- Liittynyt
- 12.8.2004
- Viestit
- 13768
Joo me ollaan Myllypurossa vähän ennen kahta jo.noh.. jos on paikalla heti kahdelta, niin ehtii varmaan ajaa 1-2 settiä sillai että ehditte ajoissa kiciin.
Joo me ollaan Myllypurossa vähän ennen kahta jo.noh.. jos on paikalla heti kahdelta, niin ehtii varmaan ajaa 1-2 settiä sillai että ehditte ajoissa kiciin.
Se on se Paimion kaveri, 100 kiloinen abauttiarallaa.Kukaas toi Katajama on? Niin ja taidan mäkin alottaa reenailun kypärän puhdistamisella
OK.Se on se Paimion kaveri, 100 kiloinen abauttiarallaa.
Hyvältä näyttää myös sun osalta ja uskon että olet parhaimmillasi jos pito on parempi!Oli joo aika liukasta tänään, kuten voi noista kierrosajoista päätellä. Itse otin alun aika varovaisesti.. Tokassa vedossa rata oli vähän parempi ja ajasta lähtikin huimat 1,5 sekuntia pois. Autoista #1 tuntui paremmalta kuin #10. Sekunnin verran kärkiaikoja perässä (btw, Nipsu oli ainut joka oli sen sekunnin nopeampi) eli sen perusteella mahdollisuudet voisi olla hyvät kisassa. Riippuu autostakin. Mielenkiinnolla jäädään odottelemaan kisaa..
Hyvä testisessio kaiken kaikkiaan. Pari kohtaa pitäs vielä saada sujumaan vähän paremmin, eli parannettavaa kyllä jäi. Ihan mukavasti mennyt ajaminen mylliksessäkin eteenpäin vuoden aikana, kun vuosi sitten puhuttiin "vähän" isommista eroista kärkeen (pakko mainita, kun tämä nousu on nimenomaan myllypurosta lähtenyt).
Samaa mieltä, pidon paraneminen todennäköisesti antaa wilzkun ajotyylille lisää tehoa, kuitenkin menee yleensä niin kiskoillaHyvältä näyttää myös sun osalta ja uskon että olet parhaimmillasi jos pito on parempi!
Täytys parikin kertaa käydä muuten ajamassa Suzussa/Jkl:ssä että saa edes vähän tuntumaa liukkaalla radalla ajoon.1 treeni ennen aika-ajoja auttaa sentään vähän vaikkei tietty samalle viivalle nosta. Ja tätä seuraa Jyväskylä...
Vika neulansilmä taitaa olla se paras. Ekaan neulansilmäänkin voi päästä iskemään, mutta siinä on kuitenkin pari mutkaa juuri ennen ohituspaikkaa, joten rinnalle pääsy voi olla vaikeaa. Muualla ohi ei mahdu.Myllikässä mun mielestä viimeinen, sekä eka neulansilmä (ennen takasuoraa) ovat ainakin aika hyviä ohituspaikkoja molemmat. Lähellä pitää toki olla.
Kuulostaa samanlaiselta kuin #4. Varsinkin alkuvaiheessa mutkat joutui ottamaan tosi varovasti, kun perä ei meinannut pysyä tiessä millään. Ajoin alkuvaiheessa Cmoneyn perässä ja silläkin näytti olevan samaa ongelmaa..
Vielä lyhyet kommentit autoista: #7 oli siis vähän tehottoman tuntuinen ja tosi liukas. Niin olivat varmasti kaikki autot ekassa vedossa, mutta tuo ei puskenut, kuten autot tuolla yleensä liukkaalla, vaan perä oli jatkuvasti irti. Olihan sitä hauska ajaa, mutta mihinkään ei päässyt.