Rentta
Well-known member
Kuva ylävinkkelistä
Solakalta näyttää.
Solakalta näyttää.
Todella solakka! Johtunee myös siitä että auton akseli-väliä kasvatettu.. Mersulla oli viimekaudella lyhyin akseli-väli ja takarenkaitten liiallinen kuluminen johtui tästä. Ponttoonien etureuna on myöskin Ferrarimainen, ulkoreuna on ulompana kuin sisäreuna.Kuva ylävinkkelistä
Solakalta näyttää.
Oikeasti (ei jaksa tarkistaa)? Luulisi, että lyhyimmät akselivälit olisivat olleet häntäpään KERSittömillä talleilla.Mersulla oli viimekaudella lyhyin akseli-väli
Virgin oli pisin. KERSin sijoittelu on kehittynyt sen verran, ettei se tavattomasti pidennä kotteroita.Oikeasti (ei jaksa tarkistaa)? Luulisi, että lyhyimmät akselivälit olisivat olleet häntäpään KERSittömillä talleilla.
Pidempi akseliväli on merkittävin muutos, joka auttaa erityisesti viime kaudella koettuihin rengaspulmiin. Sivuponttoonit ovat pienemmät. Takasiipi on vihdoin päivitetty muiden tasolle. Lisäksi on keskitytty siihen, että auto toimii paremmin reunakiveyksien ylityksessä.
Eikö toi ollu vain spekulaatiota?!Mercedeksen uuteen F1-autoon on kehitetty järjestelmä, joka muuttaa etusiiven aerodynamiikkaominaisuuksia ja sen tuottaman downforcen määrää ohjailemalla ilmavirtauksia siiven sisällä. Lähde: MTV-3
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/2012/02/1499031/nain-toimii-mersun-yllatysveto-w-putki