F1 Fanatic sanoi:However the loss of its sponsorship deal with Group Lotus will not mean another change of identity in F1. A team spokesperson told F1 Fanatic it could continue doing so beyond 2017.
Niinpä. Ihme touhua. Melkein tekisi mieli sanoa että mitäs minä sanoin. Nämä Tanerin (Bahar) touhut... Melkein ollaan tilanteessa josta puhuin viime vuonna, että tämä Taner aiheuttaa vielä sen ettei F1:ssä ole mitään Lotus-tallia.No kannattiko hirveesti tapella ex-lotuksen kanssa että saivat vaihettua Lotus nimen ex-rellulle. Miksikähän nyt "Lotus"-talli käyttää tuota nimeä, nyt k.o. tehdas saa mainosta ilmaiseksi.
Toisaalta mitäpä noilla nimeämisillä väilä, raha ratkaisee.
http://ts.fi/moottoriurheilu/kolumnit/331897/Reika+budjetissaF1-autona tämä Lotus on aikamoinen kummajainen.
Suositun Top Gear -ohjelman isäntä Jeremy Clarkson käynnisti äskettäin Räikkösen haastattelun kysymällä tarkennusta, millä autolla suomalaiskuski sitten oikein ajaa.
Onko se Lotus? – Ei, se on pääsponsori.
Onko se Renault? – Ei ole.
Mikä se sitten on? – Se on vaan rakennettu tehtaalla, missä ennen tehtiin Renaultin autoja, Räikkönen pujahti pälkähästä.
Ja juontaja pyöritteli päätään entistä epätietoisempana...
Turun Sanomat
HEIKKI KULTA
Ei, koska tiimi saa käyttää Lotus nimeä vuoteen 2017. Rahaa ne ei saa.Tuli mieleen, että häviääkös Lotuksen logot nyt heti seuraavaan kilpailuun mennessä vai mikä on meininki? Taitaa myös tiimin virallinen logo kaivata pienoisia muutoksia?
Toi nyt koskee melkein jokaista isompaa tallia.Pitää myös muistaa Lotuksen sponsoroimat äänitorvet, kuten Jean Alesi. Onko epäilyttävämpää kuviota olemassakaan kuin maksaa eläköityneille formulakuskeille siitä että nämä kehuvat ja ylistävät tallin toimintaa ja kuljettajia.
Eikös se ollut Gerard Lopez joka sai Kimin talliin? Siis eihän sitä tiedä minkälainen sopimus noilla on. Eli jos käyttää Lotus nimeä niin pitää myös olla Lotuksen logot autossa.Eric "pullukka" Boullier on kyllä intohimoisesti johtanu tuota talliaan ja kaiken kukkuraksi synnyttänyt kärkiauton. Ja Kiminkin ostaminen kuskiksi kertoo kait hyvistä neuvottelutaidoista. Mutta tämän viikon tapahtumat pisti miun miettimään, että onko siellä kaikki muumit laaksossa tai näitä palkanmaksuongelmia. En ymmärrä jos pitävät Lotus-automerkin logoa näytillä Kiinan kilpailussa.
Jep jep eli sellainen tuttu yhteistyö ja avunantosopimus. Hakevat silti varmaan isoa nimisponsoria, jos odotettua menestystä on tullakseen.Eikös se ollut Gerard Lopez joka sai Kimin talliin? Siis eihän sitä tiedä minkälainen sopimus noilla on. Eli jos käyttää Lotus nimeä niin pitää myös olla Lotuksen logot autossa.