Talviharjoittelutopic 2010-2011

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
Samaa mieltä, formuloiden Hockenheim 1999!
Miksi juuri "1999"? (ei sikäli etteikö rata tuolloinkin ollut ainutlaatuinen) :) Luonnehtisin rataa yleisesti sarjamme "vanhaksi Hockeksi" :)
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Miksi juuri "1999"? (ei sikäli etteikö rata tuolloinkin ollut ainutlaatuinen) :) Luonnehtisin rataa yleisesti sarjamme "vanhaksi Hockeksi" :)
Jep.. Vanhalla Hockella Berger aina pärjäsi.. Kaanaassa minä olen aina pärjännyt.. Olenko siis KKWCS:n Gerhard Berger? Sopis sinänsä hyvin kun samassa tiimissä on jo Senna. :ahem:
 

Örfil

Guest
Bruno Senna ja Takuma Sato...:thumbup: Hyvät pojat, kaudesta tulee mainio :thumbup:
 

Örfil

Guest
"etninen mestari"....joko sitä aletaan neekeriksi haukkua :D
 

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Miksi juuri "1999"? (ei sikäli etteikö rata tuolloinkin ollut ainutlaatuinen) :) Luonnehtisin rataa yleisesti sarjamme "vanhaksi Hockeksi" :)
Nopee heitto vaan, näytti tuo vuosiluku hienolta ja se oli erikoinen kisa, Mika.S oli siellä (olosuhteitten pakosta) toinen, ei kuitenkaan Snellman.
Eihän tuo vanha rata ole juuri muutoksia kokenut. El Classico. Viime kauden Kaanaa oli raastava mutta erittäin nautinnollinen kilpailun kannalta, samaa pyydän 2011.

Eikö se jo Formuloista opittu, että entisten mestareiden kannattaisi luovuttaa suosiolla eikä väkipakolla yrittää saavuttaa vielä jotain? :thumbfh:
Jätin jo jyväskylän väliin.. :eek:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Eikö se jo Formuloista opittu, että entisten mestareiden kannattaisi luovuttaa suosiolla eikä väkipakolla yrittää saavuttaa vielä jotain? :thumbfh:
Tikulla silmään sitä joka vanhoja muistelee! :thumbup:
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Sulla on se Jean Alesi aina puskassa venaamassa vaihtoa.
Aivan. Viime kaudella löysin sen vaan puskasta liian harvoin, vaikka kuinka monta kertaa yritin käydä kusella. Täytyy pitää taktiikkapalaveri kusemispaikoista että löydetään toisemme.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Kaanaa on mun mielestä ainutlaatuisuutensa (suorakululla 90%) vuoksi kiva ja erilainen kisa. Paljon ohituksia. Ja sadekin voi josain vaiheessa osua...
Ja mulle periaatteessa sama vaikka Suzukin mukana. Joka kerta kisaan valmistautuessa vaan toivoo mahd. pieniä autoeroja, ja toisaalta ne erot ja tuurit kuuluu hommaan.
Tarkoitinkin, että Kaanaa+Suzukart.
 

Örfil

Guest
Niin oliko ensi viikolla innokkaita treenaajia Suzukartiin?

Mulle sopis ensi viikolla ma, ke ja to.
 
Ylös