Minä ainakin ajan omilla enkä isän autoilla. Saattaahan se olla että niihin joskus tulee vikaa, mutta sitten ne voi korjata tai laittaa paaliin. Mutta ainakin ovat enemmän autoja kuin yksikään kokeilemani Toyota on ikinä ollut, eikä maksa kuin murto-osan.Ajelkaa te vain niillä korjaamon autoilla kun omat saksalaiset, ranskalaiset taikka tsekkiläiset koslanne ovat kaput millon minkäkin vian takia. Minä ajan Toyotalla.
Jos isi käskee, niin panetko...? Vaikuttaa vähän siltä, että olet sellainen koska isi -ihminen. :frank:Ajelkaa te vain niillä korjaamon autoilla kun omat saksalaiset, ranskalaiset taikka tsekkiläiset koslanne ovat kaput millon minkäkin vian takia. Minä ajan Toyotalla.
Enpä ole. Olin kyllä tätä edellistä vaihtoa vastaan, koska vaunu nyt lähtee, mutta ei voi mitään.Jos isi käskee, niin panetko...? Vaikuttaa vähän siltä, että olet sellainen koska isi -ihminen. :frank:
Katos perhanaa. Tää ei tosiaan olekaan "Kehu autosi ja hauku toisten autoja" -toikki !Tämän toikin tarkoitus oli kyllä ihan eri kuin mihin sitä nyt käytetään
Tädin miehen veljellä oli 80-luvulla B-mallin kultainen viri-Manta, jossa ei kylläkään ollut koneessa vikaa (tai muistaakseni muutakaan sen suurempaa vikaa). Myönnettäköön, että tuosta laitteesta olin hieman kade koska autohan oli kaunis, äänet laadukkaat ja kulkupuolessakin löytyi.Se on samanlaista pöhköilyä kuin että ei osta Opeliä koska pikkuserkun vaimon Mantassa oli 70-luvulla koneessa vikaa.
Mutta tämähän ON täynnä epäsuoraa vittuilua.Tämän toikin tarkoitus oli kyllä ihan eri kuin mihin sitä nyt käytetään
Sitä vartenhan Jasunen sen perusti, että pääsee mulle kuittailemaan.Mutta tämähän ON täynnä epäsuoraa vittuilua.
Mitä vitt!! MITEN?Mitä autoihin tulee niin kyllä Volvon 200-sarja on kaikist paras. Vois Volvo tehdä siitä sellaisen uusmodernin version vai mitä ne uusinnat nyt onkaan. Kyseinen malli olisi luonnollisesti vielä kulmikkaampi kuin alkuperäinen.
No kyllä mullakin meinas usko horjua kun viestiä kirjoitin, mutta luottamukseni ruotsalaiseen muotoiluosaamiseen on vahva :ahem:.Mitä vitt!! MITEN?
Neliskanttiset pyörät ja ratti & nuppimankka syrjään?No kyllä mullakin meinas usko horjua kun viestiä kirjoitin, mutta luottamukseni ruotsalaiseen muotoiluosaamiseen on vahva :ahem:.
No hei voimia sullekkinNo kyllä mullakin meinas usko horjua kun viestiä kirjoitin, mutta luottamukseni ruotsalaiseen muotoiluosaamiseen on vahva :ahem:.
Kiitos . Tosin hiukan alkoi luottamus pettää kun yritin photoshoppailla omaa 200-sarjalaistani kulmikkaammaksi. Melkoista hienosäätöä oli, eikä se siitä oikein miksikään muuttunut. Ovat tainneet jo alunperin tehtaalla hienosäätää pintojen kaarevuudet niin pieniksi kuin mahdollista. Melkoinen permanentti varmaan olisi havaittavissa tuulitunnelin savuissa jos 200 sarjan Volvon sinne laittaisi .No hei voimia sullekkin
Kyllähän Volvon muotoilijat kulminoivat kaarevuudet pois 700-sarjassa jopa vielä paremmin, kun 200-sarjassa. Mielipide on omani, ja voin olla väärässäkin?Kiitos . Tosin hiukan alkoi luottamus pettää kun yritin photoshoppailla omaa 200-sarjalaistani kulmikkaammaksi. Melkoista hienosäätöä oli, eikä se siitä oikein miksikään muuttunut. Ovat tainneet jo alunperin tehtaalla hienosäätää pintojen kaarevuudet niin pieniksi kuin mahdollista.
Kyllä sillä tosiaan taitaa olla ihan selkeä kehityssuora vaikkapa linjalla PV -> Amazon -> 200-sarja -> 700-sarja. Loppupäässä menee melkoiseksi hienosäätämiseksi ja hifistelyksi.Kyllähän Volvon muotoilijat kulminoivat kaarevuudet pois 700-sarjassa jopa vielä paremmin, kun 200-sarjassa. Mielipide on omani, ja voin olla väärässäkin?