Talviharjoittelutopic 2010-2011

Örfil

Guest
Jeps, oli hauska ajella Suzussa.

Eka veto tuntui "kuin ennen vanhaan olisi ajanut" kun pitoa eli ekasta kierroksesta saakka. Se albertoil mitä oli vedetty rataan tekee kyllä ihmeitä!

Otin piruuttani sen koslaksi epäillyt #12 tokaan vetoon. Se tuntui huomattavasti laiskemmalta kuin #3, joka oli ihan ässä mutta parin kympin päähän sekin meni tuohon verrattuna. Kumma juttu....en osaa oikein analysoida että miksi, vaikka tuntuma oli aivan eri. #12 oli liukkaampi (perään joutui nojamaan vasurimutkissa) ja lussumman oloinen (rajoitin löi päälle aikaisemmin).

Voimasuhteet tuossa kolmikossa pysyneet suunnilleen samassa. Mutta...aikaeroista huolimatta, kun ajelin Alpun perässä ekassa setissä, ohittaminen oli liki mahdotonta tuolla nopeuserolla. Ajoimme jokusen kierroksen "kisaa" ja ohi ei päässyt ilveelläkään. Paitsi jollain koiruudella, tai tallimääräyksellä ;)

Oma mielipiteeni on että Suzun kaluston kunto ei ole mennyt "rappiolle" ja omakohtaiset kokemukset parilta viime kerrallta osittavat että kalusto on jopa yllättävän tasaväkistä.

Autokohtaisia eroja syntyy lähinnä kuskeilla, kuten Alpun ajo #3 osoitti. Alppu ei tykännyt siitä yhtään ja minä tykkäsin kovastikin.

Kyllä tuo treenipaikasta käy oikein hyvin tällä hetkellä!
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Oma mielipiteeni on että Suzun kaluston kunto ei ole mennyt "rappiolle" ja omakohtaiset kokemukset parilta viime kerrallta osittavat että kalusto on jopa yllättävän tasaväkistä.
OK, hyvä kuulla.
Voihan toki olla että silloin mun viimeksi käydessä ne uudet työntekijät on saaneet vähän hommasta kiinni jo, tai sitten voi toki olla että ne on sheivattu pois ja otettu paremmat tilalle :D
(aikaa mun käynnistä kuitenkin jo on sen verran)
Hienoa ettei meidänkään paikallinen sitten sen pahemmassa hapessa ole, se viime kertanen reissu oli kuitenkin vähän syvältä
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Autokohtaisia eroja syntyy lähinnä kuskeilla, kuten Alpun ajo #3 osoitti. Alppu ei tykännyt siitä yhtään ja minä tykkäsin kovastikin.
Joo, toi on hyvin jännä. Nyt kun oikein seurasi Jussin linjoja niin sokea Reettakin huomasi, miten paljon nätimmin RacerX autoa vie. Mun ajotyyli on paljon riuhtovampi ja siksi tarvitsen auton, joka taittuu hyvin tai muuten mä olen hukassa. Kolmonen vaan luisteli ja meni minne sattuu mun alla, Jussi vei sitä hienosti.
Hyvin jännä.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Mun ajotyyli on paljon riuhtovampi ja siksi tarvitsen auton, joka taittuu hyvin tai muuten mä olen hukassa.
Mulla sama, jos ei taivu mutkaan kunnolla niin ajosta ei tule mitään, siks varmaan sadekisoissakin on ihan hukassa....
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Oma mielipiteeni on että Suzun kaluston kunto ei ole mennyt "rappiolle" ja omakohtaiset kokemukset parilta viime kerrallta osittavat että kalusto on jopa yllättävän tasaväkistä.

...

Kyllä tuo treenipaikasta käy oikein hyvin tällä hetkellä!
Okei.. Kiva kuulla.. Mikä on näkemyksesi siitä sopisiko Suzukart kisapaikaksi kaudelle 2012, vai kannattaako se pitää suosiolla vain treenipaikkana?
 

Örfil

Guest
Okei.. Kiva kuulla.. Mikä on näkemyksesi siitä sopisiko Suzukart kisapaikaksi kaudelle 2012, vai kannattaako se pitää suosiolla vain treenipaikkana?
Liian aikaista sanoa vielä, mutta seurataan tilannetta...pidetään teidät ajantasalla.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Liian aikaista sanoa vielä, mutta seurataan tilannetta...pidetään teidät ajantasalla.
Samaa mieltä & komppaan.
Vuosi on ihan liian pitkä aika kommentoida, kuitenkin niin hyvin heilunut siellä toi taso välillä.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13768
Kaanaa on mun mielestä ainutlaatuisuutensa (suorakululla 90%) vuoksi kiva ja erilainen kisa. Paljon ohituksia. Ja sadekin voi josain vaiheessa osua...
Ja mulle periaatteessa sama vaikka Suzukin mukana. Joka kerta kisaan valmistautuessa vaan toivoo mahd. pieniä autoeroja, ja toisaalta ne erot ja tuurit kuuluu hommaan.
Syksyn ajanottohämminkien takai eniten mua tavallaan jänittää Lavinnon kisa (autoerotkin oli aika selviä). Toivottavasti menee vaan hyvin.
 

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Kaanaa on mun mielestä ainutlaatuisuutensa (suorakululla 90%) vuoksi kiva ja erilainen kisa. Paljon ohituksia. Ja sadekin voi josain vaiheessa osua...
Samaa mieltä, formuloiden Hockenheim 1999!
Kiva myös ajaa kerran kauden aikana tyylillä jossa yrittää mahdollisimman suoralla ratilla ajaa nopeet mutkat läpi optimilinjalla kaasupohjassa että auto jaksaa myös vetää! radan alle puolivälissä oleva nopea oikea on herkku, ja sitä seuraava vasen-vasen yhdistelmä jossa yrittää syöksyä aina vähän ylikovaa ja ajaa luisuunlähdön rajoilla, mutta silti pitää vauhti + kanttarien ylitykset tämän jälkeen.
 

Örfil

Guest
Järjestetään oma kaupunkipyöritys reitille Hämeenkatu-Hämeenpuisto-Laukontori-Laukonsilta-Tammerkosken ranta.
Jahas, Monza-tyyppistä "hanapohjassa" kisaa sitten ajattelit (Hämeenkatu, Hämeenpuisto).

Mukulakiviosuus olisi todella mielenkiintoinen esim. Haaparannan autoilla :D

Joo, mukana järjestelytoimikunnassa :ahem:
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Jahas, Monza-tyyppistä "hanapohjassa" kisaa sitten ajattelit (Hämeenkatu, Hämeenpuisto).

Mukulakiviosuus olisi todella mielenkiintoinen esim. Haaparannan autoilla :D

Joo, mukana järjestelytoimikunnassa :ahem:
Eiku tietenkin keinotekoiset shikaanit rakennettais Sokoksen ja Palatsin kohdalle. Ja Pub Rotwallin sisälläkin vois käydä pienen lenkin.
 
Ylös