Tuolta kantilta itsekin olen tätä yrittänyt lähestyä, kahta selkeää ykköstykkiä en yrittäisi talliin istuttaa. Pitkälti siis joko nuori ja nälkäinen ykköstykki yhdessä kokeneen ja varman pisteidentuojan kanssa tai sitten rutinoitunut maailmanmestari kera nuoren tulevaisuuden toivon. Molempien täytyy tietää mitä heiltä odotetaan ja olla tyytyväisiä asemaansa.Kuskikaksikkoni muodostuisi "parivaljakosta", joten Vettelin tallikaveriksi ei sovi kuka vain jne..
Ja Hamilton voitti debyyttikaudellaan Alonson ja on varmasti kehittynyt siitä lähtien joten Hamilton on siis nopeampi kuin Alonso. Kimi ja Alonso sen sijaan eivät ole koskaan ajaneet samalla kalustolla joten tosi tärkeitä vertauksia. Rosberg on vienyt Schumia nyt puoltoista kautta eli on kaikkien aikojen paras kuski.Mutta Alonsonhan on pakko olla selkeästi Kimiäkin parempi, jos on piessyt Massaa noin selkeästi. Toivottavasti olet kuullut joskus sellaisesta käsitteestä kuin ironia
Hyvät perustelut!Minun kuskikaksikkoni olisi:
Vettel - Rosberg
Kuskikaksikkoni muodostuisi "parivaljakosta", joten Vettelin tallikaveriksi ei sovi kuka vain jne..
Itse valinta järjestys luultavasti olisi:
Vettel - Hamilton - Alonso - Kubica - Rosberg - Button jne...
Kaksikot joita en ottaisi:
Hamilton - Alonso
Vettel - Alonso
Kubica - Alonso
Rosberg - Button
Eli en haluaisi käytännössä Alonsoa koskaan, koska tallikaverin tulee olla selkeästi huonompi jotta Alonso "toimii". Haluan kuitenkin kohtalaisen aggressiivisen kuljettajan, joten Button - Rosberg on vähän niin ja näin kelpaisiko mulle.
Käytännössä ottaisin aggressiivisen sekä neutraalin kuskin:
Eli tykiksi: Vettel, Hamilton, Kubica
Ja kaveriksi: Button, Rosberg, Kovalainen
http://racingnewsflash.com/fi/content/entinen-f1-kuski-kiistää-murhayrityksenEntinen F1-kuljettaja Jos Verstappen on kiistänyt yrittäneensä murhaa törmätessään ex-tyttöystäväänsä aiemmin tällä viikkolla, kertoo hollantilainen uutistoimisto ANP.
Verstappenia pidetään tutkintavankeudessa 14 päivää ja hänen asianajansa Marcel Heuvelmans kertoo, että entinen F1-kuljettaja kiistää syytteet.
Verstappenilla on aiemminkin ollut ongelmia lain kanssa, sillä hänet tuomittiin entisen vaimonsa uhkailusta.
Onko vielä Herbertkin tehnyt jotain, vai onko hän ainoa jolle ei mitään ole sattunut?Vuoden 94 Benettonin kakkoskuskin paikka oni kirottu.
Selittelyn makua. Ilmeisesti Massalle kärsitty tappio on jäänyt kaivelemaan.Kimi muuten varmisti uudessa Autosportin haastattelussa, että hänen toiveitaan ei kuunneltu Ferrarilla, kuin vasta Massan loukkaannuttua. Kimin oma vika myös, koska ei tajunnut, että italialaisille pitää sanoa asiat monta kertaa. Sori jos tää on väärä topikki.
Vau! Yhdellä kaudella otti turpaan ja jäi itselle vielä maailmanmestaruus taskuun. Kimin luonteeseen ei kuulu selittely, vai voitko todistaa näin olevan? Kimi ei ole ainoa joka asiasta on maininnut, mutta jatka vaan.Selittelyn makua. Ilmeisesti Massalle kärsitty tappio on jäänyt kaivelemaan.
Älä puutu tohon..trolli mikä trolli. tsekkaa hahmon viesit.Vau! Yhdellä kaudella otti turpaan ja jäi itselle vielä maailmanmestaruus taskuun. Kimin luonteeseen ei kuulu selittely, vai voitko todistaa näin olevan? Kimi ei ole ainoa joka asiasta on maininnut, mutta jatka vaan.
Puolellatoista. Massan loukkaantuessa pistetilanne oli 22-10 Felipen eduksi. Ja jos toiveita ei kerran kuunneltu kuin vasta Massan loukkantumisen jälkeen, niin ilman loukkaantumista voisi hyvin olettaa, että trendi olisi jatkunut ja Massa olisi vienyt myös kauden 2009.Vau! Yhdellä kaudella otti turpaan
Ei olekaan, mutta se että kuski itse itkee asiasta fanien sijaan on eri asia. Tai siis näin on yleisen kuskienkäsittelyn tapauksessa, suomilasien läpihän tuo ei tietysti päde. Vain ulkomaalaisten selitykset ovat itkemistä.Kimi ei ole ainoa joka asiasta on maininnut
No eipä tuollaisella "viemisellä" olisi paljoa väliä ollut, kun mestaruudesta ei taistelu likimainkaan. Veihän Villeneuvekin Scheckteriä 1980, mutta ei se mitään herrojen tasoerosta kertonut. Scheckter oli se big gun, Scheckter oli se hallitseva maailmanmestari ja Ferrari oli huono. Siinä yhtäläisyysmerkit.Puolellatoista. Massan loukkaantuessa pistetilanne oli 22-10 Felipen eduksi. Ja jos toiveita ei kerran kuunneltu kuin vasta Massan loukkantumisen jälkeen, niin ilman loukkaantumista voisi hyvin olettaa, että trendi olisi jatkunut ja Massa olisi vienyt myös kauden 2009.
Pointtasin kaudesta 2009 vain, koska väitettiin Massan olleen niskan päällä yhden kauden. Tallikavereiden keskinäiseen vertailuun on loogista ottaa vain kisat joissa molemmat ovat ajaneet, ja siksi Unkari (tai loppu kaudesta 2009) ei Massan saldoon tai pistevertailuun kuulu. Aika-ajosta ei pisteitä jaeta.Mitä väliä sen, jos Massa olisikin pisteellä-parilla vienyt kauden 2009. Muutenkin olisi ehkä kohtuullista laskea Kimin Unkarin kakkossijan pisteet tuohon saldoon, olihan Massan status itse kilpailussa DNS koska osallistui aika-ajoihin eikä sinänsä vaikuttanut millään tavalla Kimin kisasuoritukseen.
Silti kuulemma juuri Alonson tason kertoo vain kevät 2004 kun sillä lyhyellä jaksolla tulokset meni halutusti. Ja 2007 mahdollinen Hamiltonin suosiminen ei ole sama asia kuin Ferkulla Massan suosiminen.Pointtasin kaudesta 2009 vain, koska väitettiin Massan olleen niskan päällä yhden kauden. Tallikavereiden keskinäiseen vertailuun on loogista ottaa vain kisat joissa molemmat ovat ajaneet, ja siksi Unkari (tai loppu kaudesta 2009) ei Massan saldoon tai pistevertailuun kuulu. Aika-ajosta ei pisteitä jaeta.
Jos nyt off-topic sallitaan (näköjään sallitaan), niin 2004 JA 2007, kun Alonso otti turpaan journeymaniltä ja rookielta, vaikka hänellä oli ykköskuljettajan asema tallissa (ei toki niin vahva kuin nyt Ferrarilla, mutta ykköskuljettajan asema siltikin), kertoo karua kieltä. Yksi kerta menisi vielä työtapaturman piikkiin, kaksi ei, varsinkin kun talli(t) oli lähtökohtaisesti viritetty Alonson menestyksen taakse.Silti kuulemma juuri Alonson tason kertoo vain kevät 2004 kun sillä lyhyellä jaksolla tulokset meni halutusti. Ja 2007 mahdollinen Hamiltonin suosiminen ei ole sama asia kuin Ferkulla Massan suosiminen.
No eipä Kimikään ensimmäistä kertaa tallikaverilleen tuollon hävinnyt....Jos nyt off-topic sallitaan (näköjään sallitaan), niin 2004 JA 2007, kun Alonso otti turpaan journeymaniltä ja rookielta, vaikka hänellä oli ykköskuljettajan asema tallissa (ei toki niin vahva kuin nyt Ferrarilla, mutta ykköskuljettajan asema siltikin), kertoo karua kieltä. Yksi kerta menisi vielä työtapaturman piikkiin, kaksi ei, varsinkin kun talli(t) oli lähtökohtaisesti viritetty Alonson menestyksen taakse.
Kimillä on vastaavasti kuitenkin vain yksi "työtapaturma", 2008, jolloin hänellä ei ollut mitään havaittavissa olevaa ykköskuljettajan asemaakaan tukenaan. Big difference.
Eikä myöskään viimeistä...No eipä Kimikään ensimmäistä kertaa tallikaverilleen tuollon hävinnyt....
Luulin aivan täysin pelkästään jo sinunkin aiempien viestien perusteella, että Alonso vaatimalla vaati McLarenilla ollessaan ykköskuljettajan asemaa tallissa. Sitä asemaa hän ei kuitenkaan Dennisiltä saannut ja lopputuloksen kaikki tietävät.Jos nyt off-topic sallitaan (näköjään sallitaan), niin 2004 JA 2007, kun Alonso otti turpaan journeymaniltä ja rookielta, vaikka hänellä oli ykköskuljettajan asema tallissa (ei toki niin vahva kuin nyt Ferrarilla, mutta ykköskuljettajan asema siltikin), kertoo karua kieltä. Yksi kerta menisi vielä työtapaturman piikkiin, kaksi ei, varsinkin kun talli(t) oli lähtökohtaisesti viritetty Alonson menestyksen taakse.
Kimillä on vastaavasti kuitenkin vain yksi "työtapaturma", 2008, jolloin hänellä ei ollut mitään havaittavissa olevaa ykköskuljettajan asemaakaan tukenaan. Big difference.
Kimi sai turpaansa Heidfeldilta 2001, Coulthardilta 2002 ja Massalta 2008 ja 2009. Ja jokaisessa tapauksessa oli kyseessä kunnon turpasauna, ei tasapisteisiin päätyminen kuten Alonsolla 2007.Jos nyt off-topic sallitaan (näköjään sallitaan), niin 2004 JA 2007, kun Alonso otti turpaan journeymaniltä ja rookielta, vaikka hänellä oli ykköskuljettajan asema tallissa (ei toki niin vahva kuin nyt Ferrarilla, mutta ykköskuljettajan asema siltikin), kertoo karua kieltä. Yksi kerta menisi vielä työtapaturman piikkiin, kaksi ei, varsinkin kun talli(t) oli lähtökohtaisesti viritetty Alonson menestyksen taakse.
Kimillä on vastaavasti kuitenkin vain yksi "työtapaturma", 2008, jolloin hänellä ei ollut mitään havaittavissa olevaa ykköskuljettajan asemaakaan tukenaan. Big difference.