Örfil
Guest
Nyt selvisi tuo Livestrongin logo - se on MUSTA AUKKO!Lahjattomat treenaa.
Itsehän aion ilmestyä Myllypuroon tyhjistä ja opetella radan harjoitusten aikana.
Peepee ilmestyy sieltä Myllikseen
Nyt selvisi tuo Livestrongin logo - se on MUSTA AUKKO!Lahjattomat treenaa.
Itsehän aion ilmestyä Myllypuroon tyhjistä ja opetella radan harjoitusten aikana.
OK, hyvä kuulla.Oma mielipiteeni on että Suzun kaluston kunto ei ole mennyt "rappiolle" ja omakohtaiset kokemukset parilta viime kerrallta osittavat että kalusto on jopa yllättävän tasaväkistä.
Joo, toi on hyvin jännä. Nyt kun oikein seurasi Jussin linjoja niin sokea Reettakin huomasi, miten paljon nätimmin RacerX autoa vie. Mun ajotyyli on paljon riuhtovampi ja siksi tarvitsen auton, joka taittuu hyvin tai muuten mä olen hukassa. Kolmonen vaan luisteli ja meni minne sattuu mun alla, Jussi vei sitä hienosti.Autokohtaisia eroja syntyy lähinnä kuskeilla, kuten Alpun ajo #3 osoitti. Alppu ei tykännyt siitä yhtään ja minä tykkäsin kovastikin.
Mulla sama, jos ei taivu mutkaan kunnolla niin ajosta ei tule mitään, siks varmaan sadekisoissakin on ihan hukassa....Mun ajotyyli on paljon riuhtovampi ja siksi tarvitsen auton, joka taittuu hyvin tai muuten mä olen hukassa.
Okei.. Kiva kuulla.. Mikä on näkemyksesi siitä sopisiko Suzukart kisapaikaksi kaudelle 2012, vai kannattaako se pitää suosiolla vain treenipaikkana?Oma mielipiteeni on että Suzun kaluston kunto ei ole mennyt "rappiolle" ja omakohtaiset kokemukset parilta viime kerrallta osittavat että kalusto on jopa yllättävän tasaväkistä.
...
Kyllä tuo treenipaikasta käy oikein hyvin tällä hetkellä!
Liian aikaista sanoa vielä, mutta seurataan tilannetta...pidetään teidät ajantasalla.Okei.. Kiva kuulla.. Mikä on näkemyksesi siitä sopisiko Suzukart kisapaikaksi kaudelle 2012, vai kannattaako se pitää suosiolla vain treenipaikkana?
Samaa mieltä & komppaan.Liian aikaista sanoa vielä, mutta seurataan tilannetta...pidetään teidät ajantasalla.
Sehän on jo - Kaanaa!Tottakai Tampere City GP tarvitaan :wink:
Ei siellä puskissa pääse kaupunkitunnelmaan.Sehän on jo - Kaanaa!
Samaa mieltä, formuloiden Hockenheim 1999!Kaanaa on mun mielestä ainutlaatuisuutensa (suorakululla 90%) vuoksi kiva ja erilainen kisa. Paljon ohituksia. Ja sadekin voi josain vaiheessa osua...
Jahas, Monza-tyyppistä "hanapohjassa" kisaa sitten ajattelit (Hämeenkatu, Hämeenpuisto).Järjestetään oma kaupunkipyöritys reitille Hämeenkatu-Hämeenpuisto-Laukontori-Laukonsilta-Tammerkosken ranta.
Eiku tietenkin keinotekoiset shikaanit rakennettais Sokoksen ja Palatsin kohdalle. Ja Pub Rotwallin sisälläkin vois käydä pienen lenkin.Jahas, Monza-tyyppistä "hanapohjassa" kisaa sitten ajattelit (Hämeenkatu, Hämeenpuisto).
Mukulakiviosuus olisi todella mielenkiintoinen esim. Haaparannan autoilla
Joo, mukana järjestelytoimikunnassa :ahem:
Logo on virheellinen - sillä talli on nykään nimeltään Livestrong Korville. :thumbup:Nyt selvisi tuo Livestrongin logo - se on MUSTA AUKKO!
Peepee ilmestyy sieltä Myllikseen
Meidän pitää teettää tuon logon malliset korvarenkaat kaikille! :ahem:Logo on virheellinen - sillä talli on nykään nimeltään Livestrong Korville. :thumbup:
Ja miehille vastaavat p***srenkaat :eek!:Meidän pitää teettää tuon logon malliset korvarenkaat kaikille! :ahem:
Tiimin nimi on Livestrong Korville eikä Livestrong p***kseen. :mad_old:Ja miehille vastaavat p***srenkaat :eek!: