Laitetaan sitten päivitystä ensi kauden ajajiin:
Red Bull:
Sebastian Vettel: Paikka varattu.
Mark Webber: Paikka varattu.
Ferrari:
Fernando Alonso: Paikka varattu.
Felipe Massa: Paikka oletetusti varattu, mutta sopimushuhut pyörivät edelleen poislähdön puolesta. Kaikkein suurimpien brittien huhujen mukaan Massa saatettaisiin heittää vieläkin pois Ferrarilta jonkun paremman kuskin tieltä muun muassa Lotukselle. Tosin se vaatisi Kubican poisjääntiä ja Sennan ja Grosjeanin torjumista.
Joidenkin huhujen mukaan taas Santanderin Brasilian myyntijohtaja pitäisi Massan mahdollisena paikkana Lotusta ja siitä tulisi Massan ja Sennan ja Brasilian sponsorien talli. Tietyllä Santanderin tuella voisi ostaa Petrovin sopimuksen pois tai sitten syrjäyttää Senna pois tiimistä ja Grosjean. Huhu on kyllä onneksi aina huhua ja muitakin talleja Massalle vielä saattaisi olla. Force India tai vaikka Williams voisi olla talleja huonossa tapauksessa.
McLaren:
Jenson Button: Paikka varattu.
Lewis Hamilton: Paikka varattu.
Mercedes:
Nico Rosberg: Paikka varattu.
Michael Schumacher: Paikka varattu.
Lotus:
Robert Kubica: Suurin kysymysmerkki. Ensi kuun jälkeen ratkaistaan paikka. Muussa tapauksessa tuskin ajaa ainakaan välittömästi ensi kaudella jos lainkaan.
Vitali Petrov: Ajaa ison rahan turvin ensi kaudella tiimissä. Massa tuskin tulee korvaamaan vaikka ei sitä koskaan tiedä.
Lotukselle on myös tulossa Senna jonka paikka on edelleen liipaisimella ja Grosjeanilla on nyt paljon paremmat mahdollisuudet päästä kuin vielä Sennan kisapestin alussa oli. Massan huhupestissä nämä kaverit eivät välttämättä pysyisi tiimissä ja Rubens Barrichello toisi valtavan määrän kokemusta mukanaan mikäli tulisi tiimiin. Viimeinen teoreettinen vaihtoehto olisi vielä Giedo van der Garde tai jokin aikaisempi Renaultin testaaja kuten Jan Charouz tai muu vastaava rahantuoja.
Sauber:
Kamui Kobayashi: Paikka varattu.
Sergio Perez: Paikka varattu.
Force India:
Adrian Sutil: Saksan tv:n mukaan kaikki selviää Sutilin suhteen pian. Voi pysyä tiimissä, mutta voi lähteäkin. Siinä tapauksessa ja suurimpien Massa-huhujen pitäessä edes päiväunissa paikkansa voi saada vaikka Ferrarilta paikan.
Muussa järkevässä tapauksessa voisi maksaa Medionin ja Lenovon sponsorirahaa Williamsille. Rosbergin paikan varmistuttua paikat jäivät vähiin. Toki Rellukin olisi teoriassa mahdollinen paikka.
Paul di Resta: Saattaa pysyä tallissa tai ei pysy. Paikat ovat kuitenkin vähissä.
Nico Hülkenbergin paikka riippuu Sutilin tilanteesta. Hän voi päästä kisakuskiksi tai jatkaa testaamista.
Toro Rosso:
Sebastien Buemi: Voi jatkaa tai ei jatka tilanteesta riippuen.
Jaime Alguersuari: Sama juttu Buemin kanssa tilanteesta riippuen.
Huhuissa Toro Rossolle pyörii montakin kuljettajaa. Todennäköisimmät ovat Jean-Eric Vergne, Jules Bianchi ja Daniel Ricciardo. Bianchi tosin saattaisi olla Ferrarin tukema kuljettaja. Näiden lisäksi Brendon Hartley voisi tulla tilalle ja sitten on aina huhuissa pyörivä omistajamuutos. Siinä tapauksessa arabien tai brasilialaisten sijoittajien tullessa tiimiin paikka voi avautua Kimille tai Sennalle. Rubensia tuskin otettaisiin enää Toro Rossolle vaikka ei sekään ihan poissuljettu paikka ole. Espanjalaisten sijoittajien myötä Alguersuarilla on hieman isompi mahdollisuus säilyttää paikka ensi kaudella.
Williams:
Rubens Barrichello: Voi jatkaa vielä kauden tai ei jatka. Se on suuri kysymysmerkki. Mikäli joutuu lähtemään tallista niin Force Indian lisäksi paikkaa ei oikein löydy mistään. Paitsi HRT:ltä ja joissakin huhuissa Toro Rossolta tai jopa Lotukselta.
Pastor Maldonado: Saa Petrovin tavoin jatkaa ison rahan turvin.
Kimi Räikkösellä on sijoittajista ja itsestä kiinni takaisin tuleminen sarjaan. Siinä tapauksessa Barrichello korvataan ja mikäli ei niin tehdä niin sitten lähtee Maldonado. Adrian Sutil toisi myös rahaa ja Giedo van der Garde toisi Hollannin yrityksiltä ja McGregorin rahoja talliin. Romain Grosjean ja Bruno Senna häviäjinä voisivat tulla talliin. Nuorista kuskeista Bottas, Bortolotti ja Bianchi ovat potentiaalisia ehdokkaita.
Caterham:
Heikki Kovalainen: Jatkaa tallissa melkein täydellä varmuudella.
Jarno Trulli: Jatkaa myös melkein täydellä varmuudella. Ainoa ero Heikkiin voi olla mahdollinen motivaation loppuminen. Heikin tapauksessa lähinnä iso rahamies voisi viedä häneltä ajopaikan.
Chandhok ja muutamat muut vastaavat kuljettajat pysyisivät testissä.
Virgin:
Timo Glock: Jatkaa tallissa mutta sopimuksen rahoitus on ongelma. Näiden juttujen takia Booth on päättänyt ilmeisesti ilmoittaa kuskit vasta kauden päätyttyä.
Jerome d'Ambrosio: Ei jatka tallissa välttämättä sillä rahat eivät vain riitä.
Grosjeanille, van der Gardelle ja muutamalle muulle kuljettajalle Virgin on viimeinen vaihtoehto ennen HRT:ä. Tallin päätös pitää Cosworth ilmeisesti ensi kaudella ei lupaa hyvää kun HRT on saamassa päivitystä ja isolla rahalla saattaa saada parempia osiakin autoon.
HRT:
Vitantonio Liuzzi: Sopimus on monen mielestä varma mutta takuuseen ei pidä vielä mennä. Rahamiehet voivat viedä paikan tallissa.
Narain Karthikeyan: Voi ajaa tai ei aja tallissa. Riippuu isosta salkusta.
Daniel Ricciardo voidaan pitää tallissa ensi kaudellakin mikäli ei vielä katsota hänen olevan riittävän hyvä parempiin talleihin tai edes Toro Rossolle. Giedo van der Garde saattaa saada paikan siksi, että se on halvin mahdollinen sarjassa ja Charles Pic ajaa vain mikäli Jerome saa riittävät rahat jostakin jatkaakseen Virginillä ensi kaudellakin. Niiden lisäksi on vielä muutama muu nuori kuljettaja ja jopa Rubens Barrichello ja Bruno Senna. Senna tuskin enää menee talliin sillä hän saisi tarpeekseen Kollesista ja rahamiesten tallissa saattoi pilata uransa.
Toki kauden alussa huhuissa pyörineet Sakon Yamamoto tai Christian Klien voisivat yhä palata F1:n puolelle isolla rahalla. Isot muutokset ensi kaudella saattavat tuoda tallia eteenpäin ja Virgin voi jopa jäädä hännänhuipuksi koska HRT käyttää ilmeisesti Kersiä ensi kaudella. Lotuksen testiajajat ovat myös varmasti kisakokemusta haluamassa ja isolla rahalla nykyisessä talouslamassa voi päästä vaikka ihan epätoivoisimpia tai huonoja maksukuskeja ei sentään onneksi oteta 90-luvun alun tyyliin.