Quattra
Well-known member
- Liittynyt
- 1.5.2007
- Viestit
- 296
Jemmapaikka painoille?Ei pahemmin eroa vanhasta... mikä muuten mahtaa olla tuo "luukku" siiven pääprofiilin keskivaiheilla.
Jemmapaikka painoille?Ei pahemmin eroa vanhasta... mikä muuten mahtaa olla tuo "luukku" siiven pääprofiilin keskivaiheilla.
Näin veikkaisin.Jemmapaikka painoille?
Mistä ne syylärit on tehty oikein? Hajoilee käytössä ja myös kuljetuksessa....Laatikko vaihdettu ja Heikki valmiina lähtemään radalle. Pieni vesivuoto vaivaa edelleen. Täksi päiväksi tullut uusi jäähdytin oli särkynyt kuljetuksessa...
1. Perez Sauber 1m21.761s
2. Massa Ferrari 1m22.092s +0.331
3. Webber Red Bull 1m22.466s +0.705
4. Barrichello Williams 1m22.637s +0.876
5. Schumacher Mercedes 1m22.892s +1.131
6. Kovalainen Lotus 1m23.990s +2.229
7. Heidfeld Renault 1m24.020s +2.259
8. Petrov Renault 1m24.233s +2.472
9. Sutil Force India 1m24.334s +2.573
10.Alguersuari Toro Rosso 1m24.779s +3.018
11.D'Ambrosio Virgin 1m27.336s +5.575
12.Trulli Lotus 1m34.485s +12.724
1. Perez Sauber 1m21.761s
2. Massa Ferrari 1m22.092s +0.331
3. Webber Red Bull 1m22.466s +0.705
4. Barrichello Williams 1m22.637s +0.876
5. Schumacher Mercedes 1m22.892s +1.131
6. Heidfeld Renault 1m23.541s +1.780
7. Kovalainen Lotus 1m23.990s +2.229
8. Petrov Renault 1m24.233s +2.472
9. Sutil Force India 1m24.334s +2.573
10.Alguersuari Toro Rosso 1m24.779s +3.018
11.D'Ambrosio Virgin 1m27.336s +5.575
12.Trulli Lotus 1m34.485s +12.724
Session over, 40 laps this afternoon with Heikki. Made some good progress with the blown diffuser this afternoon
Lähde: http://twitter.com/MikeGascoyne/status/45879345163665408
Heh. Protonin pomot käy kuumana, jos Renault ei ole aina tuloksissa Lotuksen edellä.Lopussa Heidfeld veti yhden kierroksen vedon. Vain hivenen nopeampi kuin Kovalainen.
Red Bullin ja Ferrarin takana tulevat McLaren, Renault, Mercedes, Toro Rosso ja Williams samassa rykelmässä. Vasta kisoissa nähdään mikä on oikea nokkimisjärjestys näiden välillä. Voimasuhteet saattavat myös vaihdella rataprofiilien mukaisesti, jolloin tietyntyyppiset radat sopivat paremmin tietyille talleille. Kauden edetessä voisi odottaa McLarenilla olevan tästä ryhmittymästä parhaat autonkehitysresurssit, kun taas Williamsin ja erityisesti Toro Rosson voisi pienempinä talleina odottaa hiipuvan kauden toisella puoliskolla.Omaan silmään tuo Renault vaikuttaa kovista puheista huolimatta pettymykseltä. Luotettavuus on Team Lotus tasoa eikä vauhtikaan juuri vakuuta.
0900 - 0902: Run 1, Installation, 1 lap
0902 - 0927: System checks / Brake blanking decrease
0927 - 0936: Run 2, 5 laps
0936 - 1514: Gearbox pressure issue - new gearbox fitted / water leak fixed
1514 - 1524: Run 3, 6 laps
1524 - 1527: Front wing / brake blanking change
1527 - 1538: Run 4, 6 laps
1538 - 1541: Tyre pressure change
1541 - 1546: Run 5, 3 laps
1546 - 1601: Front ride height change
1601 - 1606: Run 6, 3 laps
1606 - 1615: Setup change for long run
1615 - 1633: Run 7, 11 laps - front wing change / brake blanking change
1633 - 1642: red flag - Barrichello
1642 - 1643: Run 8, 1 lap - red flag
1643 - 1700: Run 9, 10 laps
End of session
JARNO TRULLI: "Obviously it's a bit frustrating that the gearbox issue cut short my time on track this morning, but we've now got some time back in the factory to fix the problems so I'm looking forward to heading to Australia and begin the fight with the midfield teams."
HEIKKI KOVALAINEN: "That was a pretty good afternoon for me. Jarno had some problems this morning with one of those things that's hard to predict but the team managed to get it sorted for the afternoon and we were able to work through the whole plan. I can feel it coming together well - we'll sort out the reliability and I think we are just where we want to be.
MIKE GASCOYNE, CHIEF TECHNICAL OFFICER: "A difficult morning for Jarno with the gearbox change. We had put a new 'box on overnight but saw a problem with it this morning so had to change it during the session. Unfortunately a water leak then meant that Jarno was not able to complete any real running, but this afternoon we made some real progress with Heikki. He was able to work through a program on the tyre options and the blown diffuser so after a tricky morning it was a very positive end to the day."
Kyllähän se perän muotoja katsellessa on edelleen top-3 auto. Hiekkapakkaukset on vanha kikka.Itse en missään vaiheessa ymmärtänyt tota Renault hypetystä mitä oli liikkeellä testien alkaessa.
Haiskahtaako Toyota 2009-fiilikset muilla?Renaulthan näytti kulkevan hyvin kahdessa ensimmäisessä testissä, mutta Barcelonassa ei sitten ole oikein kulkenut. Muistelen jossain esitetyn sellaisen arvion, että Renault tulisi olemaan kaudella 2011 vahva joillakin radoilla, mutta ei kaikilla (esim. Barcelonassa).
Ei kaikki radat sopineet Red Bullillekaan 2009.Haiskahtaako Toyota 2009-fiilikset muilla?