KKWCS Season 2010, round 10, Turku Karting

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
jos totta puhutaan. Kuski X? No ei viittaa minuun onneksi. Vauhti on liian hidasta siihen, että 7kertaa kerkeisi pyörähtämään, tosin jään kyllä 8sek.:tongue:
Varmaan Dompparia tässä nyt haetaan :D
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kisan ajankohdan takia kyllä pitää toivoa yhtä sun toista perjantaille. Ei innostaisi lähteä aamuyöllä ajelemaan ja sitten hypätä kartingin rattiin, jollen ehdi jäämään jo jonnekin Turengin metsiin matkalla.
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1123
Joo ei, mutta ei voi myöskään ajatella, että jos pärjää ulkona, pärjää sisäkartingissakin. Eli ei haittaa opetella kartngia ulkoradalla, mutta ei se auta sisäradalla pärjäämiseen. Voisi mielestäni melkein verrata siihen, että osaan soittaa pianoa ja hyvinkin osaan, mutta kitara kädessä olen täysin surkea.
Itseasiassa olen tuosta samaa mieltä :) .Ei se paljoa auta sisäradalla; yritäpä esim. ajaa KIC:ssa renkaat lukittaen jarrutuksiin ja kaasu pohjaan aikaisin salamannopeilla ratinliikkeillä korjaten niin umpisurkeita kierrosaikoja pukkaisi..
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Itseasiassa olen tuosta samaa mieltä :) .Ei se paljoa auta sisäradalla; yritäpä esim. ajaa KIC:ssa renkaat lukittaen jarrutuksiin ja kaasu pohjaan aikaisin salamannopeilla ratinliikkeillä korjaten niin umpisurkeita kierrosaikoja pukkaisi..
No pää pystyyn. Veikkaan että Turun kisassa olet vahvempi, kuten Andykin. Olen sitä mieltä, että jos otetaan esim. KIC:n ja Forssan rata vertailuun, niin ajo Turun sisäradalla sisävälityksin menee aika tarkkaan näiden kahden edm. väliin. Näkihän sun ja veljes vauhdin silloin kun kerran kävitte testaamassa. Ihme on, jos molemmat ei A-finaaliin pääse. 8:aa kun voivat kerralla ajattaa.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13721
Laitan Jussinkin alustavasti tämän mukaan listalle kun paikat jo vähissä.
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1123
No pää pystyyn. Veikkaan että Turun kisassa olet vahvempi, kuten Andykin. Olen sitä mieltä, että jos otetaan esim. KIC:n ja Forssan rata vertailuun, niin ajo Turun sisäradalla sisävälityksin menee aika tarkkaan näiden kahden edm. väliin. Näkihän sun ja veljes vauhdin silloin kun kerran kävitte testaamassa. Ihme on, jos molemmat ei A-finaaliin pääse. 8:aa kun voivat kerralla ajattaa.
Itselle positiivinen yllätys olikin se kuinka hyvä ajettavuus oli turun autoissa, kiitos hyvän väännön mutkista ja sen että autot kääntyy hyvin mutkiin niin ajaminen oli heti luonnollisen tuntuista (vähemmän "sisäratatyylistä") ja ajan parantaminen tulee lähinnä hienosäädön avulla. Toisin kuin esim KIC:ssa missä kesti kauemmin oppia oikeanlainen pehmeä, hiukan aliohjaava supertarkka ajotyyli.
 

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Mites kyydityksien kanssa, löytyykö semmosta autoa mikä lähtee pk-seudulta lauantaiaamuna ja palaa sunnuntaina? minä + likka :)
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Niin notta hyvin todennäköisesti olisi mukavaa saada kyyti Lohjalta etiäpäin lailla JayR:n.
 
Ylös