Ferrarin (pää)sponsori?...ja mikä on enää Marlboro?
Jutun juju oli varmaan se, että Marlboro on pudotettu pois tallin virallisesta nimestä.Ferrarin (pää)sponsori?
Ihan triviana voidaan todeta, että alkujaan AMG:n vanteet olivat F1-tallinakin tunnetun ATS:n valmistamat.Siirtyköhän talli kenties BBS:n vanteista ///AMG:n kiekkoihin?
Ferrarihan on tunnetusti saanut renkaat toimimaan lähivuosina.Ross Brawn on värvännyt Ferrarilta Brackleyn tehtaalle, Ferrarin rengasspesialisti Marco Fainellon.
Ehkä siellä on meinattu, että kun viime kaudella Mersu söi renkaansa silmänräpäyksessä ja Ferraria taas vaivasi ihan päinvastaiset ongelmat, niin tämän ukon myötä homma saataisiin balanssiin.Ferrarihan on tunnetusti saanut renkaat toimimaan lähivuosina.
Huhujen mukaan olisi pitemmälle kehitetty jotain radikaalia jäähdytinratkaisua ja kai siellä on se jarrutasapainotushärvelikin.Onkohan Brawnilla ja kumppaneilla mitään mullistavaa kehitteillä ensi kaudeksi?
Onhan Mersullakin toki tuo kehiteillä, tämän jutun lopussa tosin väitetään, että Red bullilla olisi ollut vasttava suunnitteilla jo 2010, mutta he kuitenkin hyllyttivät innovaation, joten tavallan tuo Lotuksen laite on jo vanhanaikainen.Huhujen mukaan olisi pitemmälle kehitetty jotain radikaalia jäähdytinratkaisua ja kai siellä on se jarrutasapainotushärvelikin.
http://www.ts.fi/moottoriurheilu/f1/301949.htmlOlisi yllätys, jos Mercedes ei voita tänä vuonna yhtään kisaa, Ecclestone ennusteli.
Näyttää hitaalta ja keskitien kulkijalta, ainakin tästä kuvakulmasta. Mitä siellä tunnelissa ollaan muka niin paljon hierottu ettei auto valmistu ensitestiin?Ensimmäinen teaser kuva tullut pihalle
Ja siitä oli joku f1 technicalin puolella muoksinut tälläisen: