Sue_me
Well-known member
Kyllä olisi ja kaikki nuo päivät käyvät minulle.Niin oliko ensi viikolla innokkaita treenaajia Suzukartiin?
Mulle sopis ensi viikolla ma, ke ja to.
Kyllä olisi ja kaikki nuo päivät käyvät minulle.Niin oliko ensi viikolla innokkaita treenaajia Suzukartiin?
Mulle sopis ensi viikolla ma, ke ja to.
Torstai sopisi ehkä parhaiten. Varsinaista estettä ei muinakaan päivinä ole, mutta keskiviikkoiltaan mennessä pitäisi tiettyjä juttuja saada tehtyä, joten hommaa riittänee alkuviikosta.Mulle sopis ensi viikolla ma, ke ja to.
Selvä juttu!ok, pidetään tuo TO alustavasti mahdollisimpana reenipäivänä.
Eli sullekin kävis tuo pv?Selvä juttu!
Joo.Eli sullekin kävis tuo pv?
äääöööäääööö!!! ei halua liikaa nährä autojen tuloksia, ja sitten ehkä kirota kun näkee oman aika-ajoautonsa monitorissaAutoilla ajoi joku tuntematon sininen stig ja ajat on ajettu 50min sisään
Joku käyny vähän treenamassaPienen täsmäiskun johdosta laittelen tähän Myllypuron autoilla ajetut ajat joista saa jokainen sit siellä piponsa alla pyöritellä tai olla pyörittelemättä autoja jos jonkinlaiseen paremmuus- tai muuhun vastaavaan järjestykseen. Moottoreissa ei suurempia eroja paljoa ole, mutta ajettavuuksissa tietysti on ja esim. penkin koko vaikuttaa myös ajettavuuteen jne. jne. :jaska: siis asiaan:
Rata ajettaessa hyvinkin liukas ja pari ensimmäistä kärsi siitä enemmän, sekä pari viimeistä olivat kylmiä ajamattomia tuohon asti, mutta kuitenkin:
#1 33,47
#10 33,16
#6 32,23
#3 32,67
#2 32,08
#4 32,45
#7 32,18
#9 33,05
Autoilla ajoi joku tuntematon sininen stig ja ajat on ajettu 50min sisään
Huh, luin tuon aluksi vähän väärinHaluan kakkosen!
Itse haluan edelleen uskoa että J tarkoittaa mikroautoa.Huh, luin tuon aluksi vähän väärin
Huh, luin tuon aluksi vähän väärin
Pelaa *Turku* -kortin.Valitettava tosiasia taitaa olla että miltään sisäradalta ei löydy sellaista settiä etteikö siellä aina olisi se yksi miina ja mahdollisesti yksi ässä mukana joukossa. Eli puhutaan siitä sekunnista puoleen tai toiseen. Ainakin miinoja on joka radalla.