Calvin
Well-known member
- Liittynyt
- 5.12.2002
- Viestit
- 3560
Muistelisin että Kimin eka auto oli Lada jota viritteli. Olisi varmaan ollut ylpeä jos olisi ollut Lada-hihamerkki.Eikä Kimin tarvitse pitää Lada-liikemerkkiä hihassa.
Muistelisin että Kimin eka auto oli Lada jota viritteli. Olisi varmaan ollut ylpeä jos olisi ollut Lada-hihamerkki.Eikä Kimin tarvitse pitää Lada-liikemerkkiä hihassa.
Grosjean ei ole "highest bidder", koska ei kanna rahoja ite mukanaan. Total, ja ilmeisesti myös Renault, halusi Ranskalaisen talliin nääs.Kuskivalintoja koskeva kommentti on varsin erikoinen, sillä Grosjeanin ajothan mahdollistaa Totalin mittava sponsorituki:
“The decision we took was to bring the team to the next level, to restructure the team, bring in new technical talent and an experienced driver, not to go after pay drivers any more or look for the highest bidder any more.”
Jarno Trulli tuntuu käyttävän LRGP:n kuskivalintoja kaudella 2011 lähinnä esimerkkinä siitä, miksi Caterhamin ei kannata korvata Trullia maksukuskilla. On kuitenkin helppoa olla Trullin kanssa samaa mieltä, että Räikkösen ja Grosjeanin parivaljakolta voi odottaa parempia tuloksia kuin Petrovilta ja Bruno Sennalta.Jarno Trullin mielipide tallin kuljettajatilanteesta ja maksukuskeista.
Autosport
Kyllä Grosjean palkkaa ajamisestaan saa, mutta taustalla oli myös LRGP:n ja Totalin yhteistyö, kuten on jokusen kerran mainittu. Eipä silti, kyllä Romain ehdottomasti ansaitsee uuden näyttöpaikan ykkösissä.Trullin maksukuskeja koskevaa pääväittämää ei tällainen kritiikki horjuta, koska Jarno ja Heikki ovat molemmat palkattuja kuskeja, samoin kuin Kimi sekä ilmeisesti myös Romain.
Riippuu millaisesta maksukuskista on kyse. Onhan Virginilläkin yksi palkallinen kuski, mutta silti hävisivät Hispanialle taas. Häntäpään talleilla ne parhaat sijoitukset tulevat yleensä aikamoisten sattumusten summina, eivätkä välttämättä osu sille parhaalle kuskille. Esim. Marques sai paremman tuloksen kuin Alonso Minardilla, vaikka ainoastaan Alonso kykeni ajamaan välillä toisinaan kilpaa keskikastin autoja vastaanSiitä olen Trullin kanssa eri mieltä, että hänen tuloksensa kaudella 2011 olisivat turvanneet Fernandesin Team Lotukselle kymmenennen sijan valmistajien kisassa. Tämä on turhaa oman hännän nostamista, koska Kovalaisen sijoitukset olisivat kyllä riittäneet samaan tulokseen. Trullin maksukuskeja koskevaa pääväittämää ei tällainen kritiikki horjuta, koska Jarno ja Heikki ovat molemmat palkattuja kuskeja, samoin kuin Kimi sekä ilmeisesti myös Romain.
Niinpä, jos perusajatus on jo nyt julkinen, niin muut ehtii tuon hyvin kopioida kauden alkuun mennessä.Ei taida olla mikään huippukeksintö, jos tässä vaiheessa sillä spekuloidaan.