Albert Oil
Hippi ja juntti
Ja tuollaiset hessut vetää kovaa liksaa samaan aikaan kun Al-setä mietiskelee että mitäs ottia tuota. Tasan ei käy onnen lahjat vaikka luojalleni ostaisin kaljat.
En kyllä tässä elämässä. Katotaan seuraavassa.Ala yrittäjäksi. Startuppia ja pöhinää kehiin niin kohta tulee taaloja ja ruplia.
Jirkomaa oli hereillä.*tähän joku pedofiilivitsi*
Miksi ei kelpaisi?Sinulle ei siis ilmeisesti kelpaisi edes vuosimallin 1959 Cadillac Eldorado Biarritz, mutta tuskin sinulla edes olisi varaa siihen, koska hyväkuntoisista yksilöistä joutuu maksamaan vähintään 150000 euroa.
No enpä ole osannut pelätä tätäkään asiaa. Pitääkö jatkossa käydä tsekkaamassa paineet useammassa paikassa jotta voi varmistaa lukemien oikeellisuuden...?Pikavertailun perusteella viallisia mittareita on vähän, mutta mittarivirheet ovat jopa vaarallisen suuria.
Vertailu tehtiin Helsinki–Tampere -tien varren 19 eri huoltamolla Helsingin ja Hämeenlinnan välillä.
Mittaus toteutettiin irrallista rengasta käyttäen.
Jokainen mittaus tarvittaessa toistettiin ja referenssitulos mitattiin tarkistetulla painemittarilla. Vertailupaineeksi valittiin 2,0 baria.
Suurimman virheen antoi Neste Koivuhaan mittari. Letkuun kytketyllä mittarilla mitattu 2,0 baria osoittautui vertailumittarin mukaan ainoastaan 1,2 bariksi.
Toista äärtä edustaa Hyvinkään Sveitsinportin Teboil, jonka ilmanpainemittarin antama 2,0 baria oli todellisuudessa 2,3 baria.
Pääosin laitteet toimivat hyvin ja positiivista oli, että 24 mittarista kymmenen antoi täsmälleen oikean tuloksen. Lisäksi kuudessa virhe oli vähäinen.
Toisaalta viiden testatun ilmanpainemittarin antama tulos oli merkittävästi virheellinen.
Tavalla tai toisella viallisia mittareita löytyi Hyvinkään Teboilin ja Neste Koivuhaan lisäksi Riihimäeltä Kulmalanpuiston Neste-asemalta.
Kaivokselan Teboilin ohella suuria mittarivirheitä havaittiin Tullinpuomin Shellillä Helsingissä ja Janakkalassa Neste Linnatuulen pohjoiseen vievän ajosuunnan puoleisella mittarikentällä.
Ilmanpainemittari antoi liian optimistisen arvion, mikä on sekä polttoainetalouden että liikenneturvallisuuden kannalta hankalampi tapaus.
Miksi ei tasan 107?Testi: Näin huoltoasemien rengaspainemittarit falskaavat
No enpä ole osannut pelätä tätäkään asiaa. Pitääkö jatkossa käydä tsekkaamassa paineet useammassa paikassa jotta voi varmistaa lukemien oikeellisuuden...?
Salminen vois reissuillaan vertailla kohdalle osuvien huoltsikoiden mittareita. En vaadi että mitään kattavaa tutkimusta alkaisit tekemään, ehkä joku 100 otosta riittää.
Kyllä harmittais olla Folkkari-kuski.:thumbfh:Auto Bild -lehden laatututkimuksessa arvioitiin asiakastyytyväisyyttä, luotettavuutta ja pitkän aikavälin laatua 20 Saksan myydyimmän automerkin osalta. Asteikko oli 1 - 5, jossa ykkönen oli paras.
Auto Bildin vuosittainen laatuselvitys laskee kullekin valmistajalle yleisarvosanan 7 eri osa-alueen perusteella.
Tulokseen vaikuttavat Forsa-asiakastyytyväisyystutkimus (8187 vastaajaa), takaisinkutsujen määrä, TÜV-katsastusraportin tulokset (lähes 9 miljoonaa katsastusta), valmistajien takuut, Auto Bildin omien toimittajien kestotestien tulokset, lehden autotallitestit sekä lukijoiden palautteet (yli 10 000 lukijapalautetta).
Tulokset:
1. Kia 2,14
1. Mazda 2,14
3. Honda 2,43
3. Hyundai 2,43
3. Toyota 2,43
6. Volvo 2,57
7. BMW 2,71
7. Dacia 2,71
9. Nissan 2,83
10. Mercedes-Benz 2,86
11. Opel 3,00
11. Renault 3,00
11. Seat 3,00
14. Audi 3,14
14. Škoda 3,14
16. Citroën 3,17
16. Peugeot 3,17
18. Ford 3,29
18. Volkswagen 3,29
20. Fiat 3,33
Siel o Audin edellä Piinattu Rellu.Ranskalaiset on yllättävän korkealla.
Ei nekään ehdi mun ajossani vikaantua!Kyllä harmittais olla Folkkari-kuski.:thumbfh:
Seksiä vois olla enemmän, tai ylipäätään yhtään, muuten ihan ok.Oletko ollut muuten tyytyväinen?
Sama Audin kanssa.Seksiä vois olla enemmän, tai ylipäätään yhtään, muuten ihan ok.
Vagillinen onkin vaginaton!Sama Audin kanssa.
Ai Rainieri on nyt sitten kaapannut burbin tunnukset kun ei omillaan sisään pääse.Kylläpäs jännittää.
Pääsitkö kättelemään ekassa liikkeessä?Ei sitä merkkihuollossa maksa pelkästä merkkihuollon imagosta ja marmorilattioista.
Huomasin nykyisestä autosta ennnen ostopäätöksen tekemistä, että keskuslukon kauko-ohjaus ei toimi. Asetin kaupan ehdoksi sen korjaamisen. Myyjäliike tähän suostui.
Vein viime viikolla auton heidän käyttämäänsä sopimushuoltoon aamu yhdeksältä kun puulaaki avautui. Kukaan ei tiennyt asiasta mitään kun pomo ei ollut vielä vaivautunut paikalle ja joku suomea viron aksentilla puhuva haalarimies otti avaimet vastaan asiasta sen suuremmin kiinnostumatta. Arvelin, että eihän tästä vittu taaskaan mitään tule ja soitin puulaakiin klo 11, että onko homma jiirissä? No kuten arvata saattoi, "edellinen homma oli venynyt" ja minun autoa ei oltu edes aloitettu. Sanoin hakevani sen 13.00.
Menin hakemaan 13.00 ja kertoivat, että kyllä tätä pitäisi päivä tutkia ennen kuin hommaan saa mitään selkeyttä. Eivät olleet saaneet mitään aikaan (omien puheidensa mukaan paristot vaihdettua kauko-ohjaimiin).
Soitin merkkiliikkeeseen asian tiimoilta ja vein auton sinne 08:00. Odottelin puolisen tuntia ja minulle kerrottiin, että molemmat kauko-ohjaimet ovat rikki. Toinen on liimattu kasaan eikä siihen edes siksi voi vaihtaa paristoa. Kysmys tietysti kuuluu oliko aiempi liike rikkonut sen paristoa vaihtaessaan, vai jättänyt kokonaan vaihtamatta.
No nyt on uudet kapulat myyjäliikkeen piikkiin tilauksessa. Elämme jännittäviä aikoja onko myös vastaanotin paskana.