Kyllhähän Schumi tosiaan voitti Ferrarilla 96-99 autoilla myös mutta mikään niistä ei ollu kärki-auto mutta toki silloin Schumi oli at his "prime" joka korjasi tilanteen mukavasti ja myös kiitos täydelisen Brawnin strategiatyön niin voittoja tuli tosiaan. 2006 Kaudesta voisin sanoa että Schumi olisi kyllä ehdottomasti mestaruuden voittanu jos ei moottori olisi pamatanut siellä Suzukassa ja Brasilian eli viimeisen kisan olisi myös voittanut ilman Fisichellan tuomaa rengasrikkoa.. Mut se siitä
Edit: Ninno sitä emme koskaan tiedä mitä 1999 kaudella olisi tapahtunut jos Schumi ei olis loukkaantunut:
Ahhahaha! Ai 96-99 autot eivät olleet "kärki-autoja". No joo. 96 nyt menisi jotenkin (jos oikein yritetään), mutta huomautan että Eddie "Mr Mediocrity" Irvine oli kuitenkin Schumia nopeampi miesten ensimmäisessä kohtaamisessa tallikavereina eli Melbournen aika-ajoissa joissa Ferrari valtasi 2. rivin ja oli siis toiseksi nopein auto. Tämän jälkeen Schumi testasi kuin hullu ja Irvine ei testannut lainkaan, ja saatiin haluttu status quo. No joka tapauksessa, vuoden 99 sisältäminen tuohon listaukseesi vie kyllä uskottavuuden aika tehokkaasti kun sentään jopa Irvine taisteli ko. autolla mestaruudesta.
Tosiasiassa Schumin todellinen taso on nähty tässä parin viime kauden aikana kun ei ole ollut kärki-autoa eikä ehdotonta ykköskuskin asemaa ja kakkoskuskipalvelijaa. Vaikka on niitä tilastoja ilmeisesti yritetty hieman kaunistella kuitenkin, sen verran omituisia ja Schumille edullisia taktisia päätöksiä on tallilta nähty kisoissa...
Ai niin, mä unohdin, Irvine olikin maailman 2. paras kuljettaja, sanoihan hän itsekin niin, joten olen selvästikin hakoteillä.
Jarnasta huolimatta, toivottavasti Mersun auto todellakin on voittaja-auto tänä vuonna, alkaisi olemaan aika Niconkin voittaa ja Mersunkin omana tallinaan.