Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS Season 2011, round 6, Kaanaa Tre

KKWCS

Well-known member
Liittynyt
12.2.2011
Viestit
350
Koodi:
Harkat:             car group
Nasty Boy    54,35  4   1
Haikki       54,45 10   1
Asko S.      54,80  2   1
DickW        54,85  5   1
Cmoney       54,86  6   1
Jacques      55,32 12   1
WoPe         56,61  4   2
JNF          56,71  7   1
FO110K       57,70  7   2
Andy         57,74  2   2
Totke        58,37 10   2
Sue_me       59,27  5   2
4stroke      59,27  6   2
Albert Oil   59,27 12   2
Williams-    59,58  1   1
Jonkki       59,76  1   2
Koodi:
Aika-ajot:          car group
Nasty Boy   1.12,03  4   1
DickW       1.12,21  5   1
WoPe        1.13,33  4   2
Asko S.     1.13,45  2   1
Haikki      1.13,87 10   1
Cmoney      1.14,16  6   2
Andy        1.14,70  2   2
4stroke     1.14,88  6   1
FO110K      1.15,50  7   2
Sue_me      1.15,73  5   2
Jacques     1.16,07 12   1
Totke       1.16,72 10   2
Jonkki      1.17,25  1   2
JNF         1.18,20  7   1
Albert Oil  1.18,33 12   2
Williams-   1.19,66  1   1
Koodi:
Kisa:
A
 1. Nasty Boy   15krs   1.09,39 10     100
 2. WoPe         +4,45  1.10,04  7      80
 3. Haikki      +28,88  1.11,45  1      65
 4. DickW       +30,29  1.10,99 12      55
 5. Andy        +30,60  1.10,56  4      50
 6. 4stroke     +38,06  1.10,97  2      45
 7. Cmoney      +39,39  [B]1.08,15[/B]  5      41
 8. Asko S.     +45,70  1.12,41  6      35
 9. Jacques     -1krs   1.13,28  9      31
B
    Jacques     12krs   1.16,45  6
10. Sue_me       +0,79  1.15,82  2      28
11. FO110K       +1,42  [B]1.15,60[/B]  4      26
12. Totke        +2,95  1.15,84  5      22
13. Jonkki       +8,28  1.16,54  7      19
14. Albert Oil   +9,61  1.16,76 10      16
15. JNF         +41,44  1.18,05  1      13
16. Williams-   +56,92  1.20,79 12      10
Päivän nopein kaikilta:
Suoraan harjoitustulokset kuivalla
 
Viimeksi muokattu:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13812
Harkoissa ajoin itse ekassa, kuivemmassa, setissä koska mun kanssa samalla autolla ajava 4stroke on niin hidas saapumaan kisapaikalle. Rata oli kuivahko, mutta märkää aika-ajoa tulossa...
Siinä stroke tottakai paikalla olevana jo omassa aiemmassa ryhmässään. Rata taisi olla jälkimmäisessä vähän märempi muttei paljoa. WoPe otti kiinni, ja väistin lähteäkseni seuraamaan. Siinä pysyinkin hyvin vauhdissa ja joissain kohdin meillä eri ajolinjoja. Ei huonoja kait kummankaan. Ajat eivät lopussa enää kumminkaan parantuneet lisääntyneen vesimäärän takia, ja WoPe nopeammin sopeutuvana ajanut alussa mua kovemman ajan. Kuitenkin suora A-paikka ruudussa 6. Hyvä.
Kisassa olikin sitten hyvää kisailua paljon. Kiekan-parin jälkeen kärjessä WoPe-Nasty ja Asko Jokunen kolmantena. Pääsin hänestä pian ohi ja saavutin kärkiduon. Hyvää matsia muutama kierros, ja kaikilla jossain vähän eri linjoja. Näin että oikein hakemallakin niin. Välillä kai kävin toisena, ja kisan puolivälissä pääsin keulille mutta pian meni nopean vasurin linja pieleen, ja perään jarrutinkin liian myöhään seuraavaan oikeaan. Tajusin heti että nyt mennään kaislikkoon, ja WP&NB tekivät maalin Cm:n karmivasta virheestä kuten Mixu sanoisi. Siellä meni yli puoli minsaa kun revin autoa sinne missä takapyörillä jo pääsi eteenpäin, ja juuri Jacquesin edelle. En nähnyt muita edessä mitenkään lähellä ja eikun vaan katsomaan millaista kierrosaikaa pääsisi. Ehdin saada Askon kiinni, ja strokenkin melkein. Siinä myöhemmin tuli mieleen että vauhdin puolesta olisi ehkä Nastyn kanssa saanut tasaisen kisan voitosta, hän kun tuskin enää niin riskillä lopussa täysillä ajoi. Noo teinpä kuitenkin yhden ajovirheen, ja katse seuraaviin kisoihin jonkunmoisin odotuksinkin :)
 
Viimeksi muokattu:

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Aika-ajot:
En nähnyt mitiä, en siis Y-H-T-Ä-Ä-N mitään kypärän huurtumisen vuoksi. Sitten kun avasin visiirin niin inessiiviin puski niin massiiviset määrät nestettä, että silmät meni umpeen. Viimeinen kierros tuntui erittäin nopealta mutta jouduin pysäyttämään s-mutkiin, kun näkö lähti. Ihan niin hyvin en rataa osaa ulkoa, että sokkona olisi viitsinyt riehua.

Vaihdoin kypärää ja otin isoimman ja väljimmän mitä löytyi. Auttoi!

Kisa:
Taktiikkana oli pitää itsensä poissa vaikeuksista ja keula menosuuntaan - arvelin varman ajon tuovan hyvän tuloksen. Siltä näyttikin, nousin hitaasti kiiruhtamalla kärkitaistoon, kun porukkaa edellä singahteli kuka minnekin. Märkäajokin alkoi sujua ja tuntui, että tulos voisi olla hyvä, kunnes *Totke*.

Heihei.
 

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Joo ei oikein tuntunut kulkevan tänään.. Viimeksi yhtä tylsä kisa tapahtumien kannalta oli viime vuoden toukokuussa. Ajamisesta & keliolosuhteista ei sen sijaan voi sanoa samaa. :D Katsoo jos jaksaa kirjoitella jossain vaiheessa tarkemman raportin..

Nastylle onnittelut voitosta. :)
 
Viimeksi muokattu:

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Kisarapo, Kaanaa 2010

Ennakko:
Toukokuun harkoissa saamani vertailukelpoiset ajat Jussiin ja Askoon verrattaessa ja osallistujien suht vähäinen lukumäärä saivat minut odottamaan kauden parasta tulosta. Ennusteet lupailivat sadetta ja ukkosta sekä kaikkea siltä väliltä joten olosuhteet hieman jänskättivät ennakkoon.

Harkat: #5
Ensimmäinen harkkaryhmä sai vielä ajaa lähes kokonaan kuivalla radalla. Toisen ryhmän, jossa siis olin, tullessa radalle sade alkoi pikkuhiljaa kovenemaan ja rata muuttui kosteaksi. Pito näin heikkeni olennaisesti. Paikoin pystyi vetämään kuin kuivalla kelillä mutta toisinaan takapää lähti omille teilleen kun tälläsi kaasua pohjaan. Aika oli ihan kohtuullinen, erot vain alkoivat muodostua suuriksi.

Aika-ajot: #5
Alkoi sataa vielä enemmän ja vedin aamulla ostamani kertakäyttösadetakin niskaan. Radalle päästyäni huomasin että takki ei pysynyt kelvottomien nappien takia ollenkaan kiinni. Takki lepatti ajoviimassa kuin viitta konsanaan ja alkoi hidastaa menoa suorilla. Kävin varikolla nakkaamassa "teltan" veke ja aloin painaa aina vaan märemmällä radalla ilman minkään sortin sadekamppeita.

Rata oli kauttaaltaan märkä ja lammikoita alkoi muodostua. Sain kuitenkin auton kohtalaiseen vauhtiin ja päädyin B-finaalin kakkosruutuun takanani muutama kova keskikastin nimi. Varikkokäynnillä tuhosin kaksi kierrosta radan ollessa kuivimmillaan, joten saattaa olla, että tuhosin samalla suoran A-finaali mahdollisuuden. Mutta ihan tyytyväinen olin.

Ajaminenkin oli extra-hauskaa kun pystyi driftailemaan liki joka mutkassa. Ensimmäiset 3-4 mutkaa pystyin ajamaan parhaimmillaan niin, ettei auto mennyt hetkeäkään suoraan.

B-finaali: #2
Ennen starttia pähkittiin paalulla olleen tiimikaverin, eli Follon, kanssa taktiikkaa ja päädyttiin vain pitämään asemat ensimmäisellä kierroksella. Ja jos olisin nopeampi, follo päästäisi ohi. Monsuunisade jatkui.

Startti. Vituiksihan se meni. Jacques otti salamalähdön ja Totkekin puski ohi ennen ekaa mutkaa. Edellispäivän punnitus kertoi mittarissa olleen 99,9kg joten se ehkä selittää osan tuosta kun Follokin meinasi jäädä Jacquesin jalkoihin. Ensimmäiseen mutkaan taittaessa muistin aika-ajoissa oppimani nopeimman ajolinjan ja se auttoi nyt. Ohitin Totken saman tien ulkokautta ja nousin myös Jacquesin ohi. Taistelimme ekan kierroksen Totken kanssa kunnes kirraavaan vasuriin tullessa ajoin kaasu pohjassa isoon vesilammikkoon ja auto spinnasi 360 astetta. Totke pääsi näin hieman karkuun, mutta tuurilla säilytin sentään kolmannen sijan.

Vähän aikaa tilanne pysyi staattisena. Sitten Totke spinnasi kolmosmutkan lätäköstä ja pääsin takaisin kakkoseksi. Muutama kierros mentiin siten että Follo oli takasuoran mitan edellä kärjessä. Sitten tuli yllätys eteen kun Follo oli mennyt spinnaamaan viimeisessä mutkassa ja auto oli poikittain pääsuoralla. Morjestin ja kiitin kärkipaikasta.

Kärjessä ajo. Aloin hieman himmata ja yritin välttää mokia. Huomasin kuitenkin Follon lähestyvän kovaa kyytiä takaa. Sitten yhtäkkiä Follo katosi peesistä ja huokaisin helpotuksesta. Virhe. Seuraavalla kierroksella kokeilin pikku kikkaa ensimmäisessä S-mutkassa ja auto puski suoraan ulos radalta. Kaasukin oli pohjassa joten auto poikittain keskelle rataa ja tipuin samalla neljänneksi. Siinä muutama kirosana pääsi potan sisällä.

Takaa-ajo. En jäänyt kärkikolmikosta kovinkaan kauaksi joten aloin puristaa tosissaan. Totke ja Alppu törmäilivät loppuosan S-mutkissa ja yksi sija oli näin kuitattu. Totken ohitin heti perään ja kärkimies Jacques alkoi pikkuhiljaa lähestyä perä edellä. Viimeisellä kierroksella yritin vielä uutta ohituskikkaa ensimmäisessä S-mutkassa ja auto puski taas radalta ulos. Kerkesin vielä puolen kierroksen aikana saavuttaa Jacquesia mutta sitten heilui siis ruutulippu kun olin jo melkein kontissa kiinni.

Loppujarnat:
Ennakkoon suuresti odottamani slipstream-battlet jäi näkemättä sadekelin ja lukuisten ulosajojen venyttäessä eroja turhan suuriksi. Ensimmäinen A-finaalipaikka olisi kyllä ollut otettavissa, mutta kun *märkä nurmikko*. Joka tapauksessa ajaminen oli hauskempaa kuin koskaan KKWCS:ssä tähän saakka. Itse ajamisen puolesta suurin ongelma oli ensimmäinen tiukempi oikea. En meinannut millään saada autoa kääntymään ko. mutkaan. Oma ajaminen oli kuitenkin vauhdin puolesta parasta mitä kauden mittaan on nähty. Ehkä Sodit on vaan se "mun" juttu.

Kiitokset järjestäjille ja ratahenkilökunnalle. Erityiskiitos kanssakilpailijoille kunnon skaboista B-finaalin kaaoksessa :D

Onnittelut vielä podiumisteille!

Plussat:
+Keli (autojen ajettavuus märällä :cool:)
+B-finaalin jännittävät vaiheet
+Vaihtelua voittajalistaan

Miinukset:
-Keli (erot muodostuivat suuriksi)
-Missasin suuren osan A-finaalista kuivatellessani ajokamppeita
 
Viimeksi muokattu:

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
6.kisa, 4.voittaja

Onnittelut Nastylle.:thumbup:

Oma kisa menikin vaihteeks täysin vituiks jo heti alussa:nope:

No eipä paljoa kiinnosta enää tässä vaiheessa.:thumbfh:
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4297
Onnittelut Nastylle täältä superlämpimästä ja aurinkoisesta Roomasta. Vakuuttava suoritus ja nopein joka setissä:thumbup:
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Oma kisa menikin vaihteeks täysin vituiks jo heti alussa:nope:

No eipä paljoa kiinnosta enää tässä vaiheessa.:thumbfh:
Siis sä olit neljäs (4.). Mitä ihmeen vikaa siinä sijoituksessa on? Moni ei yllä koskaan KKWCS:ssä siihen.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Siis sä olit neljäs (4.). Mitä ihmeen vikaa siinä sijoituksessa on? Moni ei yllä koskaan KKWCS:ssä siihen.
niin no...ekan kiekan jälkeen taisin olla sijalla 8.:rolleyes: En itse ajanut ulos kisassa kertaakaan, mutta olis pitäny pystyä väistämään takasuoran lätäkkö. Auto tukehtui täysin ja puoli kiekkaa mentiin aika hissunkissun. Ilman tätä olisi kolmosjakkaralle päässyt.:wall: Aika-ajon autolla olisi voinut voitostakin vääntää.

Mut muuten oli kyl mielenkiintoinen tapahtuma. Rungot oli autoissa hyvin toimivia
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Olisin saattanut ilmaantua paikalle yleisön edustajaksi, mutta. Kävin muuten kesäkuun 12. Kaanaassa kokeilemassa ulkoratakartingia suomalaismaisemissa. Paras kierros oli 56,32, millä olis näköjään eilen sijoittunut harkoissa keskikastiin (jos säätä ei oteta huomioon). Tuntui se 10-minuuttinen kylkiluissa vielä seuraavanakin päivänä.
 
Viimeksi muokattu:

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Olisin saattanut ilmaantua paikalle yleisön edustajaksi, mutta. Kävin muuten kesäkuun 12. Kaanaassa kokeilemassa ulkoratakartingia suomalaismaisemissa. Paras kierros oli 56,32, millä olis näköjään eilen sijoittunut harkoissa keskikastiin (jos säätä ei oteta huomioon). Tuntui se 10-minuuttinen kylkiluissa vielä seuraavanakin päivänä.
Lasol Manse GP kaipaa Jussin rinnalle osaavaa kakkoskuskia, joten tervetuloa kisoihin ja tiimiin.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Lasol Manse GP kaipaa Jussin rinnalle osaavaa kakkoskuskia, joten tervetuloa kisoihin ja tiimiin.
Tänks, täytyypä miettiä. Tahtoo vaan tuo vapaa-aikabudjetti upota tyttärien menoihin nykyään. Mut ehkäpä voisin tulla ainakin Suzukartiin (tai jonnekin muualle lähiseudulle), lailla Räikkösen Nascar-vierailun.
 

Örfil

Guest
Paras kierros oli 56,32, millä olis näköjään eilen sijoittunut harkoissa keskikastiin (jos säätä ei oteta huomioon).
Sää ottaen huomioon n. 10 ekaa ajaa 53-54 aikoja kuivalla. Ehkä jopa 52 aikoja. Siihen on vielä tuosta sulla matkaa, mutta Kaanaassa oppimiskäyrä on jyrkkä. Ja neuvoja saa kun vaan kysyy :ahem: Mukaan vaan!
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Jeps, pidetään vaikka joskus treenireissu pienellä porukalla. Muutama niksi ottaa nopeesti ajasta pois ;)
 

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Harkat #4

Melko kuivalla radalla sai ajella, vaikkakin parissa kohtaa liuku selkeesti pois ajolinjalta.

Aika-ajot #4

No nyt oli rata jo selkeesti märkä myös ekassa aika-ajo ryhmässä, mutta tässä jälkimmäisessä saatiin vielä kunnon monsuuniryöppy loppuun. Ajonlinjojen hakua ja ajaksi muodostui parempi kuin mitä radalla kuvittelin..

Kisa #7

Kolmannesta ruudusta finaaliin, auto lähtee paremmin ruudusta kun dickw:llä ja tämä blokkaakin hienosti sisäpuolen, nopea ratkasu ja siirryn ulkopuolelle, mennään rintarinnan kaarteeseen, ulommalla linjalla hyödyin paremmasta pidosta ja pääsin melko helposti ohi. Tokaan mutkaan Nasty vie letkaa ja ottaa (mielestäni) ekat mutkat aika varovasti koska sade oli melkoinen, takana oli helppo kattoa ja pääsin siinä kuittaamaan.

Kisa sai hyvän alun ja johdin hetken. Mutta aika nopeesti siinä tajus että ei tässä karkuun päästä, erittäin suuria vaikeuksia päästä mutkista ulos ja pito edessä oli huonompi kun mitä #4:lla ja aiheutti melkosta puskemista tai sladia väkisin yrittäessä.. Se mitä muistan on että monesti Nasty jo kurkki, ajo kerran ohiki, pääsin takasin ohi, hyvää vääntöä. Sitte tulikin Cm mukaan kuvioihin, samanlaista taistelua hetken, pientä kosketusta ja erittäin agressiivisen miehekkään reilua taistelua kaikilta. Cm ajautuu tokassa mutkassa pitkäks ja päästään Nastyn kanssa ilmaiseen ohitukseen. Tämän jälkeen homma oli melko selvä. Vauhti riittää tänään korkeintaan kolmen sakkiin. Nasty ajoi koko finaalin ilman virheitä, fiksusti ja tasasesti kovaa, täysin rinnoin ansaittu voitto, gongrats. Tyytyväinen myös omaan suoritukseen, loistavaa kisailua ja toka sijotus Kaanaasta. Vaikkakin jälkeenpäin on tuntunu siltä että varmistelinko liikaa sateella ajatessa because of the championship table, en tiedä.

Ennakkoon sadekisaksi toivotusta kisasta tuli juuri sellainen kuin mitä hartaimmissa unissa oli kuvitellut. Kisojen aikana sai ajaa puolikuivalla, märällä ja monsuunissa. Hieno kisailu ja homma pelitti. Kiitoksia järkkärille tästäkin tempauksesta!

***** Nasty: Agressiivinen sateella niin ajamisessa kuin ohituksissa! Käytti koko radan hyödykseen, loistava suoritus kun perästä katseli!
**** Cmoney: Ollu koko kauden vahva, ja nyt myös todisti sadekeli vauhdin joka oli vielä Forssan takia pienehkö kysymysmerkki. Pieni lipsahdus kuitenkin a-finaalissa pudotti voittotaistelusta ja viidestä tähdestä=)
*** B-Finaali: Harvoinpa tapahtuu noin paljon yhden setin aikana, montakos kertaa se johtopaikka oikeestaan vaihtu?=)
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Dodi, uimastadionin GeePee takana....

Ensinnäkin kiitos Cm:lle & yrittäjälle jotka hoiti viivalle yhden ylimääräsen auton että tämmönen mattimyöhänenkin pääsi mukaan :thumbup:

pre-race
Askon & Thylliksen kanssa paikanpäälle, kuvaushommiin oli matka.... noh otinpa kypärän siltä varalta että joku peruu vielä...
Paikanpäällä alkoi sitten olla selvää että vettä tulee kohtapuoliin ja lujaa, jotenka päätin kysästä saako vielä ylimääräsen auton radalle, ja saihan sen! :)

Practise
Eka porukka pääsi ajamaan alkuun suht kuivalla, tosin pikkuhiljaa loppua kohden tuli muutama pisko jo...
Meidän ryhmä sitten ajoi pari kiekkaa kostealla radalla kunnes hanat aukes, rata muuttui liukkaammaksi kokoajan ja yksikään kierros meidän harkoissa ei ollut samanlainen, niin rajusti pito muuttui...

Ajoista ei mitään hajua...

Quali
Nooh, 1. ryhmä sai selkeän edun itselleen, rata kastui mutta lammikot loistivat poissaolollaan... 1. ryhmän setin lopulla alkoi lammikkoa jo syntyä mutta silti siellä nasty vetäsi parannuksen aikaansa, eli kaikki ei ole sittenkään menetetty?

Meidän ryhmän tullessa radalle alkoi jo olemaan hyvä sukelluskeli, ja lammikot kasvoivat kokoajan.
Oma ajo meni suht ok, 1 pyörähdys mutta ajo tuntui kulkevan suht ok, odotin silti jokaisen meidän ryhmästä menevän B-finaaliin suoraan, no ei ihan niinkään silti...
Moni 1. ryhmäläinen jäi taakse ja Wope ajoi jopa eturiviin :)
Itselle B:n paalu joka oli enempi kuin osas toivoa...

Race
Joo-o, radan ollessa märimmillään niin tiesi ettei kisasta tule helppoa, lähinnä kyse tais olla siinä että kuka tekee vähiten mokia :D

Startti meni suht ok, 2. ruudun Sue jäi ihan ok väliin, mutta 3. ruudun jacq otti kovan lähdön, kärpässarjalaisena kinkesi jo rinnalle sisäpuolelle ekaan mutkaan....
No ulkona oli kovempi pito jotenka pidin paikkani ja lähdin karkuun...

Muutamia kierroksia meni hyvin, sain vedettyä kaulaa ja homma kulki.
Sitten jossain 10. kierroksen kohdalla ahnehdin liikaa viimesessä mutkassa ja auto nurmikolle -> spinni keskelle rataa ja Sue painaa ohi.
No sain pidettyä kumminkin 2. paikan hädintuskin ja ampaisin perään -> useempi kierros sain Suee kiinni kovalla vauhdilla mutta sitten taas: moka, ahnehtiminen ja spinni, nyt putosinkin sitten jo loppupäähän, arvelin että takana oli enää wilzku ja jnf kun eivät olleet ohi menneet.... :thumbfh:

Taas sama kuvio, kauhee draivi päälle ja nousua kehiin, Jonkin saan kiinni nopsaan, ohitus ulkokautta ekassa jarrumutkassa lämmittää mieltä :D
Muu porukka sitten pikkuhiljaa spinnailee edestä pois, kuka mistäkin syystä, tällä välin Jacu on ohittanut mokan tehneen Suen ja jahdataan Jacua Suen kanssa lujaa...
2-3kierrosta lisää ja johto olisi vaihtunut, ainakin uskon näin. Sen verta kovempaa Suen kanssa otettiin kiinni kumminkin, tosin olettamus olis ettei virheitä olis tullut enempää :D

Loppukaneettina:
hauskaa oli, kuten Kaanaassa aina märällä :thumbup:
B-finaalissa oli äksöniä runsaasti, kiva katsoo videomateriaalia kunhan sitä alkaa pullahteleen :)

+ Nastylle vihdoinkin onnistuminen, Onnea!
+ Vaihteleva keli sekotti pakkaa kivasti
+ Oma vauhti märällä oli suht ok
edit. + Wopelta uskomaton a-a!

- Vaihteleva keli sekotti liikaakin pakkaa :D
- Alpun tuuri, harmi että kolaroinnin takia kisa menee vituralleen ....
 
Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Missäs ihmeessä videot viipyy? Radallahan tais olla kumminkin 3x Contour ja 1 GoPro kiinni, luulis matskua tulevan jo :pPPP
 

Jonkki

Press Play ►
Liittynyt
16.1.2003
Viestit
4942
Sijainti
Suomi Fineland
Missäs ihmeessä videot viipyy? Radallahan tais olla kumminkin 3x Contour ja 1 GoPro kiinni, luulis matskua tulevan jo :pPPP
Wopella ei kisassa ollu contour kiinni, kun jännitti sadetta :p.
Minä ja Jacques päätettiin ettei julkisteta kypäräkameramatskuja ennen ku pläjäys on ulkona, kun nyt on niin vähän eri matskua pläjäykseen.

Omat matskut on tosin online jo mutta piilotettuna ;), jos arvaat urlin oikein niin videon pääsee kyllä näkemään.

Eli täydennä tästä: http://www.youtube.com/watch?v=
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Ainakin A-finaalista yritin parhaani mukaan saada matskua pääsuoralta, toivonmukaan onnistui... :)

edit. niin ja sikamaista pistää ootteleen 5pv :D
 
Ylös