Mutta voin vielä hyvää hyvyyttäni paljastaa
peli vinkit amerikkalaisen auton myyntiin. Näillä ohjeilla varmasti tärppää!
Autoa kannattaa alkaa kaupittelemaan vasta kun katsastus ei ole enää voimassa. "Ei pitäs olla leimalle mitää" herättää taatusti jokaisen 50 kilometrin työmatkaa ajavan mielenkiinnon. Ajokuntoisen ja katsastetun auton ostamista helppottamaan ja tarpeettomien koeajojen välttämiseksi kannattaa tehdä ilmoitus liikennekäytöstä poistosta. Jos ei ole valmis maksamaan koeajosta siirtoluvan tai tonnin lisäveron muodossa, ei silloin ole mikään tosiostaja.
Auto kannattaa myös kuljettaa mahdollisimman kauas ostajista paikkaan jossa käyt kerran viikossa, ellei vaimo ole kutsunut juuri sillä kertaa vieraita. Tinkiä saa vasta paikan päällä, tämä antaa ostajalle mahdollisuuden hukkareissuun sekä matkakulujen ja ajan menetykseen. Valokuvaamista kannattaa välttää ja mikäli on aivan pakko, kuvat kannattaa ottaa hämärässä vanhalla kännykällä. Älä ota kuvia yksityiskohdista joista voi päätellä kohteen kuntoa, erityisesti kannattaa välttää tyypillisten ruostekohtien ja kuljettajan istuimen kuvaamista.
Jos auto on mahdollisesti menossa paaliin, aikeista kannattaa ilmoittaa vasta muutamaa päivää aikaisemmin. Ennen sitä, pidä loppuun asti kiinni epärealistisesta hintapyynnistä. Korosta myös, että auto myydään kokonaisena. Vaikka jo muutaman isomman osakokonaisuuden erikseen myymällä saisit etelänloman hinnan. Kaikki autoon vaihdetut osat kannattaa luetella, vaikket olisi ollut niiden purkuosien kunnosta varma edes vaihtohetkellä. Omakustannehintaan kannattaa laskea kaikki kulut, mitä on saanut syntymäään riippumatta niiden tarpeellisuudesta.
Vioista kyselijöille kannattaa ilmoittaa, että näin vanhassa yleensä on ja saakin olla vikoja. Renkaat ovat aina hyvät, jos olet ne uutena ostanut kymmenen vuotta sitten. Asteikolla uudenveroiset-hyvät-kyllänoillavieläajaa. Kulutuspinnan kysyjät ohjataan Vianorille josta saa uusia.