Kakenstain
Wololo
- Liittynyt
- 1.4.2009
- Viestit
- 649
http://www.youtube.com/watch?v=T3n0vBcW5fc&feature=relatedM meinaa myös Myöhästyminen kuski uutisen julkaisemisesta :ahem:
http://www.youtube.com/watch?v=T3n0vBcW5fc&feature=relatedM meinaa myös Myöhästyminen kuski uutisen julkaisemisesta :ahem:
:thumbup:
Ainahan voi perustaa uuden nickin... :dunno::thumbup:
Toisaalta toivon ihan koreen itsensä vuoksi että tulee se ilmo viimeistään ens viikol. Ei muuten mutta uskottavuus menee ------------->
:thumbfh:
Häh? Alkukausi meni ihan hyvin Ranskaan asti, ja Kanadassa olisi ottanut tukevat asemat MM:ssä ellei....No jaa, Kimin kohdalla tätä voisi soveltaa ehkä osittain kauden 2008 osalta
Kaudella 2009 Kimin vauhti oli vähintään Massan tasolla, mutta kisatapahtumat eivät aina kääntyneet omaan laariin. Vähän sitä oli ongelmana tuossa kauden 2008 jälkipuoliskollakin. Oliskohan ongelma ollut että talli halusi suosia Massaa?mutta kaudella 2009 sokea Greettakin näki että Ferrari oli ihan paska verrattuna Brawneihin, Toyotiin ja myöhemmin kaudella RB:hin verrattuna. Toki olihan se Macikin täysi susi mutta se sentään kehittyi ja Hamsteri käveli edelleen Heikin yli mennen tullen.
http://www.stopandgo.tv/news/formula-1/en/narain-karthikeyan-si-offre-alla-force-india-otto-milioni-di-dollari-per-rientrare-in-formula-1-nel-2011-.htmlForce India
Mies on tainnut näyttönsä antaa:ahem:http://www.stopandgo.tv/news/formula-1/en/narain-karthikeyan-si-offre-alla-force-india-otto-milioni-di-dollari-per-rientrare-in-formula-1-nel-2011-.html
Narain Karthikeyan on pistänyt 8 miljoonaa pöytään saadakseen ensi kaudeksi toisen paikan Force India tiimistä.
Noinhan se on, mutta jos tallit eivät sponsoreilta saa tarpeeksi rahaa, niin vaihtoehdot ovat maksukuski, pienemmällä budjetilla yrittäminen mm. auton kehityksestä tinkien tai lopettaminen.Mies on tainnut näyttönsä antaa:ahem:
F1 menee väärään suuntaan, yhä useammin ajavat parhaiden kuksien asemesta rahakkaimmat.
Mies on tainnut näyttönsä antaa:ahem:
F1 menee väärään suuntaan, yhä useammin ajavat parhaiden kuksien asemesta rahakkaimmat.
Ja kun ottaa huomioon, että erittäin harva F1:sellä kilpailussa ajava/ajanut kuljettaja on huono, niin maksukuskilla ja auton kehittämisellä saavutetaan suht todennäköisesti parempi tulos kuin palkkaa vaativalla kuskilla ja autolla, jota ei kauden alun jälkeen kehitetä lainkaan.Noinhan se on, mutta jos tallit eivät sponsoreilta saa tarpeeksi rahaa, niin vaihtoehdot ovat maksukuski, pienemmällä budjetilla yrittäminen mm. auton kehityksestä tinkien tai lopettaminen.
No joko se uutinen kohta julkaistaan?M meinaa myös Myöhästyminen kuski uutisen julkaisemisesta :ahem:
No joko se uutinen kohta julkaistaan?
Jep, tässä Lotuksen poikien kisa-ennakko Abu Dhabiin:Jarno Trulli ja hänen managerinsa tyrmäävät Autosportin artikkelissa (jonka tiedot perustuvat Trullin Autosprint-lehdelle antamiin kommentteihin) brasilialaismediassa levitetyn huhun, jonka mukaan Bruno Senna olisi ostamassa itsensä ensi vuodeksi Lotukselle Trullin tilalle. Jarno sanoo olevansa tiiviisti yhteistyössä Mike Gascoynen kanssa rakentamassa kauden 2011 projektia.
Jarno Trulli siis jatkaa työskentelyä Mike Gascoynen kanssa ja Heikki Kovalainen puolestaan ostelee Tony Fernandesin Air Asia -yhtiön osakkeita. Lotuksella (tai mikä Fernandesin tallin nimi sitten ensi kaudella onkaan) ei siis näiltä näkymin ole vapaita kisakuskin paikkoja kaudelle 2011, vaan tämänvuotiset kuskit jatkanevat ruodussa.
Mä vähän epäilen Boullierin tavan heitellä nimiä enemmän karkottavan kuin houkuttelevan huippunimiä käymään neuvotteluja. Boullierin kanssa ennen edes alustavia keskusteluja pitäisi ottaa nimi salassapitosopimukseen kera riittävin ukaasein.Toisaalta vois ajatella, että tämä on vain Boullier tapa käydä ajajaneuvottelujaan julkisesti lehtien palstoilla ja välillä höystämällä niitä jollain huippunimellä, tällä kertaa siis Webberillä.
Heidfeld vois kyllä olla aika kova sana FI:llä.ja FI:llä Liuzzi saakin monoa ja ajattavat paria Sutil-Heidfeld tai Sutil-di Grassi