nordic man
Well-known member
- Liittynyt
- 9.5.2009
- Viestit
- 3897
Sen kummemmin vittuilematta niin tuo Jon Sibalin renderöinti on todella vanha jo
Tosin mistäs sitä tietää vaikka tuollaiseen päädyttäisiin, mutta silti
Sen kummemmin vittuilematta niin tuo Jon Sibalin renderöinti on todella vanha jo
Se nähdään vasta ensi vuonna. Silloin jokainen merkki tuo 6 uutta autoa viivalle. Tällä kaudella voisi luulla, että kisat olisivat latistuneita kahden merkin välillä. Audilla ja Mesellä on about 9 kuskia palkkalistoilla. Kummaltakin putoaa muutama pois tämän kauden jälkeen. Kuskit saavat palkkaa useamman 100k vuodessa, eli kannattaa pysyä tässä sarjassa mukana. Ent. F1-Spyker-kuski Markus Winkelhock sai fudut Audin tiimistä. En usko, että hän tienaa yhtä paljon rahaa GT-karkeloissa.
http://www.motorsport-magazin.com/dtm/news-116322-umfrage-erfahrung-setzt-sich-durch-team-schnitzer-erringt-die-bmw-krone.html
-Onko BMW:stä kuitenkaan vielä 1. kautenaan Audin ja Mersun haastajaksi? :doubtful:
2.-Mahtaakohan kyseessä olla 2- vai 4-ovinen?
Eikai putkirunko-monokokkihässäkkää tarvitse vaihtaa vaikka korimalli vaihtuukin? Uusi kuori vaan muottiin ja auton katteeksi.http://www.bild.de/regional/leipzig/erlkoenig/neuer-dtm-bmw-in-oschersleben-gesichtet-18718220.bild.html
-Mielenkiintoista nähdä, kuinka pitkäikäiseksi malli jää, merkki kun jo suunnittelee seuraajaa nykyiselle 3-sarjalleen. :doubtful:
Se vaan kun ihmiskeho ei kestä enää siinä menossa.Uudet rungot kestävät kuulemma mielettömiä G-voimia ja onnettomuuksia. Ne ovat vielä paljon halvempia kuin nykyiset systeemit. Norisringillä oli esittelytilaisuus, jossa ei saanut ottaa kuvia tai videoita. Harvassa sarjassa on turvallisuusstandardit näin korkealla.
No, onneksi rataonnettomuudet eivät usein ole äkkipysäyksiä vaan erilaisia kierimisiä jne.Se vaan kun ihmiskeho ei kestä enää siinä menossa.