Ei ole tietoa, mutta arvelisin ns. tehdas hinnan olevan suuruusluokkaa 10.000,- ja ulosmyyntihinnan olevan 25.000 nakkeilla..
Onko jollain tietoa, paljon maksaa keskimäärin Lotus ilman veroja ja paljon noita myydään vuodessa?
Ei ole tietoa, mutta arvelisin ns. tehdas hinnan olevan suuruusluokkaa 10.000,- ja ulosmyyntihinnan olevan 25.000 nakkeilla..
Onko jollain tietoa, paljon maksaa keskimäärin Lotus ilman veroja ja paljon noita myydään vuodessa?
Melkein 2000 autoa pitää myydä, että saat pelkät korot lyhennettyä. Siis tuolla minun oletuksella, korko on ihan hatusta otettu, mutta ainakin maltillinen mitä olen yrityksen korkoja kuullut.Ei ole tietoa, mutta arvelisin ns. tehdas hinnan olevan suuruusluokkaa 10.000,- ja ulosmyyntihinnan olevan 25.000 nakkeilla.
Onko jollain luotettavampaa lähdettä Lotuksen valmistusmääristä?ajovalo.net sanoi:Lotus kuuluu pieniin, mutta arvostettuihin urheiluautonvalmistajiin. Useimpina vuosina valmistusmäärä on ollut alle 1000 autoa. Lotus siirtyi GM:n omistukseen vuonna 1985 oltuaan sitä ennen yhteistyössä Toyotan kanssa. Sen jälkeen lyhytaikaisina omistajina olivat henkiinherätetty Bugatti-yhtiö ja korealainen Kia. Vuodesta 1996 omistajana on ollut malesialainen Proton.
Sawardin blogissahan olikin jo arvio paljonko autoja täytyy myydä voitolle pääsemiseksi:Monta Lotusta pitää myydä, että kattaa edes lainan korkokulut?
Lotus Cars tunkee uusilla malleillaan myyntisektorille, jossa on jo ennestään kovaa kilpailua useamman asemansa ja ostajakuntansa vakiinnuttaneen autonvalmistajan kesken. Muistelen poimineeni Baharin ja kumppaneiden haastatteluista sellaisen käsityksen, että toiveet uuden Lotus-malliston myynnistä suunnataan ensisijaisesti Aasian nouseviin talousmahteihin, joista oletetaan löytyvän lähivuosina kasvavassa määrin varakasta ostajakuntaa uusien Lotusten tapaisille autoille.the Group Lotus business plan [...] relies on the company increasing sales to 7,000 cars a year, from the current level of around 2,000.
No jopas. Oma veikkaus on, että lappu luukulle :/ Aika vaikea kuvitella, että noin kovaa nostetta saisi.Sawardin blogissahan olikin jo arvio paljonko autoja täytyy myydä voitolle pääsemiseksi:
Lotus Cars tunkee uusilla malleillaan myyntisektorille, jossa on jo ennestään kovaa kilpailua useamman asemansa ja ostajakuntansa vakiinnuttaneen autonvalmistajan kesken. Muistelen poimineeni Baharin ja kumppaneiden haastatteluista sellaisen käsityksen, että toiveet uuden Lotus-malliston myynnistä suunnataan ensisijaisesti Aasian nouseviin talousmahteihin, joista oletetaan löytyvän lähivuosina kasvavassa määrin varakasta ostajakuntaa uusien Lotusten tapaisille autoille.
Mun käsittääkseni Lotuksen brändi on aika arvostettu. Ongelmana on ensisijaisesti tuotantokapasiteetti. Onko niitä Lotuksia kauppiailla varastossa riesaksi asti, tuskin.No jopas. Oma veikkaus on, että lappu luukulle :/ Aika vaikea kuvitella, että noin kovaa nostetta saisi.
Aika harvinainen ongelma on sitten kyseessä,varsinkin kun Lotukselle tekijöitä löytyiai monesta tehtaasta kuten Uudestakaupungista.Mun käsittääkseni Lotuksen brändi on aika arvostettu. Ongelmana on ensisijaisesti tuotantokapasiteetti. Onko niitä Lotuksia kauppiailla varastossa riesaksi asti, tuskin.
Ei tuotteen haluttavuus riitä vaan riitä kannattavaan liiketoimintaan, pitäisi myös pysytä tekemään riittävästi tuotteita.
Tuota noin, pitäisikös Tony viedä Renault käräjille hänen nimensä käytöstä?Kumpi näistä nyt olikaan 1Malaysia? :doubtful:
Näkyi ainakin jommassa kummassa autossa. Itsekin luulin aluksi shoppaukseksi. Tarkistin asian Autosportin galleriasta.Onkohan tuo kuva photoshoppaus, kun ainakaan Wikipedian Malesian GP:n kuvissa ei näkynyt tuota logoa.
ööh, mikäs tuossa uutisessa nyt on sitten niin uutta että muka Bahar on nimenomaan SE joka hymyilee?
Kyllähän brittiläinen oikeuskäytäntö jonkin verran poikkeaa suomalaisesta, kuitenkin mun mielestä olisi varsin erikoista, jos F1-kuskeille kerrottaisiin oikeudenpäätös huomattavasti aiemmin kuin asianosaisille.Tämän mukaan huomenna on...
Ihanko itse Google translatorilla tuon olet kääntänyt, kun tuollaiseen johtopäätelmään tuosta tekstistä tulit?
Varmasti noin tulee käymään. Tosin niillä asioilla mitä oikeudessa ei ole esitetty, ei ole merkitystä. Todennäköistä on, että päätöksestä riippumatta uusia oikeusjuttuja tulee nousemaan.Hävinneen osapuolen kannattajat nostavat esiin asioita, jotka eivät nousseet esiin oikeudenkäynnissä ja jopa epäjohdonmukaisuuksia edelliin oikeudenkäynteihin nähden. Voittaneen osapuolen tukijat voivat kuitenkin todeta, että se ei merkitse, oikeus on tehnyt päätöksensä. Lisäksi he voivat esittää myös voittanutta osapuolta tukeneita asioita jotka myöskään eivät nousseet esiin.
Tämän mukaan huomenna on...
Minulla menee kyllä kokonaan luotto saksankieliseen Speed Weekiin kirjoittavaan toimittaja Mathias Brunneriin, jos Lotus-nimikiistassa ei julkisteta tänään oikeuden päätöstä.Writing in the German-language Speed Week, editor Mathias Brunner said the verdict is scheduled to be declared on 20 April.
Eikös tämä juttu jo ole korkeimmassa oikeudessa (High Court), jonka päätösten voisi siis olettaa olevan pitäviä? Voittaja voi tietysti viritellä uusia oikeusjuttuja, joissa hyödynnetään tässä päätöksessä rajattuja oikeuksia Team Lotus -brändin käyttöön. Esim. mikäli Fernandes voittaa, voi hän haastaa Group Lotuksen oikeuteen Team Lotuksen F1-historian käyttämisestä Lotus-katuautojen markkinoinnissa.Todennäköistä on, että päätöksestä riippumatta uusia oikeusjuttuja tulee nousemaan.
Supreme court on korkein oikeus. Välissä on vielä court of appeal.Eikös tämä juttu jo ole korkeimmassa oikeudessa (High Court), jonka päätösten voisi siis olettaa olevan pitäviä? Voittaja voi tietysti viritellä uusia oikeusjuttuja, joissa hyödynnetään tässä päätöksessä rajattuja oikeuksia Team Lotus -brändin käyttöön. Esim. mikäli Fernandes voittaa, voi hän haastaa Group Lotuksen oikeuteen Team Lotuksen F1-historian käyttämisestä Lotus-katuautojen markkinoinnissa.