Mutta ihan vakavasti heitettynä, mitä vikaa on kahden hengen tiimeissä?
Ja mitä tohon kulta-hopea-pronssi hommaan tulee niin mikäli WoPe kuuluu kultaiseen, oletan itse olevani kyllä siellä pronssitasolla ainakin...
Noh, esim..
Osa kuljettajista on ajautunut tiimiin, jossa toinen on vähemmän aktiivinen (eli ns. keikkakuski). Domppari voinee perustella tämän paremmin.. Sellaista tiimihenkeä on tullut joillekin, mutta ei kaikille.
Tai sitten tuo mitä domppari sanoi.. Hän kokee kuuluvansa samaan tiimiin Cmoneyn ja DickW:n kanssa, muttei ehkä kykene saamaan tiimihenkeä muussa vaihtoehdossa.. 2 kuskin tiimi on siis aika rajoitettu sääntö.. Ehkä halutaan vapaampaa ilmapiiriä?
Jos kahden kuskin tiimeillä jatketaan, niin varmaan silloin pitäisi tosiaan ottaa tiimisarjaan mukaan vain ne, jotka aikovat ajaa suurimman osan kisoista. Eikö?
En myöskään tiedä onko usean kuskin tiimeissä sen enempää vikaa myöskään?
Mitenkäs se "etuajo-oikeus" mistä on tässä taannoin puhuttu kun esim. Forssassa on yleensä enemmän tunkua kuin on ajopaikkoja. Onko tiimiläiset ja yksityiset tasaveroisessa asemassa kun kisapaikkoja varataan? Vai onko osallistumisilmoittautumisissa taas kyseessä kilpa "nopeat syövät hitaat"?
Tai voisivathan yksittäiset kuskit ajaa yhden kuskin tiiminä :idea:
Tuon "etuajo-oikeuden" ja tiimisysteemin kanssa ei ole mielestäni mitään tekemistä keskenään. Meillä on edelleen mietinnässä jokin systeemi ilmoittautumisien hallintaan, mutta voin jo varmaan nyt sanoa, että tää tiimisarja on siitä systeemistä ihan täysin ulkopuolella.
Toivottavasti "keikkalaisillekin" jäisi silti mahdollisuus kuulua tahtoessaan tiimiin? Kun kisoja ei nyt jää väliin siitä syystä, että "ei vaan nappaa", vaan itsestä riippumattomista seikoista johtuen.
Mitä enemmä asiaa pyörittelee, niin kovin mielelläni kyllä ajaisin samassa tiimissä Cm:n, Dw:n ja Dompparin kanssa. Oli sen nimi sitten Turcu Karting, Turku Rico tai vaikka Varsinaissuomen Vajaakehittyneet.
Edit:
Voisihan sitä keikkalaisille perustaa vaikka oman tallin "DJ Random", jonka kokoonpano voisi elää. Siinä näkisi sitten, miten keikkalaiset pärjäävät kokonaisuutena.
Se mulla oli tuossa niinkuin ajatuksena tässä usean kuskin tiimi-ajattelussa, että silloin keikkakuskit voisivat tuoda oman panoksensa tiimissä niissä kisoissa joissa on mukana. Jos keskiarvopisteet tai 2-4 parhaan pisteet laskettaisiin, niin silloin se ei haittaa vaikka yksi tiimiin kuuluva kuski ajaisikin vain pari kisaa kaudessa.
Se tämän ajatuksen yksi kuningasidea myöskin oli.
Nyt jos jatketaan 2 kuskin tiimeillä, niin näkisin tosiaan aika hankalana sen että pari kisaa ajavatkin olisi mukana tiimisarjassa.