http://www.live.gtopen.net/Tuon Int. GT Openin eka kisa piti tulla tänään jälkilähetyksenä Pro 1:ltä, olin sen ajastanut katsoakseni sitten myöhemmin, mutta Pron urpot olivat ilmeisesti aikaistaneet lähetysaikaa jonkin lätkämatsin takia! Jäi kisa sitten näkemättä, luulisi että ammattitaitoa löytyisi sen verran että osaisivat ajoittaa ohjelmat jo valmiiksi siten että mahtuvat kaikki mukaan, eikä mennä vasta viime tingassa niitä muuttelemaan! :wall:
- Eilisen pronssisijan jälkeen korkein odotuksin startattiin tähän kilpailuun, mutta täysin metsään menneen kilpailun myötä tällä kertaa käteen jäi vain jäännöspisteitä. Seitsemäs sija sarjapisteissä ei todellakaan ole sitä mitä tältä viikonlopulta lähdimme tavoittelemaan, piiskasi Eskelinen itseään.
http://twitter.com/#!/RolexSeries/status/189520466027884544/photo/1Kuulemma Aston Martin aikoo suunnitella Daytona Prototypen, näin kertoi Autosport magazine
Streami on ihan kiva, vielä kun olisi asiallinen live timing, niin tuohan olisi ihan hieno. Näkeekö noita tuloksia mistään muualta kuin tuosta kuvan alla olevasta räpellyksestä?WEC 6 hours of Spa-Francorchamps ajellaan tänään. Lämmittelyajon just ajoivat ja vettä näkyi satavan kaatamalla. Kisa alkaa vissiin klo 15.30 Suomen aikaa ja näkyy täältä.
Ei taida olla muuta live timingiä kuin se alhaalla oleva. Tuokaan ei lopulta lähtenyt pyörimään, vaikka aiemmin tuoltakin on pystynyt seuramaan -> http://livetiming.alkamelsystems.com/lms/Streami on ihan kiva, vielä kun olisi asiallinen live timing, niin tuohan olisi ihan hieno. Näkeekö noita tuloksia mistään muualta kuin tuosta kuvan alla olevasta räpellyksestä?
Mulla on toiminut koko ajan.Edit: Nyt lakkasi streamikin näkymästä tuon fiawec-sivun kautta.
Sinä et varmaan päivitellyt sivua välissä? Minulle tuli kertaalleen jopa 403 forbidden, kun f5 painelin toivoen että sivu lähtisi toimimaan. Joku 10 min tuon viestini jälkeen sitten alkoikin taas pelittää kaikki.Mulla on toiminut koko ajan.
Kyllä sen pitäisi olla käytössä koko kauden ajan kaikella todennäköisyydellä. Eurosport varmaan tuttuun tapaan näyttää Le Mansin 24 tunnin osakilpailun kesällä + suomalaisselostajat, kuten aiempinakin vuosina.Olettaen, että tuo palvelu on käytössä läpi WEC-kauden, myös Le Mansissa. Lähinnä kai tuossa on kysymysmerkkinä, onko esim. Le Mansiin myyty jotain erilaisia TV-oikeuksia.
Ellei keskeytyksiä Audi leirissä tapahdu niin ottavat helpon nelosvoiton kisasta. Aiemmin pitkän aikaa oli menossa ihan mukava kiistely Sebastien Bourdaisin (Dome) ja Nick Heldfeldin (Rebellion Racing) välillä. Palttalan autokunta on parhaillaan sijalla 33 kokonaistilaistoissa, mutta LM-GTE luokassa kuudes. Loic Duval tuli juuri nyt varikolle Audillaan ja muutenkin varikkopysähdykset käynnissä muillakin tiimeillä.Itse kisasta: Audin Ultra ja Quettro ajaa ihan tosissaan kilpaa.. Ilmeisesti on vielä vähän hakemista nelivedon kanssa. Sateella menivät kovempaa, mutta sen jälkeen Gene ja Duval #3:lla ajoivat #1:n kiinni.
Mielenkiintoista onkin Quattron #1 ja Ultran #3 välinen taistelu. Safety car tuli em. autojen stoppien väliin. Vähän yllättäen hybridit ajaa lyhyempiä stoppeja. Minulta meni vähän ohi, mitä selostajat spekuloi tuon syyksi.Ellei keskeytyksiä Audi leirissä tapahdu niin ottavat helpon nelosvoiton kisasta.
Haastajiahan tuolla ei oikeastaan ollut Audille - se oli selvää heti aluksi. Mielenkiintoista sen sijaan oli, ettei uusi hybridi Audi pärjännyt viime vuoden autolle (päivitetylle). Ilmeisesti säädöt oli hakusessa. Kuukausi aikaa löytää hyvät säädöt, koska Toyota tuskin jättää hybridin tehoja ja polttoainetehokkuutta hyödyntämättä. Quattron vaikeudet haiskahti vähän nelivedon balanssiin liittyviltä. Sopiva balanssi voi olla hankalakin löytää. Toisaalta Le Mansissa ongelma voi olla vähempi kriittinen, koska siellä on paljon vähempi ajettavia paikkoja - enempi suoraa ja shikaaneja, jotka kaiken järjen mukaan sopii KERS:lle.Juuri äsken SPAssa Audin autoilla otettiin neloisvoitto, voittajiksi ajoivat Romain Dumas, Loic Duval ja Marc Gene, Audilla oltiin edellisen kerran SPAssa voitettu 2004. Toiseksi sijoittuivat Marcel Fassler/Andre Lotterer/Benot Treluyer, kolmanneksi Marco Bonanomi/Olivier Jarvis, neljänneksi Dinho Capello/Tom Kristensen/Allan McNish ja viidenneksi Nick Heidfeld/Nicolas Prost/Nell Jani (Rebellion Racing).
Kyllähän tämän WEC-kauden latisti jo alussa tieto Pösön vetäytymisestä.Haastajiahan tuolla ei oikeastaan ollut Audille - se oli selvää heti aluksi. Mielenkiintoista sen sijaan oli, ettei uusi hybridi Audi pärjännyt viime vuoden autolle (päivitetylle). Ilmeisesti säädöt oli hakusessa. Kuukausi aikaa löytää hyvät säädöt, koska Toyota tuskin jättää hybridin tehoja ja polttoainetehokkuutta hyödyntämättä.
Toki latistaa hieman, mutta eiköhän pikkuhiljaa kenties muitakin valmistajia Toyotan ja tulossa olevan Porschen lisäksi tule LMP1 tasolle.Kyllähän tämän WEC-kauden latisti jo alussa tieto Pösön vetäytymisestä.
Aikaisintaan 2014 on tulossa vasta uusia valmistajat, ei vielä ensi vuodeksi siksi koska vuodeksi 2014 muuttetaan sääntöjä ja ainakin Nick Wirthin mukaan Honda odottaa sinne asti. Ennen en ala haaveilemaan C-ryhmän kaltaisista ajoista kun rivissä on viisi LMP1 tehdasvalmistajaa.Kunpa ensi vuodeksi todella saataisiin jokin suht´ iso valmistaja (mieluiten vielä VW-konsernin ulkopuolinen) esim. Jaguar mukaan, jotta sarjaan saataisiin edes jonkinlaista kamppailua LMP-1-luokassa. Vanhan C-ryhmän kaltaisesta kukoistuksesta tuskin tavitsee haaveilla. :dunno: