Mercedes AMG Petronas F1 Team kaudella 2012

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
...ja mikä on enää Marlboro?
 

Jellinek

Banned
Liittynyt
27.1.2010
Viestit
6719
Sijainti
Tiimarin tasavalta
Tämännäköinen hemmo on siis vastuussa Mersun aerodynamiikasta:

Loïc Bigois
Onhan hän tehnyt jo 20-vuotisen uran F1:ssä, joten tulosta pitäisi Brawn-kauden 2009 ihmeen jälkeen taas syntyä.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18371
Ross Brawn on värvännyt Ferrarilta Brackleyn tehtaalle, Ferrarin rengasspesialisti Marco Fainellon.
 

Joppe_001

Well-known member
Liittynyt
1.11.2003
Viestit
3764
Sijainti
Tois pual jokkee
Ferrarihan on tunnetusti saanut renkaat toimimaan lähivuosina.:D
Ehkä siellä on meinattu, että kun viime kaudella Mersu söi renkaansa silmänräpäyksessä ja Ferraria taas vaivasi ihan päinvastaiset ongelmat, niin tämän ukon myötä homma saataisiin balanssiin.
 

Jellinek

Banned
Liittynyt
27.1.2010
Viestit
6719
Sijainti
Tiimarin tasavalta
Huhujen mukaan olisi pitemmälle kehitetty jotain radikaalia jäähdytinratkaisua ja kai siellä on se jarrutasapainotushärvelikin.
Onhan Mersullakin toki tuo kehiteillä, tämän jutun lopussa tosin väitetään, että Red bullilla olisi ollut vasttava suunnitteilla jo 2010, mutta he kuitenkin hyllyttivät innovaation, joten tavallan tuo Lotuksen laite on jo vanhanaikainen.
http://motorsport.nextgen-auto.com/Mercedes-also-working-on-Lotus-braking-idea,35541.html :dunno:
 

nordic man

Well-known member
Liittynyt
9.5.2009
Viestit
3550
Ei välttämättä.

Muistuuko mieleen kun Toro Rosson autosta lähti jarrutuksessa molemmat renkaat irti?

Autosportin foorumilla kovasti koitettiin laittaa näitä yhteen ja voihan se mahdollista ollakkin että testattiin siinä ensin.

Onhan se Renaultillakin ollut työn alla jo todella pitkään, joten ihmettelen jos tosiaan on niin helppo systeemi kopioida.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Itse epäilen ettei Aabar GP voita yhtään kisaa tänäkään vuonna.
 

nordic man

Well-known member
Liittynyt
9.5.2009
Viestit
3550
Heitetään nyt itse tännekin (olen sanonut jo aiemmin mutta nyt tänne myös) että luulen että Mersu nouse rajusti ensi vuonna ;)

Ja Lotus.
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6699
Sijainti
Täällähä mä
Ensimmäinen teaser kuva tullut pihalle

Fake

Ja siitä oli joku f1 technicalin puolella muoksinut tälläisen:

Fake
 
Viimeksi muokattu:

markot

Well-known member
Liittynyt
20.5.2005
Viestit
4214
Ensimmäinen teaser kuva tullut pihalle

Ja siitä oli joku f1 technicalin puolella muoksinut tälläisen:

Näyttää hitaalta ja keskitien kulkijalta, ainakin tästä kuvakulmasta. Mitä siellä tunnelissa ollaan muka niin paljon hierottu ettei auto valmistu ensitestiin?
 
Ylös