Pat Symondsin
haastattelu. Muutamia pointteja:
- Auton suorituskyky nopeilla radoilla on ollut pieni pettymys. Ovat keskittyneet parantamaan suorituskykyä paljon downforcea vaativilla radoilla. (Kanada olikin melkoinen pannukakku)
- Tuulitunnelit on vihdoin saatu pyörimään ja ensimmäinen kunnon päivitys sieltä tuli Silverstoneen. On tyytyväinen päivityksien toimintaan radalla. (Syytä huomauttaa että tämän vuoden auto oli siis alkujaan vielä CFD:n tuotos)
- Lisää päivityksiä tulossa ainakin Spa:han ja Singaporeen. 2013 säännöt ovat varsin samanlaiset, joten nykyisen auton kehittäminen palvelee myös ensi vuotta. Tällä hetkellä keskittyvät jo enemmän ensi vuoteen. MR02 tulee jossain määrin pohjautumaan nykyiseen autoon, mutta mukana on myös melko merkittäviä muutoksia. Osa niistä on sellaisia, joita ei ajanpuutteen vuoksi ehditty suunnitella nykyiseen autoon.
- Moottorina säilyy Cosworth, mutta perään pultataan myös Williamsin KERS.