Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS Season 2011, round 7, Hyvinkää 2

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Täytyy tunnustaa et olin töräyttää follon perään a-a lämppärillä, kun aluksi yritin oikealta ohi ja hivuttauduit juuri eteen ja sit vaihdoin nopeasti vasemmalle ja siinä kohtaa olitkin jo jarrulla. Ei osunut joten ei lasketa:) Oma moka.
Ei osunut joten ei lasketa :) itsehän en tuota edes huomannut jotenka no worries :)
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
B-finaali

#23 oli peräpäästä aikalailla liukkaampi kuin #36 ja #30 (oliko kylmä?).
Kyllä sillä ajettiin viisi settiä ennen B-finaalia. C-finaalin taisi levätä, jos en väärässä ole?

En saanu sitä autoa kyllä mihinkään, mutta maailman nopein Heikki ja Nipsu kyllä veivät autoa miten tahtoivat.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Kyllä sillä ajettiin viisi settiä ennen B-finaalia. C-finaalin taisi levätä, jos en väärässä ole?

En saanu sitä autoa kyllä mihinkään, mutta maailman nopein Heikki ja Nipsu kyllä veivät autoa miten tahtoivat.
Niinpäs olikin. Huolimattomasti katsoin tuota listaa.
 

Jonkki

Press Play ►
Liittynyt
16.1.2003
Viestit
4942
Sijainti
Suomi Fineland
Kylläpä alko vituttamaan ku kattelin Jakun onboardia #36:lla B-Finaalissa. Kierros jolla tapahtuu pari selvää virhettä ja shikaani ei menny kaasu pohjassa mies ajaa 49.8 kierrosajan. Pakko kai se on pudottaa 30kg ens kaudeksi että kehtaa vielä ulkoradoille tulla kisaamaan, ei tästä tule muuten yhtään mitään.

P.s. kierros ei ole nähtävissä toistaiseksi missään.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Kylläpä alko vituttamaan ku kattelin Jakun onboardia #36:lla B-Finaalissa. Kierros jolla tapahtuu pari selvää virhettä ja shikaani ei menny kaasu pohjassa mies ajaa 49.8 kierrosajan. Pakko kai se on pudottaa 30kg ens kaudeksi että kehtaa vielä ulkoradoille tulla kisaamaan, ei tästä tule muuten yhtään mitään.

P.s. kierros ei ole nähtävissä toistaiseksi missään.
nooh, #36 tuntui kommenteista päätellen olevan muutenkin aika rivakka auto myös :)
mutta joo, kyllähän se 30kg tekee paljon, H1:ssä Wilzkun takana huomasi liiankin hyvin tuon painoeron aina kiihdytyksissä...
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
nooh, #36 tuntui kommenteista päätellen olevan muutenkin aika rivakka auto myös :)
Joo se oli ehkä 6-8 kymmenystä nopeampi kuin aika-ajoauto #34. Aika-ajoissa 9 kymmenystä hitaampi aika, mutta tuntui, että olisin pari kymppiä saanut sillä autolla puristettua a-a:ssa.. #36:lla taas se kisan nopein kierros (muistaakseni viimeinen kierros) taisi olla aikalailla virheetön.
 
Viimeksi muokattu:

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Kylläpä alko vituttamaan ku kattelin Jakun onboardia #36:lla B-Finaalissa. Kierros jolla tapahtuu pari selvää virhettä ja shikaani ei menny kaasu pohjassa mies ajaa 49.8 kierrosajan. Pakko kai se on pudottaa 30kg ens kaudeksi että kehtaa vielä ulkoradoille tulla kisaamaan, ei tästä tule muuten yhtään mitään.

P.s. kierros ei ole nähtävissä toistaiseksi missään.
Itte olen siirtymässä Nascariin.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Hyvä pläjäys! Cmoney:n ilo voitosta on vangittu hienosti. Onnittelut miehelle hienosta voitosta!
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Heh, tuuletus

Hieno pläjäys! Näitä on hauskempi kattella kun on ollut menossa mukana. (Pitänee tosin muistaa Forssassa pitää kypärä päässä aina kun kamera käy...)

Samaa katselin myös, kuin Andy tuossa yllä.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Ainoa asia enää tässä vaiheessa, mitä tältä forumilta irti saa:thumbup:

Taidan lähteä tältä istumalta Orikedolle hakemaan niitä "neljäkakkosia"
 

Slug

Well-known member
Liittynyt
10.3.2010
Viestit
1251
Se on vähän niinku parturissa, tällänen tästä nyt sitte tuli..

Jos olet darrassa, tai muuten vaan juuri herännyt, niin kyseessä on jonkinlainen videokooste hyvinkäältä.


http://www.youtube.com/watch?v=C5whjO6LEHE
Hyvä kooste :thumbup:
Tuli tuossa mieleen kun kattelin pläjäyksen että onkohan teillä tuota GPS dataa radan nopeimmista kohdista. Eli missä nopeuksissa tuolla hyvinkäällä liikutaan, 107 km/h?
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Varsinkin kuvakulmien suhteen paras pläjäys tähänastisista :thumbup:

Vauhtia ja vaarallisia tilanteita piisasi!
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4297
Hyvä kooste :thumbup:
Tuli tuossa mieleen kun kattelin pläjäyksen että onkohan teillä tuota GPS dataa radan nopeimmista kohdista. Eli missä nopeuksissa tuolla hyvinkäällä liikutaan, 107 km/h?
Tuo 107 on varmaan hyvinkin lähellä. Puolikkaalla saatiin pääsuoran päähän joskus 126. Tuollaisella vastaavalla kuin Haaparannan autot mutta paremmilla renkailla ja jarruilla neljässä paikassa yli 100 km/h. Huiput oli muistaakseni jossain 112-115 km/h ja samassa paikassa tietysti.
 

Slug

Well-known member
Liittynyt
10.3.2010
Viestit
1251
Tuo 107 on varmaan hyvinkin lähellä. Puolikkaalla saatiin pääsuoran päähän joskus 126. Tuollaisella vastaavalla kuin Haaparannan autot mutta paremmilla renkailla ja jarruilla neljässä paikassa yli 100 km/h. Huiput oli muistaakseni jossain 112-115 km/h ja samassa paikassa tietysti.
Joo, huiput on varmasti yli sadan Haapiksen vuokravehkeilläkin. Kiva olis kuitenkin nähdä tuolla hienolla grafiikalla minkälaisia nopeuksia eri paikoissa rataa on :ahem:
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4297
Joo, huiput on varmasti yli sadan Haapiksen vuokravehkeilläkin. Kiva olis kuitenkin nähdä tuolla hienolla grafiikalla minkälaisia nopeuksia eri paikoissa rataa on :ahem:
Haaparannan autoilla pääsee ihan hyvää kyytiä. Arvioisin homman näin:
-Pääsuoran jarru 100-110
-ennen seuraavan vasurin jarrua 100
-oikee loikotus 80-90
-vasuri neulansilmä läpi 40
-seuraava oikea 65
-takalenkin jarrutus 95-100
-ysikymppinen ennen pääsuoraa 90-100

ehkä toi vika mutka on vähän vaikea arvioida mutta kyllä siihenkin jarrutukseen on yli 100 noteerattu. Voi olla että se on lähempänä 90 koska edellisestä oikeasta ei tahdo saada kunnon lähtönopeutta pidon takia ja jarujen takia ehkä vähän aikaisemmin joutuu jarruttamaan. Mutta ihan hyvää kyytiä ja keskinopeushan on helppo laskea.
 
Ylös