FO110K
Banned
hiehoa! :thumbup:Tiimin nimi on tosiaankin Livestrong p***kseen :ahem:
edit, eiku mites se olikaan
hiehoa! :thumbup:Tiimin nimi on tosiaankin Livestrong p***kseen :ahem:
Miksi juuri "1999"? (ei sikäli etteikö rata tuolloinkin ollut ainutlaatuinen) Luonnehtisin rataa yleisesti sarjamme "vanhaksi Hockeksi"Samaa mieltä, formuloiden Hockenheim 1999!
Jep.. Vanhalla Hockella Berger aina pärjäsi.. Kaanaassa minä olen aina pärjännyt.. Olenko siis KKWCS:n Gerhard Berger? Sopis sinänsä hyvin kun samassa tiimissä on jo Senna. :ahem:Miksi juuri "1999"? (ei sikäli etteikö rata tuolloinkin ollut ainutlaatuinen) Luonnehtisin rataa yleisesti sarjamme "vanhaksi Hockeksi"
Onhan siellä yks entinen Takuma Satokin.Jep.. Vanhalla Hockella Berger aina pärjäsi.. Kaanaassa minä olen aina pärjännyt.. Olenko siis KKWCS:n Gerhard Berger? Sopis sinänsä hyvin kun samassa tiimissä on jo Senna. :ahem:
Eikös viime vuonna ollu myös Karun Chandhok, eli kumpikas se Jacq nyt onkaan, Karu vai Satu?Bruno Senna ja Takuma Sato...:thumbup: Hyvät pojat, kaudesta tulee mainio :thumbup:
Eikö se jo Formuloista opittu, että entisten mestareiden kannattaisi luovuttaa suosiolla eikä väkipakolla yrittää saavuttaa vielä jotain? :thumbfh:Hyvät pojat, kaudesta tulee mainio :thumbup:
Nopee heitto vaan, näytti tuo vuosiluku hienolta ja se oli erikoinen kisa, Mika.S oli siellä (olosuhteitten pakosta) toinen, ei kuitenkaan Snellman.Miksi juuri "1999"? (ei sikäli etteikö rata tuolloinkin ollut ainutlaatuinen) Luonnehtisin rataa yleisesti sarjamme "vanhaksi Hockeksi"
Jätin jo jyväskylän väliin..Eikö se jo Formuloista opittu, että entisten mestareiden kannattaisi luovuttaa suosiolla eikä väkipakolla yrittää saavuttaa vielä jotain? :thumbfh:
Haiskahtaa siltä, että tässä ollaan nyt vetämässä Hitler-korttia esiin. :nope:"etninen mestari"....joko sitä aletaan neekeriksi haukkua
Tikulla silmään sitä joka vanhoja muistelee! :thumbup:Eikö se jo Formuloista opittu, että entisten mestareiden kannattaisi luovuttaa suosiolla eikä väkipakolla yrittää saavuttaa vielä jotain? :thumbfh:
Minäkö se meidän Takuma sitten olen?Onhan siellä yks entinen Takuma Satokin.
Hyvinkää 2008
Sulla on se Jean Alesi aina puskassa venaamassa vaihtoa.Minäkö se meidän Takuma sitten olen?
Aivan. Viime kaudella löysin sen vaan puskasta liian harvoin, vaikka kuinka monta kertaa yritin käydä kusella. Täytyy pitää taktiikkapalaveri kusemispaikoista että löydetään toisemme.Sulla on se Jean Alesi aina puskassa venaamassa vaihtoa.
Mä sanoisin että karun se on, kulmakarvatkin samaa luokkaa :thumbup:Ai Jacqu on Takuma, ok. Minähän takumoin Forssassa 2008
Sun Sodi-Ranskasta ei sitten tule tähän sarjaan pisteitä, siellä kun on heikompi taso. Silti, 8 parasta lasketaan ni nou hätä...Jätin jo jyväskylän väliin..
Eikö se jo Formuloista opittu, että entisten mestareiden kannattaisi luovuttaa suosiolla eikä väkipakolla yrittää saavuttaa vielä jotain? :thumbfh:
Sama myönnytys täältä myösJätin jo jyväskylän väliin..
Tarkoitinkin, että Kaanaa+Suzukart.Kaanaa on mun mielestä ainutlaatuisuutensa (suorakululla 90%) vuoksi kiva ja erilainen kisa. Paljon ohituksia. Ja sadekin voi josain vaiheessa osua...
Ja mulle periaatteessa sama vaikka Suzukin mukana. Joka kerta kisaan valmistautuessa vaan toivoo mahd. pieniä autoeroja, ja toisaalta ne erot ja tuurit kuuluu hommaan.
Samaa minäkinTarkoitinkin, että Kaanaa+Suzukart.