Eikös tämä ollut viimekautinen auto vielä?Parhaimman näköinen keula joukossa "omituiset" eli muut kuin McLaren. Jopa kaunis ja nopean näköinen.
Mutta ylittyyköhän maksimikorkeus etuakselin etupuolella?
Jep viime vuoden auto uudelleen maalattuna.Eikös tämä ollut viimekautinen auto vielä?
Mitä väliä hienoudella, kun nopeus ratkaisee?Vai niin. Olisikin ollut liian hienoa, että pikkubudjetilla olisi onnistuttu luomaan hieno auto...
Jos on kuitenkin viimeisenä, niin onhan se kivat että auto edes näyttää nopealta.Mitä väliä hienoudella, kun nopeus ratkaisee?
Ei niin pientä uutista, ettei Sportti.com saa siihen mahdutettua asiavirhettä. HRT reputti kaksi yhteensä 17 testistä ja yhtä ei pystytty lainkaan tekemään.http://sportti.com/uutinen.asp?CAT=1-1&ID=211998
Ei muutaku lisää sontaa HRT:n niskaan. Kaiken lisäks Thesan Capital on yrittämässä myydä HRT:tä uusille tahoille. Mä kyllä vähän pahoin pelkään, että pian on sympaattisen baskitallin taru ohitte.
Ketkäköhän tämän uppoovan laivan vois pelastaa?
Baskitallin?http://sportti.com/uutinen.asp?CAT=1-1&ID=211998
Ei muutaku lisää sontaa HRT:n niskaan. Kaiken lisäks Thesan Capital on yrittämässä myydä HRT:tä uusille tahoille. Mä kyllä vähän pahoin pelkään, että pian on sympaattisen baskitallin taru ohitte.
Eikö Force India kelpaa?Entäs onkohan Intialaisilla kiinnostusta perustaa F1-tallia?
Foorumien hyviä puolia on se, että kun yhden kirjoittajan lapsus korjataan, niin kaikki muutkin lukijat saavat tietää asioiden oikean tolan (jos eivät ennen tienneet). Korjailu siis kuuluu asiaan ja hyödyttää kaikkia.Eikö teillä oo muuta tekemistä ku nussia pilkkua?
Se riippuu henkilöistä. Onko siellä halukkaita tuhlaamaan rahojansa F1:een? Saharan intialainen omistaja teki loogisen eleen ja osti siivun Force Indiasta. Ajatuksesi kummunnee Karthikeyanin taustajoukoista, mutta ei niiden, tai muidenkaan intialaisten tallinostohalukkuudesta Saharaa lukuun ottamatta ole vähään aikaan ollut edes huhuja (ainakaan jotka olisi minun silmiini sattunut).Pointtina intialaistalli-viitteessä oli, että onko Intialaistahoilla enään intressiä perustaa toista F1-tallia.
Öh.. Intia on maailman toiseksi väkirikkain maa. Koko Euroopassa on vähemmän ihmisiä kuin Intiassa. Silti suurin osa F1-tiimeistä on eurooppalaisia, mutta laji on kuitenkin koko ajan laajentunut aasiaan ja laajentuu jatkossakin. En pitäisi kovin suurena ihmeenä, vaikka Intiasta tulisi joskus useampikin tiimi.. Tai jostain muusta aasialaisesta maasta.Pointtina intialaistalli-viitteessä oli, että onko Intialaistahoilla enään intressiä perustaa toista F1-tallia.
Jep, tota pään sisälläni pohdiskelin. Salasesti melkein toivon, että jokin aasialaistaho ostais HRT:n. Olis kiva nähdä vaikka E-Korealainen F1-talli. Mutta antaa poikien vielä leikkiä niin kauan ku rahat riittää. Mutta jossei ihmeitä tapahdu, niin mun perstuntuma sanoo, että ennen Italian GP:tä HRT:n nimi paistaa poisnukkuneiden F1-tallien sivustolla...ajatuksesi kummunnee Karthikeyanin taustajoukoista, mutta ei niiden, tai muidenkaan intialaisten tallinostohalukkuudesta Saharaa lukuun ottamatta ole vähään aikaan ollut edes huhuja (ainakaan jotka olisi minun silmiini sattunut).
Ihan hyvä pointti. Kun jo nykyään kyseenalaistetaan parin jumbotallin olemassaolon merkitys, niin en halua edes kuvitella sitä foorumi-itkun määrää, jos jokin talli suorittaisi tuollaisella track recordilla.Niin, lienee tässä tapauksessa syytä muistuttaa siitä, että esim. Minardi veti kolme ensimmäistä kautta (1985 - 1986 - 1987) sarjan hännillä ilman ainuttakaan pistettä keskeyttäen parhaimmillaan yli 90 prosenttia kilpailuista
Nykyformuloissa edes Adrian Newey ei nostaisi HRT:tä kovinkaan korkealle. Ne ajat kun erinomainen suunnitelija pystyi pienellä budjetilla loihtimaan kilpailukykyisen auton ovat auttamatta takana päin.Mikäkö sitten auttaisi tai edes teoriassa voisi auttaa ylös jumbosijalta? Esim. nuori, tuntematon ja edullinen mutta huippulahjakas suunnittelija. Cosworthin tilalle tulisi myös löytää jotain uutta.
Totuuden nimessä on muistettava, että toisella kaudella olisi nykypisteytyksellä - ja edelliselläkin - tullut pisteitä. Keskeytysmäärä oli kuitenkin valtava nykystandardein.Niin, lienee tässä tapauksessa syytä muistuttaa siitä, että esim. Minardi veti kolme ensimmäistä kautta (1985 - 1986 - 1987) sarjan hännillä ilman ainuttakaan pistettä keskeyttäen parhaimmillaan yli 90 prosenttia kilpailuista eikä se neljäskään kausi (1988) mikään menestyksen täyteinen ollut vaikka pistetili aukesikin.
Tottahan se on että ajat ovat toiset ja yht äkkiset huipullenousut ovat vaikeita ellei mahdottomia suorittaa ilman suuria rahoja, mutta kyllä Neweyn tai muun vastaavan kaltaisensa neron voisi väittää nostavan tallin kuin tallin pistetaisteluun - lähtökohdista riippumatta.Nykyformuloissa edes Adrian Newey ei nostaisi HRT:tä kovinkaan korkealle. Ne ajat kun erinomainen suunnitelija pystyi pienellä budjetilla loihtimaan kilpailukykyisen auton ovat auttamatta takana päin.
Keskeyttäneiden määrät ja huomattavasti niukempi pistejako täytyy tietenkin suhteuttaa nykyiseen. Minardin alkuaikoina keskeyttäneitä oli lähes kisasta toiseen huomattavan paljon, mutta pisteitäkin jaettiin vain kuudelle. Nykyään taas keskeyttäneiden määrät ovat lähes olemattomia, mutta pisteitä jaetaan kymmenelle.Totuuden nimessä on muistettava, että toisella kaudella olisi nykypisteytyksellä - ja edelliselläkin - tullut pisteitä. Keskeytysmäärä oli kuitenkin valtava nykystandardein.