Örfil
Guest
Mitäs jos kuski näyttää toiselle tai katsoja katsojalle :thumbup: Mikä on tulkinta tällöin?
"Let me pass for the championchip."Mitäs jos kuski näyttää toiselle
"Ooks mun virtuaalifrendi?"tai katsoja katsojalle :thumbup: Mikä on tulkinta tällöin?
Eli katsoja näyttää keskaria, johon kuljettaja vastaa keskarilla:Ja katsojan näyttämä keskisormi kuskille voisi tarkoittaa sinistä lippua.
Eiköhän lähes kaikilla ulkoradoilla ole lippupisteitä joissa vois kuvata. Lippupisteet on yleensä renkailla suojattu ja sellaiseen kohtaan suunniteltu että on kutakuinkin turvallinen paikka.Jep, radan ulkopuolella käyttäytymisestä voisi toki olla tarkempaa sääntöä.
Nyt siellä on vain "7.3 Epäurheilijamaista käytöstä ei sallita myöskään radan ulkopuolella".
Mitä tulee kuvauspaikkojen merkitsemiseen, niin sen voi mielestäni ihan yleisestikin määritellä. Ei koskaan ulkokaarteessa rengasvallien ym. esteiden ns. väärällä puolella.
Uskon, että tämä opetus on aikalailla kaikkien mielessä pitkään, ja varmasti jatkossa itse kukin ajattelee tätä turvallisuuspuolta tarkemmin. Eli välttämättä tuosta ei tarvitsisi ainakaan kovin tarkalla tasolla järkkärien puolesta mainita.
Voitaisiin tosin sopia jokin käsimerkki, jolla kuljettaja voisi viestiä kuvaajalle "Voisitko siirtyä muualle kuvaamaan", jos kokee kuvaajan olevan pahassa paikassa. Ehdotan käsimerkiksi keskisormea! :ahem:
Kuvaamisista voisi tietysti sen verran mainita, että ainakin kuljettajien mielipidettä pidettäisiin painavana jos niiden mielestä joku on vaarallisessa paikassa.Mitä tulee kuvauspaikkojen merkitsemiseen, niin sen voi mielestäni ihan yleisestikin määritellä. Ei koskaan ulkokaarteessa rengasvallien ym. esteiden ns. väärällä puolella.
Uskon, että tämä opetus on aikalailla kaikkien mielessä pitkään, ja varmasti jatkossa itse kukin ajattelee tätä turvallisuuspuolta tarkemmin. Eli välttämättä tuosta ei tarvitsisi ainakaan kovin tarkalla tasolla järkkärien puolesta mainita.
Miten me saadaan Kurski joka kisaan mukaan vahtimaan kuvaajia?Eli jos kurski sanoo kuvaamassa olleelle että oli liian vaarallisessa paikassa, ajot jatkuu vasta sen jälkeen kun vaarallisella paikalla olija poistuu siitä paikasta.
Ihan hyvin.Miten me saadaan Kurski joka kisaan mukaan vahtimaan kuvaajia?
Tasoryhmäehdotuksesta jaksoin silloin lukea vain vähän alkua, mutta en vieläkään kannata niitä. Haluaisin toki radalle sellaisen kuskiporukan kanssa, jossa voittaisin, mutta tasoryhmät ei ole ratkaisu siihen. Jussi taas on ratkaissut (itse järjestämänsä) ongelman perustamalla oman sarjan. Sekin on sinänsä itsensä huijaamista, mutta parempi vaihtoehto, kuin tasoryhmät. Tasoryhmissä joka tapauksessa ajetaan A-finaali, jolle samat tyypit aina hurraa. Mua se ei kiinnosta paskan vertaa, jos en itse osallistu siihen.Jotenkin saan tuosta kuvan, että halajaisit radalle tietyn kuskiporukan kanssa ja ajamaan voitosta. Olen jo aikaisemminkin puhunut tasoryhmistä, mut täällä ei lueta kommentteja...joten ei kai tätäkään.
HEH Lisäksi sarjassa on vain kolme kuskia, aina on kato takuuvarmasti palkintopallilla :thumbup:Tasoryhmäehdotuksesta jaksoin silloin lukea vain vähän alkua, mutta en vieläkään kannata niitä. Haluaisin toki radalle sellaisen kuskiporukan kanssa, jossa voittaisin, mutta tasoryhmät ei ole ratkaisu siihen. Jussi taas on ratkaissut (itse järjestämänsä) ongelman perustamalla oman sarjan. Sekin on sinänsä itsensä huijaamista, mutta parempi vaihtoehto, kuin tasoryhmät..
Ja/tai jos mä olisin hoitanut hommani ja ohittanut nipsun ekalla kierroksella. Siihen oli mahdollisuus, mutta rohkeus ei riittänyt. Tossa vaan videolta katsottuna havaitsin, että olin takasuoralla sisämutkan puolella rinnalla, joskin hiukan taaempana. Hölläsin... :thumbfh:Nyt kun pahin vitutus on laantunut, ja objektiivisesti asiaa katsoen, olisin ollut A-finaalissa jos en olisi ottanut aika-ajoon lisäpenkkiä, jolloin tuntuma autoon katosi, ja/tai päästänyt vikalla aikakierroksella takanani tulevaa hitaampaa jänikseksi vaan ajanut kierroksen loppuun.
Niinpä. Eiköhän tässä tule muitakin murheita kisasarjan suhteen vielä tämän vuoden puolella. Tuolla on "rinnakkaisforumilla" noita (pelkkiä) nimimerkkejä ilmeisesti vähän useampiakin, kun into piukassa ovat maksun taakse tätäkin osastoa laittamassa.Siitä huolimatta en ole menettänyt motivaatioani. Tämä on hauskaa puuhaa ja Turussa aion näyttää kaikille muille närhen pelivälineet! Minä en lannistu!
No mitäs tollaisesta. PeePee:llä tärisi kädet jo noukittaessa kyytiin Hyvinkäällä, mutta silti ajoi A-finaaliin. Ei Hangon rata mun mielestäni ollut erityisen fyysinen. Seuraavana päivänä oli muutama lihas, joita en tiennyt olevan olemassakaan, hieman kipeänä, mutta vain positiivisella tavalla kipeitä. Hyvä vaan, että nekin aktivoituivat vastapäiväisestä ajosuunnasta.Jossitella voi toki aika monella eri asialla.. Esim. Mitä jos mä en olisi ajanut vapaita harjoituksia niin paljon, että kädet alkoivat tärisemään? Tai mitä jos mulle olisi tullut aika-ajoihin sama auto millä ajoin vapaissa harjoituksissa ajan 39.7.. Tasan eikäy onnenlahjat. Aika-ajoihin tuli keskiverto auto ja kisaan täys pulkka..
Minä sitä ensinnä ehdotin. Eli mädät tomaatit, kivet, lohkareet & ruttoiset eläimenraadot tänne vaan.Niinpä. Eiköhän tässä tule muitakin murheita kisasarjan suhteen vielä tämän vuoden puolella. Tuolla on "rinnakkaisforumilla" noita (pelkkiä) nimimerkkejä ilmeisesti vähän useampiakin, kun into piukassa ovat maksun taakse tätäkin osastoa laittamassa.
Eihän tää saa olla liian mukavaa.....
(ja ajamisensa oli melko vahvaakin)No mitäs tollaisesta. PeePee:llä tärisi kädet jo noukittaessa kyytiin Hyvinkäällä, mutta silti ajoi A-finaaliin.
Tarjolle eineksiä ketsupilla ja maitua niin varmasti tulee paikalle.Miten me saadaan Kurski joka kisaan mukaan vahtimaan kuvaajia?
En usko että olisit saanut mua kiinni ilman mun pyörähtämistä. Olisin ollut hemmetin tyytyväinen siihen kuutossijaan, jos se olisi tullut ajamalla.(ja ajamisensa oli melko vahvaakin)
En minäkään usko kun eroa oli varmaan 2,5 sekkaa joku 5-6krs ennen maalia. Itse sain tällä kertaa onnellakin paikattua alun omaa mokaani, sen tiedän.En usko että olisit saanut mua kiinni ilman mun pyörähtämistä. Olisin ollut hemmetin tyytyväinen siihen kuutossijaan, jos se olisi tullut ajamalla.