d’Ambrosiolle.

24-vuotiaan belgialaisen manageri Yves Decorie on antanut ymmärtää, että Virgin-paikka olisi saatavilla, jos d’Ambrosio tuo mukanaan viiden miljoonan euron sponsoripaketin.

Lähde TS.
 
Ylös