Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS Season 2011, round 2, Jyväskylä

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Ai niin, pistetään vielä huomioita-osuus:

- Rata oli hyvä, autoerot olemattomat ja palvelu hyvää
- Skyggeboy oli krapulainen
- Mity oli pirullinen
- Suunnistus on kivaa
- Turku on fiaskopaikka
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Omistan tuloksen hyvälle ystävälleni Kristian Yrjölälle, jolla on elämässään tällä hetkellä melkoisen hankala tilanne. Tämähän nyt on vain autourheilua, todelliset taistelut käydään muualla.
No voihan harmillista, kuulla että näin on. Tsemppitoivotukset siis K.Yrjolalle
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Omistan tuloksen hyvälle ystävälleni Kristian Yrjölälle, jolla on elämässään tällä hetkellä melkoisen hankala tilanne. Tämähän nyt on vain autourheilua, todelliset taistelut käydään muualla.
Hieno ele, ja totta turiset.
Voimia ja jaksamisia KY:lle tältäkin suunnalta.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Omistan tuloksen hyvälle ystävälleni Kristian Yrjölälle, jolla on elämässään tällä hetkellä melkoisen hankala tilanne. Tämähän nyt on vain autourheilua, todelliset taistelut käydään muualla.
Hyvään tarkoitukseen meni pronssipaikka.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Voi perhana, tuohan näytti just mun mestalta. Varmana oisin ollu 3, ihan varmana. Ihan sama mitä sanotte: Olin 3.
Rupes oikeestikin mietityttään tämä. Jos pystyt parantamaan samassa suhteessa kuin Alppu ja tietää sun Turun vauhdin ennestään, niin voi hyvänen aika. Et olisi muuten ottanut silloinkaan kierroksella kiinni. Krs27, ja oisin tullut varikolle....ihan vittuilun vuoksi.

Jännästi vaan voimasuhteet on kahdessa kisassa heilahdelleet. Eikä painotasoitukset ja autoerot millään voi sitä kaikkea selittää. Myllypurokin olisi vaihtelun vuoksi mukava kalenterissa säilyttää, mut hinta-laatusuhde ja järkkärit saa sen ratkaista.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13806
Jännästi vaan voimasuhteet on kahdessa kisassa heilahdelleet. Eikä painotasoitukset ja autoerot millään voi sitä kaikkea selittää. Myllypurokin olisi vaihtelun vuoksi mukava kalenterissa säilyttää, mut hinta-laatusuhde ja järkkärit saa sen ratkaista.
Pyritään huomioimaan koko kuljettajiston mielipiteitä. Asiakaspalvelupaikkana Myllikä vaan monesti on ei-niin-rento :dunno: Jyväskylä oli kyllä hyvä paikka, ja uskon WoPen ja Nastyn siitä pitävän myös sikäli kun ensi vuonna saadaan pysymään kalenterissa.
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1127
Jännästi vaan voimasuhteet on kahdessa kisassa heilahdelleet. Eikä painotasoitukset ja autoerot millään voi sitä kaikkea selittää. Myllypurokin olisi vaihtelun vuoksi mukava kalenterissa säilyttää, mut hinta-laatusuhde ja järkkärit saa sen ratkaista.
Ite huomasin tämmöisen jutun videolta että painavammat kuskit sai takasisärenkaan nousemaan ilmaan esim, ekaan mutkaan kääntyessä kun taas minä en saanut :confused: painojakaumasta kyse? Itelle kyllä melko mysteeri tuolla noin suuri ero kärkeen. Vaikka referenssiä ilman painoa ajettavuuteen ei ole, niin ei se ainakaan pomppinut tai ollut muutenkaan huono. KIC:ssa oli mulle paljon, paljon huonompi ajettavuus painoilla, silti eroa siellä samalla autolla ajaneeseen Cmoneyyn oli vähemmän kuin jyväskylässä?? ehkä noi dinot ei vaan oo mun juttu.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Ite huomasin tämmöisen jutun videolta että painavammat kuskit sai takasisärenkaan nousemaan ilmaan esim, ekaan mutkaan kääntyessä kun taas minä en saanut :confused: painojakaumasta kyse? Itelle kyllä melko mysteeri tuolla noin suuri ero kärkeen. Vaikka referenssiä ilman painoa ajettavuuteen ei ole, niin ei se ainakaan pomppinut tai ollut muutenkaan huono. KIC:ssa oli mulle paljon, paljon huonompi ajettavuus painoilla, silti eroa siellä samalla autolla ajaneeseen Cmoneyyn oli vähemmän kuin jyväskylässä?? ehkä noi dinot ei vaan oo mun juttu.
Niinno...Oikean tasapainon jos haluaa autoon, niin ne painot pitäisi olla penkissä kiinni mahdollisimman lähellä omaa vartaloa ja auton&kuskin painopistettä. Karting ny vaan perustuu pitkälti tuohon painopisteen siirtelyyn kaarteissa. Sulla se ajokki rupes olemaan omaan painoon nähden liikaa ja se ei kallistellut vaikka kuinka yrittää nojailla lailla kilpapurjehtijan. Isommissa autoissa se merkitys kait vähenee, kun olet penkissä muutenkin kiinni 6-pistevöissä. No eipä siinä, vaihtelua ja haastetta nuo tuovat vain. Ihan kuin Scaniaa ajelis, johon on 5tonnia lastattu ojan puolelle :D
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13806
No hitto. Turhaan olen koettanut rattia vääntää ja pedaaleita painaa paremmin kera oikeitten ajolinjojen:frown:
Kyllä silti edelleen kuskin ajotyyli merkkaa myös paljon. Haikki lensi Myllikässä kevyenä kuskina (repi eroa moniin mutkissakin) vaikka Sodi-autot Dinoja raskaampia, kuin myös DW Jyväskylässä 22,5kg rautaa kyydissä. Ja KiC:lläkin tiedän tapauksen joka menee todella liki (muutama sadasosa eroa) nopeimpien vauhtia 90-sarjassa 25kg rautaa kyydissä.
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1127
Kyllä silti edelleen kuskin ajotyyli merkkaa myös paljon. Haikki lensi Myllikässä kevyenä kuskina (repi eroa moniin mutkissakin) vaikka Sodi-autot Dinoja raskaampia, kuin myös DW Jyväskylässä 22,5kg rautaa kyydissä. Ja KiC:lläkin tiedän tapauksen joka menee todella liki (muutama sadasosa eroa) nopeimpien vauhtia 90-sarjassa 25kg rautaa kyydissä.
Niinpä. KIC:ssa tänä vuonna pitää käydä treenaa painoilla ajoa, jospa sen pomppimisen sais vähenee ni vauhti paranee heti. Mut eipä jyväskylässä teidän vauhtiin ois ollu asiaa ilman painojakaan.
 

4stroke

Well-known member
Liittynyt
17.1.2010
Viestit
592
:p Heh kyllä siinä kävi mielessä että tähänkö on tultu...:D:D:D
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13806
:p Heh kyllä siinä kävi mielessä että tähänkö on tultu...:D:D:D
Aika vaihtelevaa väkeä vastaan tässä saa/joutuu itse kukin lähitaistelemaan. Nyt katse Forssan A-finaaliin mutta katsoo mikä on sitten todellisuus sillä kertaa :D
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13806
Voi perhana, tuohan näytti just mun mestalta. Varmana oisin ollu 3, ihan varmana. Ihan sama mitä sanotte: Olin 3.
Rupes oikeestikin mietityttään tämä. Jos pystyt parantamaan samassa suhteessa kuin Alppu ja tietää sun Turun vauhdin ennestään...
Kieli poskella aloitettu, mutta selostan silti jotain kisanneiden puolesta: Aika-ajon top4:hän oli aika pienin eroin ja vähän karussa muista. Karussa myös kisassa. Haastavaa tuolla olisi varmaan useammallakin poissaolleella ollut ehtiä kärkipäähän, vaikken a-finaalia Dompparin kohdalla kovin paljoa epäilisikään.
Ja sitäpaitsi mukanaollessaan olisi laitettu Domppari yksinään aika-ajoryhmä1:een, ja sitten 2 ja 3 siihen perään :p
Nyt ZzZz...
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Haastavaa tuolla olisi varmaan useammallakin poissaolleella ollut ehtiä kärkipäähän, vaikken a-finaalia Dompparin kohdalla kovin paljoa epäilisikään.
Koska mun läsnäolo tuntuu syystä tai toisesta hidastavan veljekset pois voittovauhdista, niin jos oltaisiin molemmat Dompparin kanssa oltu mukana, niin olisin hidastanut kärkiryhmää niin, että Domppari olisi hyvin ehtinyt kärkivauhtiiin.

Itsehän olisin ollut kahdeskymmeneskolmas.

Ridiculous, mutta toimii. :thumbup:
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Parhaat tulokset tulee asenteella "hälläväliä/eikiinnosta". Näin mennään Forssaankin, ja voisi vaikka sataakin tällä(kin) kertaa. Rata, mikä on antanut itselle paljon sijoituksesta riippumatta
 
Ylös