Buddh International Circuit - Intian GP-areena

Anaatti

Well-known member
Liittynyt
26.7.2009
Viestit
414
Sijainti
Jyväskylä
Näkyy muuten yllättävän hyvin ainakin noissa televisiokuvissa radan korkeus erot. Kameroiden sijoittelu varmaan vaikuttaa melko paljon mutta mielestäni ihan hyvän näköinen. Todella paljon A1-ring tuli tuosta jyrkästä mutkasta mäen päällä mieleen.
 

Vertti

Well-known member
Liittynyt
16.3.2008
Viestit
1533
Sijainti
Helsinki
Kilvan-ajon kannalta hyvä kokeilu, jos takana oleva ohittaa maalisuoralla DRS:m avulla ohi niin ohitetulle tarjoutuu mahdollisuus kuitata paikka takaisin takasuoralla. :thumbup: Mielenkiinnolla viikonlopun kisaa odotellen.
Todennäkösesti kukaan ei viitsi juuri tämän takia ohittaa pääsuoralla, kun sitten joutuu noin pitkällä takasuoralla ohitetuksi. Tää on niitä ratoja, jossa DRS on todennäköisesti aivan turha ja ohittamisesti tulee jälleen kerran liian helppoa.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Todennäkösesti kukaan ei viitsi juuri tämän takia ohittaa pääsuoralla, kun sitten joutuu noin pitkällä takasuoralla ohitetuksi. Tää on niitä ratoja, jossa DRS on todennäköisesti aivan turha ja ohittamisesti tulee jälleen kerran liian helppoa.
Itsekin vähän uumoilen, että tuolla ohiteltaisiin ihan mukavasti ilmankin DRS:ää. Mestaruuksien varmistuttua olisi ollut hyvä sauma kokeilla. Mutta ainakaann pisimmän suoran DRS-alue ei ole järjettömän pitkä kuten alkukaudella oli tapana.
 

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Liittynyt
14.4.2000
Viestit
9336
DRS-alueista sen verran, että taitavat kaikki paikat missä ollaan "liian helposti" menty ohi olla sellaisia, jossa alue on alkanut vasta keskellä suoraa. Mikään sääntö tämä ei kuitenkaan ole ollut, kuten esimerkiksi Monza ja Yeongam näyttivät.
 

Ghost_Glove

Jääkausi
Liittynyt
19.1.2005
Viestit
4457
Sijainti
Ylöjärvi
Itsekin vähän uumoilen, että tuolla ohiteltaisiin ihan mukavasti ilmankin DRS:ää. Mestaruuksien varmistuttua olisi ollut hyvä sauma kokeilla. Mutta ainakaann pisimmän suoran DRS-alue ei ole järjettömän pitkä kuten alkukaudella oli tapana.
Ei taida FIAlla muna riittää taas kokeilla jättää DRS vallan pois, kun ovat sellaisen kaikille vaatineet. Eli siis, kun se on olemassa, niin pitää sitä käyttääkin. :thumbdown

Ensi kautta ajatellen, varsinkin jos empivät jatketaanko DRS:llä vai ilman, olisi erittäin hyvä kokeilla Intia ja Brasilia ilman sitä.
 

Ghost_Glove

Jääkausi
Liittynyt
19.1.2005
Viestit
4457
Sijainti
Ylöjärvi
DRS-alueista sen verran, että taitavat kaikki paikat missä ollaan "liian helposti" menty ohi olla sellaisia, jossa alue on alkanut vasta keskellä suoraa. Mikään sääntö tämä ei kuitenkaan ole ollut, kuten esimerkiksi Monza ja Yeongam näyttivät.
Mitä meinaat? En löytänyt pointtia jutustasi, mutta radat joilla DRS-lentoja on nähty, kuten Turkki ja Spa esim., DRS-alue on ollut aivan liian pitkä. Niinkään ei ole väliä mistä alue alkaa, enemmänkin sen pituus merkitsee.

Ja mitä nyt Monzaan tulee, niin se on DRS-ratana ihan omassa luokassaan muutenkin olemattomien siipien takia. Ei siis validi esimerkki suuntaan tai toiseen. Koreassa taas nähtiin myös niitä ohilentojakin niiltä joiden säädöt salli DRS:n täyden hyödyntämisen. Sieläkin kaikki DRS ohitukset, onnistuneet siis, olivat yli helppoja.
 

VilleH

Banned
Liittynyt
24.6.2010
Viestit
2087
Sijainti
Kuopio
itse juuri ajoin ensimmäiset reenit tällä radalla atk:n kautta ja rata vaikutti mielestäni ihan hyvältä ! Yllätyin ihan kuinka mukavia paikkoi siel oli pöristellä :)
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
itse juuri ajoin ensimmäiset reenit tällä radalla atk:n kautta ja rata vaikutti mielestäni ihan hyvältä ! Yllätyin ihan kuinka mukavia paikkoi siel oli pöristellä :)
Minkälaisia aikoja? Maldonado ja Kovalainen ajaneet 1:29,jotain simuilla (Heikin mukaan olisi paaluaika, simussa liikaa pitoa), mutta Rubens pari sekuntia lujempaa jollain pelillä.

Ensimmäisissä vapaissa varmasti vielä aika lailla puhdistellaan rataa ja ajat paranevat sekuntikaupalla viikonlopun aikana. Peleissä ei taida olla hirvittävästi simuloitu tätä?
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6760
Sijainti
Täällähä mä
Lisää sontaa niskaan ...

MBrundleF1
Our commentary cell in India. No window, nowhere near track. Apologies in advance we cannot do our job properly in here

ja kuva

 

markot

Well-known member
Liittynyt
20.5.2005
Viestit
4389
Lisää sontaa niskaan ...

MBrundleF1
Our commentary cell in India. No window, nowhere near track. Apologies in advance we cannot do our job properly in here

ja kuva

Tää on Intia GP: säätämisen huipentuma (verosotkut, mielenosoitus uhka ym.). Selostajat on täysin ohjaajan armoilla(toivottavasti tv- ja lähetystekniikka pelaa viikonloppuna). Koeta tässä tilanteessa selostaa kuvan ulkopuolisia tapahtumia, Mustakiikarille ja Oskulle tämä olisi tietenkin muutenkin liian vaikeaa joten tällä kertaa he pääsevät keskittymään itse asiaan. :D
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Tää on Intia GP: säätämisen huipentuma (verosotkut, mielenosoitus uhka ym.). Selostajat on täysin ohjaajan armoilla(toivottavasti tv- ja lähetystekniikka pelaa viikonloppuna). Koeta tässä tilanteessa selostaa kuvan ulkopuolisia tapahtumia, Mustakiikarille ja Oskulle tämä olisi tietenkin muutenkin liian vaikeaa joten tällä kertaa he pääsevät keskittymään itse asiaan. :D
:D
 
Ylös