Ostin uuret gummit eteen.
Wanhoilla, jotka on auton ensiasennusrenkaat, oli ajettu jostain syystä ilman tasapainoitusta, ja ne olivat kuuneet aaltomaiseksi kulutuspinnaltaan.
Auto tuli huomattavasti äänettömämmäksi rengasmelun pudotessa runsaasti ja kulkee muutenkin paljon "pehemeämmin".
Samalla huoltoliike teki täydellisen (ilmaisen, koska ostin renkaat) kuntotarkastuksen, josta sai liikkeen leimalla varustetun virallisen todistuksen.
Muuten auton kunto on täydellinen ja se sai kaikista mahdollisista kohteista 6 pistettä, joka on maksimi, paitsi takajarrupaloista, joissa pintaa on enää 2 mm. Niistä tuli paperiin kakkonen.
Tilasin jo uudet palat. Saksasta tänne toimitettuna, kotiin asti tuotuna kuriiripalvelulla, hintaa tuli 15 puntaa. Tästä kuljetuksen osuus oli 6 puntaa ja palojen hinta 9 puntaa.
Samaten vaihdatin kaikki alkuperäiset, Made in Poland muoviset pahvikartiokaiuttimet, tweettereitä lukuunottamatta, laadukkaisiin Pioneerin kaiuttimiin. Niille tuli hintaa asennettuna yhteensä 110 euroa.
Samaten vaihdoin alkuperäisautoradion sellaiseen, joka sopii alkuperäisen 1 DIN asennuspaikkaa, mutta kun laite käännetään päälle, sielät tulee esiin 7 tuuman kosketusnäyttö.
Laitteessa on niin Bluetooth kuin navigaattorikin ja musiikkia saa radiosta, levyltä, USBin kautta tai Bluetoothilla esim. puhelimesta.
Navissa on Espanjan ja Portugalin kartat.
Oikein mainio peli.
Asennettuna hintaa 369 euroa. Samalla asennettiin peruutuskamera joka kääntää kuvan automaattisesti radion näytölle, kun pakki laitetaan päälle. Varsinkin pimeässä erinomainen laite. Hintaa sillä 56 euroa ja se asennettiin samalla kuin soitinkin.