kouvotsvoni
Banjottu
Eipäs nyt manata siellä Lusikkaan vaan muitten sekaan!Mukana!
Kouvotschenkon kyydissä pääsen, sikälimikäli kouvolla käy flaksi Lohjalla. :thumbfh:
Eipäs nyt manata siellä Lusikkaan vaan muitten sekaan!Mukana!
Kouvotschenkon kyydissä pääsen, sikälimikäli kouvolla käy flaksi Lohjalla. :thumbfh:
Varmaan Dompparia tässä nyt haetaanjos totta puhutaan. Kuski X? No ei viittaa minuun onneksi. Vauhti on liian hidasta siihen, että 7kertaa kerkeisi pyörähtämään, tosin jään kyllä 8sek.:tongue:
Itseasiassa olen tuosta samaa mieltä .Ei se paljoa auta sisäradalla; yritäpä esim. ajaa KIC:ssa renkaat lukittaen jarrutuksiin ja kaasu pohjaan aikaisin salamannopeilla ratinliikkeillä korjaten niin umpisurkeita kierrosaikoja pukkaisi..Joo ei, mutta ei voi myöskään ajatella, että jos pärjää ulkona, pärjää sisäkartingissakin. Eli ei haittaa opetella kartngia ulkoradalla, mutta ei se auta sisäradalla pärjäämiseen. Voisi mielestäni melkein verrata siihen, että osaan soittaa pianoa ja hyvinkin osaan, mutta kitara kädessä olen täysin surkea.
Uuh ei.. Ei tietenkään kukaan KKWCSläinen edes sopisi tuohon kuvaukseen. Tapauksesta muutenkin aikaa 10v.Varmaan Dompparia tässä nyt haetaan
Siis tajusin kyllä tämän, kunhan yritin psyykata DomppariaUuh ei.. Ei tietenkään kukaan KKWCSläinen edes sopisi tuohon kuvaukseen. Tapauksesta muutenkin aikaa 10v.
Siis tajusin kyllä tämän, kunhan yritin psyykata Dompparia
No pää pystyyn. Veikkaan että Turun kisassa olet vahvempi, kuten Andykin. Olen sitä mieltä, että jos otetaan esim. KIC:n ja Forssan rata vertailuun, niin ajo Turun sisäradalla sisävälityksin menee aika tarkkaan näiden kahden edm. väliin. Näkihän sun ja veljes vauhdin silloin kun kerran kävitte testaamassa. Ihme on, jos molemmat ei A-finaaliin pääse. 8:aa kun voivat kerralla ajattaa.Itseasiassa olen tuosta samaa mieltä .Ei se paljoa auta sisäradalla; yritäpä esim. ajaa KIC:ssa renkaat lukittaen jarrutuksiin ja kaasu pohjaan aikaisin salamannopeilla ratinliikkeillä korjaten niin umpisurkeita kierrosaikoja pukkaisi..
Itselle positiivinen yllätys olikin se kuinka hyvä ajettavuus oli turun autoissa, kiitos hyvän väännön mutkista ja sen että autot kääntyy hyvin mutkiin niin ajaminen oli heti luonnollisen tuntuista (vähemmän "sisäratatyylistä") ja ajan parantaminen tulee lähinnä hienosäädön avulla. Toisin kuin esim KIC:ssa missä kesti kauemmin oppia oikeanlainen pehmeä, hiukan aliohjaava supertarkka ajotyyli.No pää pystyyn. Veikkaan että Turun kisassa olet vahvempi, kuten Andykin. Olen sitä mieltä, että jos otetaan esim. KIC:n ja Forssan rata vertailuun, niin ajo Turun sisäradalla sisävälityksin menee aika tarkkaan näiden kahden edm. väliin. Näkihän sun ja veljes vauhdin silloin kun kerran kävitte testaamassa. Ihme on, jos molemmat ei A-finaaliin pääse. 8:aa kun voivat kerralla ajattaa.
Meinaatko jättää kartinkit myös väliinNäillä näkymin en liiku metriäkään autolla:thumbup:
No ei niitä leluja lasketa autoiksiMeinaatko jättää kartinkit myös väliin
Mä oon myös kiinnostunut! :ahem:Mites kyydityksien kanssa, löytyykö semmosta autoa mikä lähtee pk-seudulta lauantaiaamuna ja palaa sunnuntaina? minä + likka
Tytöistäkö?Mä oon myös kiinnostunut! :ahem: