Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS Season 2011, Round 9, Hanko

KKWCS

Well-known member
Liittynyt
12.2.2011
Viestit
348
Pientä epäselvyyttä harkka-autoista...
Koodi:
Harkat      Aika    #   Ajoryhmä
Haikki      38,946  70  1
WoPe        39,096   9  2
4stroke     39,256  70  2
Cmoney      39,447   8  2
Nasty Boy   39,517   4  2
DW          39,837   7  1
Andy        39,938   9  1
Pwrd b BMW  39,998   7? 2 (tai #5?)
PeePee      40,028  10  1
Jussi       40,028  10  2
Totke       40,148   3? 1 (oisko ollu)
Nipsuhuuli  40,207   2  1
Jacques     40,419   1  1
lfb         40,919   5  1
öö ruz      41,209  66  2
Albert Oil  41,409   4  1
Sue_me      41,550   2  2
Williams-   43,471   6  2
...mutta aika-ajoautot pitäisi olla oikein. Hankala se henk. koht. ponderizydemi tässä :)
Koodi:
Aika-ajot   Aika    #   Ajoryhmä
Haikki      38,716  70  1
WoPe        39,176   9  2
DW          39,226   8  1
Nasty Boy   39,446   4  2
Cmoney      39,486   8  2
PeePee      39,718  10  1
Jussi       39,786  10  2
Pwrd b BMW  39,788   5  2
Andy        39,878   9  1
Nipsuhuuli  39,937   2  1
4stroke     39,997  15  2
Jacques     40,147  66  1
lfb         40,608   5  1
Albert Oil  40,839   4  1
Sue_me      40,879   2  2
Totke       41,099  15  1
öö ruz      41,349  66  2
Williams-   43,393   6  2
Koodi:
Kisa
A:
 1. Nasty Boy   17krs   [B]39,086[/B] 313    101
 2. WoPe         +0,580 39,246   7     80
 3. Haikki       +2,563 39,266   3     65
 4. 4stroke     +12,306 39,767   9     56
 5. Cmoney      +14,100 39,677  70     50
 6. PeePee      +23,223 39,748  10     45
 7. Nipsuhuuli  +27,308 40,148   2     40
 8. DW          -2krs   39,747   4     35
 9. Jussi       -2krs   40,659   1     31
10. Pwrd b BMW  -8krs   40,088   5     28
B:
    4stroke     15krs   [B]39,707[/B]   5
    Nipsuhuuli   +4,316 39,857   9
11. Andy         +7,050 40,068  66     25
12. lfb         +13,029 40,338  10     22
13. Totke       +14,381 40,308   4     19
14. Jacques     +15,873 40,538   1     16
15. Albert Oil  +16,894 40,458  70     13
16. Sue_me      +26,167 40,939   3     10
17. öö ruz      +30,694 41,149   2      7
18. Williams-   -1krs   43,543   6      4
Päivän nopein kaikilta:
38,71 Haikki
39,08 Nasty Boy
39,09 WoPe
39,22 DW
39,25 4stroke
39,44 Cmoney
39,71 PeePee
39,78 Jussi & Powered by BMW
39,85 Nipsuhuuli
39,87 Andy
40,14 Totke & Jacques
40,33 lfb
40,45 Albert Oil
40,87 Sue_me
41,14 öö ruz
43,39 Williams-
 
Viimeksi muokattu:

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
KISARAPO HANKO 2011

ENNAKKO

Tätä tehdessäni en edes tiennyt, kuka voitti ja mitkä olivat ajat sun muut tulokset, mut tällä mennään.

HARJOITUKSET #7

Ekaa kertaa näin etelässä ikinä, kun puhutaan Suomen maankamarasta. Auto oli liukas ja ratti oli melkein rintalastassa kiinni. Ei tullut yhtään mitään tästä setistä. En käsien tilanpuutteen takia meinannut ensin edes keretä kääntämään mutkiin, vaan piti ruveta ennakkoon jo veivaamaan. Kuitenkin taisi tulla koko joukon 6.nopein aika, joten sinänsä vähän yllätti.

AIKA-AJOT #8

Uusi auto ja tästä oli sanottu, että jarrut ovat pehmeät ja purevat myöhään. Samoin kaasu kuulemma jää kiinni. No itse en huomannut muuta kuin sen, että kaasu on auki heti erittäin pienellä liikevaralla. Alussa tuli yritettyä vähän enempi, mutta Totken järkkäämien keltaisten lippujen jälkeen en saanut mitään taistelutahtoa luotua. Kunhan vaan ajelin menemään. Haikki pätki mua puolisek. samassa erässä. Huikea ylläri oli tuo, kun 2.ryhmästä meni vain WoPe minun oman ajan alle ja hänkin vaivaisella 0,05sek. erolla. Taisi sittenkin ne vasurikurvit olla itselle parempia, niinkuin veikkailin.

A-FINAALI #4

Kolmosruudusta startti ja Nasty menee ohi. Hetken päästä 4Stroke menee ohi ja pystyn kuitenkin seuraamaan ja ahdistelemaan häntä. Oma auto oli suoranpäissä tosi nopea, mutta alakierroksilla surkea. Mahtoiko olla pienempi takaratas? Ei vaan paikkaa löydy ja hetken päästä Stroke onkin poikittain autoni edessä (vittu ku meil menee hyvi). No päästin irti ja lähdin painamaan hänen keulaa takaisin menosuuntaan. Totesin vaan mielessäni, et mene sit. PeePee oli sekunnin-pari perässä siinä ja lähdin seuraavaan vasuriin peittämään sisälinjaa. No nopeusero oli niin suuri, että hänkin kerkes luikkaamaan ohi huonoin seurauksin. Oma auto oli vielä suuntaamassa vasempaan reunaan ja en kerenny yksinkertaisesti suoristamaan kun PeePeen takapyörä osui minun etupyörään. No tästä voi päätellä, että miten kävi. Sen jälkeen ajelin kiekan pari ja tulin pois. Ei vaan kiinnostanu!!!!

LOPPUPÄÄTELMÄT

Jos tapahtumista joku haluaa jotain rankkuja jaella, niin ihan vapaasti. Ei sekään kiinnosta. Jokatapauksessa PeePeelle ja 4Strokelle vielä kerran pahoittelut. Joskus tulee karkeita arviointivirheitä......(onneksi ei ollu työpäivä)

Henkilökunta oli ystävällistä ja autot oli vuokravehkeiksi hyviä. Rata on paikoin vähän vaarallinen mielestäni, mut saattoi tulla osaltaan myös siitä kun 10 autoa kerrralla ajossa. Toivottavasti saa kipinän kotikisaan mennessä, nyt se oli kateissa. Kiitoksia kaikille. Ollaan kokemusta rikkaampia. Varmasti voin tulla Hankoon toistekin. Seuraavaksi keskittyy kuitenkin kotikisaan. SOONMORO..............
 

Powered by BMW

Well-known member
Liittynyt
9.10.2004
Viestit
860
Mulla oli harkoissa #7. A-finaali oli teknisesti rankka monelle autolle:) Loputtomiin ei oma autotuuri jatku ja tällä kertaa tuli vähän heikompia alle. Oma toilailu ei toivottavasti pilannut nipsun kisaa kun taidettiin viimeisestä paikasta taistella. Makea taistelu, mutta mulla tekniikka petti.
 

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Harkat #9

Noniin vähän perusajoa ja tatsia ylle, Contouri ei päällä ja Wilzkun spinni shikaanin jälkeen jää pois nauhalta (toivottavasti niskoille ei käynyt kuinkaan)
Listalla tokaks, tyytyväinen aikaan, auto on hieman lyhyt itelle ja kaasu makaa kokoajan sen verran päällä ettei pysty jarrulla ohjaamaan autoa tiettyihin mutkiin, hukassa hitusen.

Aika-ajot #9

Haikin menon nähneenä alkaa lähtöruudukko 2 varmistua + en halua surkeeta #15:sta finaaliin joten ei mikään hinkukaan paalulle.

Kisa #7

Lippu nousee ja Haikilta hyvä lähtö, en pääse sisältä ohi. Kierros katellaan ja sit aukee. Johtoasema ja Nasty puskurissa kiinni. Auto sladittelee melkosesti, vaikeuksia monessakin kohdassa ja pienikin virhe kostautuu "normaaliin" karting ajoon verrattuna kolminkertaisesti. Imussa ajellaan ja pari kertaa Nasty kurkkailee ja taistelu käy kiivaana.
Muutama kierros ennen ruutulippua tulee pieni virhe ekassa kaarteessa, auto ei anna armoa yhtään ja puoltoista metriä optimilinjalta leveeksi, Nasty poimii huumorimiehenä Marjan ja ajelee voittoon.

Ok hitusen ehkä pettynyt tuohon virheeseen, silti hauskan reilu ja kova taistelu takana pienten kosketusten siivittämänä, toka sijotus ja hyvä mieli.

+ Ratahenkilökunta
+ Järkkäys
+ Totke kuvas A-Finaalin oman epäonnisen finaalin jälkeen :D

- Voi krisse olethan kunnossa!
 

Örfil

Guest
ENNAKKO
Uusi rata, tosin viideoita kelailtu riittämiin. Jonkinmoinen kuva oli siis mielessä että, minne mennään ja missä kohtaa. Mutta Wope oli warsin oikeassa: totuus oli erilainen. Mutta videoista oli "suunnistuksen" merkeissä hyvä apu.

HARKAT #10
#10 ja siihen mitä odotin tuleman, niin sijoitus omakohtaisella asteikolla oikein mukava. Odotin puolisen sekkaa huonompaa aikaa.

A-A #10
#10 jälleen ja ajattelin että jatketaan siitä mihin harkoissa jäätiin ja aika vähän parani, sijoitus 7. joka oli täysin yli odotusten.

KISA #1
Alla siis #1 joka B-finaalin jakkuesin ajoa katsoessa ei luvannut hyvää. Auto näytti olevan ns. Orthexin-perspulkka. Se pyöreän mallinen. Jakkuesia pikaisesti haastateltuani, kertoi että liukuu, liukuu...

Alkuperäinen lähtösuunnitelma oli pitää ulkokautta sija, mutta kun lippu heilahti, suuntasinkin hetken mielijohteen jälkeen oikealle 5. ja 6. kuskien väliin - ei olisi pitänyt. Ekaan mutkaan tultaessa tuli tälli jonnekin takaosaan ja siitä nurmikolle, edelläni Cmoney teki saman. Käsittääkseni en osunut Cmoneyyn vai osuinko? En tiedä tarkalleen kuka minut pukkasi vai oliko se jokin ketjureaktiokolari? Vitutti alkuun kuitenkin ;)

No, sinnikkääseen takaa-ajoon. Mutta se siitä, oikeastaan oli hyvä että tönittiin nurmikolle, sillä olisin ollut autolla vain jaloissa. Minun ajotyylilleni se oli silkkaa myrkkyä. Kaikissa pitkissä mutkissa auto sladasi koko ajan, ainoa mikä meni hyvin oli se tiukka shikaani (mikä oli yllätys). Tätä hupia (=lue nöyryytystä) kesti pari kierrosta kunnes Cmoney oli takakontissa ja "jotenkin ajoin vahingossa" shikaanin jälkeisen mutkan ulkokautta ja olin ansaitusti viimeisenä. Kaikki muut meni aivan ihan eri vauhtia.

Sitten alkoi seuraava ongelma. Kanttaria ylittäessäni S-mutkassa kuului pamaus. Sitten mutkissa kamala laahaus, enkä tajunnut aluksi mistä se tuli.
Aina kun jarrutin, se kuului. Sitten huomasin että pohjalevy on irti ja osuu maahan jos laitan kantapäät lattiaan. Koitin ajella kantapäät ilmassa hetken aikaa, mutta nou kan duu.

Olin jo tulossa varikolle keskeyttämään kun huomasin että joku on ajanut ulos ja jatkoin kierrosta. Kun kuski keskeytti ilmeisesti lopullisesti jatkoin shikaanina eli shikiksenä radalla ja ajattelin että körötellään kantapäät ilmassa loppuun saakka.

Anteeksi siis kun siellä olin edessä, mutta koitin parhaani mukaan olla pois kisaajien tieltä.

Loppusijoitus 9. johon olen erittäin erittäin tyytyväinen. Edellä kaikki ne joiden pitikin olla.

Hyvä rata, juuri sopivat autot sinne. Oikein "hyvinkäämäinen" fiilis ratissa. Tänne ehdottomasti ensi vuonnakin kisa. Tai kaksi

Palvelu pelasi hienosti ja paikasta jäi siksi hyvä fiilis.
Matka on vaan aika pitkä kilsoisssa mitaten täältä Pirkanmaan perämettästä ja Jyvässuomesta, mutta äkkiähän tuo meni hyvässä juttuseurassa.

Itseasiassa matka oli yllättävän lyhyen tuntuinen. Lisäksi haaviin tarttui radalta kassillinen jytisevää salatuliaista, ulkomailla kun oltiin.
 
Viimeksi muokattu:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13806
Noniih...

Saavun rata-alueelle ennen puoltapäivää ja kokeilen ekat kierrokseni radalla ikinä #313lla: 39,3 (jää päivän parhaakseni).

KKWCS-harkoissa sitten Totken haukkumaan (jarrut) #8iin ja sillä 39,4. Nasty muutaman satkun perässä.
Aika-ajoissa #8lla myös 39,4 ja nyt Nasty muutaman satkun edellä.

Kisaan sitten (#70) arvelutti ylämäkeen paikaltaan starttaaminen (ja pienet erot lähtöruuduilla). Autojen lähdöissä ei tainnut isoja eroja olla mutta PeePee ja Jussi kiusaavat sisäkurvin puolelta, ja todella yllätyn kuinka pitämätön radanpinta on ulkokaarteessa. Heh. Siitä liukui ulos enkä tuntenut että kukaan olisi osunut muhun. Siitä sitten kiroilun säestämänä sijalta 10 jahtaamaan muita. Jussi kiinni, vikassa tiukassa vasurissa ohi. Nipsuhuuli kiinni, vikassa tiukassa vasurissa ohi. BMW kiinni, sama juttu ja pian näen pari kiekkaa myöhemmin taakse vilkaistessa Bemarin menneen jostain syystä ulos. Nyt jahdaten PeePeetä joka 20m jäljessä kaksikkoa 4stroke-DW. Pian he ovat yhtäkkiä nipussa ja PeePee spinnaa (DW:n selostus vaikuttaa selkeältä) ja nousen 6nneksi. Seuraavana DW ja saan kiinni mutta hän ajaa ekan mutkan miten sattuu ja päästää sitten mut ohi. 4strokeen eroa jää vielä vajaa 2 sekkaa ruutulipulla.

Näin. Kun kierrosaikoja katsoo niin todennäköisin sija ilman ulosajoa olisi ollut 4. eli vain 1 sija tuli siitä takkiin. Nasty meni nyt pisteissä ohi, ja Turussa olisi tärkeää olla hänen edellään. Se Kaanaan kämmi oli paljon pahempi juttu. En ole tyytyväinen hyvän ja huonon päivän eroon omalla kohdalla.
Mutta nyt hakemaan tsemppiä vielä kahteen kisaan, ollut kyllä minulle hyvä kausi kaikkinensa tämä 2011.
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4297
Hieno rata, hieno ilma, ystävällinen henkilökunta. Epäonnistuminen aika-ajoissa ja kisassa alle auto joka oli "lyhyt" mulle. Sekunttia hitaammin kuin Nipsuhuuli samalla autolla. No se on ok mutta voi olla että Nipsu ei ollut parhaimmillaan.
Haastava ja hieno rata joka kävi aika hyvin käsille. Finaalin auto oli sen verran pieni mulle että spinnasin tokavikalla kierroksella kun en jaksanut kääntää enää tarpeeksi. Kaikki sessiot kadenkympin sisään ja huonolla tasolla, ihme että nopein niistä oli finaalissa. Olin huono ja vaikka tykkäsinkin radasta niin tällaiset radat ei vaan sovi mulle. Painoakaan ei voi syyttää kun kun edellä oli muutamia läskimpiä:wink:.Taso on kova, pitäisi puristaa ja treenata mutta ei se ole mun juttu enää. Kyllä se niin on että Forssan 9.sija jäi parhaaksi tänä kautena, jos lähden sisälle pyörimään niin se ei varmasti parane. Mutta paskaakos tässä turhia valitan, kivaa on ollut ja onnittelut Nastylle voitosta.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Epäonnistuminen aika-ajoissa ja kisassa alle auto joka oli "lyhyt" mulle. Sekunttia hitaammin kuin Nipsuhuuli samalla autolla. No se on ok mutta voi olla että Nipsu ei ollut parhaimmillaan.
A-finaalin lopussa ajoin omasta mielestäni jo ihan hyvin ja Cmoneyn antamat särkylääkkeetkin auttoi yllättävän hyvin migreeniin, joka tuli kolarin seurauksena. Ajaessa sain kyllä harjoitusten tapahtumat pois mielestä.. #2 oli mun mielestä liukkaan tuntuinen mutkissa ja ajoasento hieman hankala, muuten ihan hyvä auto..
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
A-finaalin lopussa ajoin omasta mielestäni jo ihan hyvin ja Cmoneyn antamat särkylääkkeetkin auttoi yllättävän hyvin migreeniin, joka tuli kolarin seurauksena. Ajaessa sain kyllä harjoitusten tapahtumat pois mielestä.. #2 oli mun mielestä liukkaan tuntuinen mutkissa ja ajoasento hieman hankala, muuten ihan hyvä auto..
#2 oli kyllä melko konstikas ajaa kun jarrut oli niin äkäiset. Muuten se toimi ihan ok pientä yliohjautumista lukuunottamatta.
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4297
#2 oli kyllä melko konstikas ajaa kun jarrut oli niin äkäiset. Muuten se toimi ihan ok pientä yliohjautumista lukuunottamatta.

#66 autossa oli äkäisemmät jarrut kuin kakkosessa, niinkuin oli kuulema myös "Akun" autossa. Mulle suurin ongelma oli mahtua kakkosessa siihen ratin ja penkin väliin.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
#66 autossa oli äkäisemmät jarrut kuin kakkosessa, niinkuin oli kuulema myös "Akun" autossa. Mulle suurin ongelma oli mahtua kakkosessa siihen ratin ja penkin väliin.
#3:lla joutui taas runttaamaan jarrua kunnolla, mutta se toimi tuolla radalla hyvin.

Ajaminen oli helpompaa kun auto ei ollut aina perä sivulla jarrutuksissa.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Harkat ja aika-ajon ajoin #5:lla. Sairaan liukas se oli mistä kello ei varsinkaan tämänpainoisella kuskilla tykkää, vaikka sladissa muuten onkin kiva ajaa. Epämukavasta autosta huolimatta sijoitus oli aika-ajojen jälkeen hyvin lähellä omaa maksimia tässä porukassa enkä todennäköisesti olisi millään toisella autollakaan ollut korkeammalla kun eroa eteenpäin oli puolisen sekuntia.

Kisa-autoksi sain kympin, mikä olikin selvästi parempi ajettava. Sain ihan ok startin ja eroa takanatuleviin taisi tulla heti pari metriä. Ero taaksepäin oli koko ajan kohtalaisen turvallinen, joten pystyin keskittymään täysillä huonolla autolla ajaneen Jacquesin hiillostamiseen. Muutaman kierroksen jälkeen sain kunnolla rytmistä kiinni, mutta ohittaminen on tuolla radalla aika hankalaa. Kokeilin vähän eri linjoja, mutta ei aivan riittänyt. Jacquesin pienet virheetkin tuntuivat osuvan hetkiin joina olin metrin-pari normaalia kauempana. Maltoin kuitenkin odottaa ja lopulta Jac ajoi tokan mutkan ulostulon leveäksi, menin sisälle takavasempaan ja pääsin suht vaivatta ohi. Edelläajaneet olivat kuitenkin turhan kaukana ja ilmeisesti myös vähän turhan nopeita, joten otin pikku kaulan takanatuleviin ja ajelin lopussa terveisiä. Olikos loppusijoitus sitten 12. Ihan ok, paljoa korkeammalle ei tässä porukassa ole yleensä ulkoradoilla asiaa.

A-finaalissa olikin hyvää vääntöä, onnittelut Nastylle hienosta voitosta! Turun kisa jää itseltäni väliin, koska olen muilla mailla, mutta Hollolaan olen näillä näkymin pääsemässä. Siellä sitten taas.
 

Örfil

Guest
Kun kattoo mitä muut ovat ajaneet #1 autolla ja oma suoritus niin auts :(
 
Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
ekat harkat, matka radalle with Mangelo

Jännitysharjoittelua Mangelon kyydissä.. Fiilis tyrehtyi ennakko-odotuksista, koska Mangelo ajoikin oikein hyvin. Alppu uskalsi jopa nukkua kyydissä!

Epäviralliset harjoitukset 1, #8
Paras aika 40.0*, johon olin suht tyytyväinen. Vain pari kymppiä 4strokesta ja ensivaikutelma radasta oli aika huikea.


Epäviralliset harjoitukset 2, #? ehkä 70?
Autona oli jokin punaisista, mutten muista numeroa. Auto täristi alussa paljon, mutta renkaiden lämmettyä tärinä helpotti. Tämä auto tuntui todella nopealta verrattuna edelliseen.
Ajaksi tuli 39.7*, joka oli valitettavasti myös päivän nopein kierrokseni. Autotuuri loppui tähän.

Harjoitukset, #1 ja #3
Ajoin ensin ykkösellä ja auto tuntui hyvin liukkaalta. Jossain kohdassa ajoin mutkan pitkäksi ja autosta hajosi takaratas. Menin varikolle ja vaihdoin kolmoseen, joka ei sekään tuntunut ihan parhaalta mahdolliselta.
Jonkinaikaa ajettuani heilui keltaiset liput ja Timafaya oli maassa. Tapahtui jotain mitä olin pelännyt. Onneksi ilmeisesti selvittiin vähäisin vaurioin.. Huolestuttaa silti vielä mikä on Timanfayan kondis, kaikki ok?
Aikani oli 40.4, joka oli jotain sellaista mitä en todellakaan odottanut. Paska!

aika-ajot, #66
Auto arvottiin uudestaan ja Cmoney määräsi minut autoon #66 sen jälkeen kun käskin hänen päättää autoni. Öö ruz ajoi ensin harkat ja antoi siitä kehuja. Se tuntuikin paljon paremmalta kuin ykkönen ja olin luottavainen ajan suhteen. Silti ajaksi muodostui 40.145, jolla ei korkealle pyristelty.. Pettymys oli aika suuri, mutta olin kuitenkin vielä optimistinen kisan suhteen. Hyvä startti ja kahdesta ohi, niin päästäisiin molemmat Andyn kanssa A-finaaliin.

B-finaali, #1
Tuli sitten paha aavistus kun kisaan lyötiin TAAS se ykkönen alle. Piti vielä varmistaa Cmoneyltä onko se auto kunnossa, vaikka näin kyllä itsekin että olihan siellä uusi takaratas. Toivoin sitten vaan että harjoitusten tuntemukseni autosta olisi ollut harhaa, mutta ei! Jotenkin ihmeenkaupalla pystyin sinnittelemään Nipsuhuulen perässä muutaman kierroksen. En päässyt ohitusetäisyydelle, mutten jäänytkään kauaksi. Andy ajoi #66:lla eli mun aika-ajoautolla edessä ja siksi kai pysyin junassa mukana. Andyn vaisu vauhti kai todisti senkin ettei mun aika-ajoautokaan ollut paras mahdollinen.

Sen jälkeen, kun Nipsu ohitti Andyn, aloin jäämään urakalla. Tein pari virhettä ja lfb olikin jo peesissä. Meillä oli lfb:n kanssa hyvää vääntöä pitkään, mutta autoni oli todella liukas. Mokasin jarrutukset monta kertaa eikä mutkien ulostuloistakaan meinannut tulla yhtään mitään. Jossain vaiheessa tein sitten fataalin virheen ja lfb pääsi ohi. Yritin vielä pysyä perässä ajatuksenani mahdollisuus päästä kuittaamaan. Sitten kuitenkin Totke törmäsi perääni, jolloin tajusin tiimipelin. Autoni on paska, joten turha pilata tiimikaverin kisaa sen enempää. Päästin ohitse ja toivoin että olisi saanut lfb:n vielä kiinni. Köröttelin maaliin ja vitutus oli armoton.
Paras kierrosaikani 40.5 eli 4 kymmenystä hitaampi kuin aika-ajoissa ja peräti 8 kymmenystä hitaampi kuin aamun epävirallisissa harjoituksissa kylmällä radalla.. Ei paljoa lohduta, että olin nopein ykkösellä ajanut kuljettaja.. Jussin lisäksi ainoa sillä ajanut, ja Jussilla vielä lisänä irronnut pohjalevy.

Kisan lopussa alkoi kyllä ajo myös väsyttämään käsiä. Totesin, että ajoin aivan liikaa harjoituskierroksia aamulla ja yliarvioin kuntoni. Ykkönen oli vaikea ajettava, paska aut.. siis pulkka, ja lopussa väsymys aiheutti niitä ajovirheitä joiden takia menetin sijoitukseni lfb:lle.

Yhteenveto:
+ Huippu rata
+ huippu palvelu
+ hyvää vääntöä lfb:n kanssa melkein loppuun asti.
- autoissa isoja eroja, kuten lähes jokaisella radalla
- oma suoritustaso aika-ajoissa ja kisassa ei sekään ollut paras mahdollinen huonosta autotuurista huolimatta
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Odotan kuvamateriaalia tuosta lähtötilanteesta ja sitten palataan asiaan ;)
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Puhuitteko muuten ruottia siellä?
Harkoissa sanoin että "kan jag få en lakritsbil" ja ne YMMÄRSI ihan hyvin että tarkoitin sitä mustapuskurista autoa. Olis pitänyt jatkaa på svenska ihan loppuun saakka.

Tulli meni ihan hyvin, vähän ne nipotti että multa puutttui silmälasit.

Kyllä Hangossa ihan suomalainenkin pärjää :ahem: Hyvinkäällä tilattiin pitsat piruuttaan ruotsiksi ;)
 
Viimeksi muokattu:
Ylös