Wookie taas ei välttämättä olisi tulossa..Wookie naftaliinista? Pisteitä ainakin olisi tulossa..
Heidfeld? Olisi juu pistevarmempi suorittaja kuin Grosjean. Tiedä sitten kuinka riitaisissa merkeissä erosivat, kun vaihdettiin kesken kauden Sennaan. Siinä olisi Lotuksella mediaystävällinen parivaljakko.Wookie naftaliinista? Pisteitä ainakin olisi tulossa..
Tuolla perusteella (media ystävällisyys) Heikki sinne toiseksi kuskiksi. Iceman hoitaa ajamisen Niceman puhumisen ^^..Heidfeld? Olisi juu pistevarmempi suorittaja kuin Grosjean. Tiedä sitten kuinka riitaisissa merkeissä erosivat, kun vaihdettiin kesken kauden Sennaan. Siinä olisi Lotuksella mediaystävällinen parivaljakko.
Lotuksen väreissä ainakin kilpaillut tänäkin vuonna.Heidfeld? Olisi juu pistevarmempi suorittaja kuin Grosjean. Tiedä sitten kuinka riitaisissa merkeissä erosivat, kun vaihdettiin kesken kauden Sennaan. Siinä olisi Lotuksella mediaystävällinen parivaljakko.
Tuo olisi oikeasti fiksu järjestely. Toinen hoitaa kaikki PR-juoksut ja ykköskuski saa keskittyä itse hommaan, kun kissanristiäiset ei kiinnosta. Sääli vaan, että ne sponsorit haluavat sen ex-maailmanmestarin ja "Leave me alone, I know what I'm doing"-tyypin sinne promootioonsa.Tuolla perusteella (media ystävällisyys) Heikki sinne toiseksi kuskiksi. Iceman hoitaa ajamisen Niceman puhumisen ^^..
Uskaltaisin väittää että jos Heidfeld olisi ollut tämän kauden Lotuksen toisena kuskina, olisi Lotus valmistajien sarjassa toisena. Grosjeanille kyllä tekisi välivuosi varmasti hyvää.Heidfeld? Olisi juu pistevarmempi suorittaja kuin Grosjean. Tiedä sitten kuinka riitaisissa merkeissä erosivat, kun vaihdettiin kesken kauden Sennaan. Siinä olisi Lotuksella mediaystävällinen parivaljakko.
jos jätetään spa pois. niin pelkästään keskenään rai ja alox)Uskaltaisin väittää että jos Heidfeld olisi ollut tämän kauden Lotuksen toisena kuskina, olisi Lotus valmistajien sarjassa toisena. Grosjeanille kyllä tekisi välivuosi varmasti hyvää.
On se ihme että Grosjean & Perez onnistuvat hyvin usein telomaan itsensä tuolla keskivaiheilla, mutta esim. Räikkönen & Alonso ovat hyvin harvoin missään rytinöissä mukana, vaikka ovat molemmat tällä kaudella keskikastissakin rypeneet jonkinkin verran.
Kannattaa pitää mielessä, että Lotus on vain ja ainoastaan sponsori. Ei niillä ole mitään sananvaltaa kummankaan tallin kuskivalintoihin. Heidfeld erotettiin Enstonen tiimistä ja ajaa nyt Rebellionilla.Lotuksen väreissä ainakin kilpaillut tänäkin vuonna.
Vastahan sillä oli kaksi välivuotta. Romain on hiulannut alempia sarjoja ihan riittävästi, joko mies oppii F1:n tavoille tai sitten ei, mutta kolmanteen mahdollisuuteen on vaikea uskoa. Tämänkertainen ei ollut miehen oma vika, vaikka olisi ehkä ollut harkitsevammalla ajolla vältettävissä.Grosjeanille kyllä tekisi välivuosi varmasti hyvää.
Alonso ja Räikkönen ovat eri sukupolven kuskeja (samaten Button), ja se näkyy. Vaikka molemmilla on varsin lyhyt ura pikkuformuloista ennen ykkösiä, niin ei kumpikaan edes uran alkuvaiheessa ajanut niin itsepäisesti tai opportunistisesti kuin nämä nuoremmat tulokkaat. Opettaako nykyiset pikkuformulat huonommille tavoille?On se ihme että Grosjean & Perez onnistuvat hyvin usein telomaan itsensä tuolla keskivaiheilla, mutta esim. Räikkönen & Alonso ovat hyvin harvoin missään rytinöissä mukana, vaikka ovat molemmat tällä kaudella keskikastissakin rypeneet jonkinkin verran.
Voi myös olla osuutensa sillä, että tästä nelikosta Grosjeanilla on 24 kisaa plakkarissa ja kolme muuta ovat 21 eniten kisoja ajaneen F1-kuljettajan joukossa.Ehkä pikkuformulat yleisesti opettavat huonoille tavoille. Räikkönen, Button ja Alonso viettivät yhteensä vähemmän aikaa junioriformuloissa kuin Grosjean.
Jep, ja vaikka olisi "Lotus" löytynyt ruudukosta joka kaudella 1995-2009, voisi silti ihan hyvin olla päämaja ja about kaikki henkilöt tiimissä vaihtuneet sitten 90-luvun alun. 1987 Ayrtonin jälkeen seuraavan Lotuksen voiton toi 2012 Kimi. Hyy-väRäikkösen voittoa voi pitää 80. 1-sijana Lotus-nimiselle tallille. Tällä Enstonen tallillahan ei valitettavasti sen enempää kytköksiä Team Lotukseen löydy. No se siitä nimijutusta. Pääasia, että Chapmanin perintö elää edes jossain muodossa ja Kimi on taas lajin huipulla! :thumbup:
Juuri nain ja tata toisteltiin myos Brasilian telkussa. Kimia hehkutettiin ja komeasti.Jep, ja vaikka olisi "Lotus" löytynyt ruudukosta joka kaudella 1995-2009, voisi silti ihan hyvin olla päämaja ja about kaikki henkilöt tiimissä vaihtuneet sitten 90-luvun alun. 1987 Ayrtonin jälkeen seuraavan Lotuksen voiton toi 2012 Kimi. Hyy-vä
Pakko tästä on tehdä tämän suuntainen johtopäätös, kun katsoo "videopeli"-sukupolven otteita viimevuosina radalla. Kun ajetaan tasaväkisella kalustolla niin pikkuluokissaä on pakko rynniä koska muutoin nouseminen takaa on mahdottomuus, tulos tai ulos on parempi kuin olla keskivertokuskia keskijoukossa. Tavallaan kaikki laitetaan yhden kortin varaan.Opettaako nykyiset pikkuformulat huonommille tavoille?
Täh? :doubtful:Kuskin täytyy päästä kyynärpäätaktiikasta eroon tullessaan kuninkuusluokkaan, viikonloppuna on vain yksi lähtö ja bisneksessä pyörivät rahat monikymmenkertaisia, samalla kun tilanteet tulevat moninkertaisesti nopeammin kasvoille, marginaalit on paljon pienempiä.
Hyvään argumenttiin kuuluu aina sopiva aikuisviihdeviittaus.Täh? :doubtful: