Iltaa.
Ei siirtyny rekan pärävaunu ei.
Ei ollu painetta säiliös jäljellä, ainut firman paineilmajarruliittimillä oleva rekka on työmaalla onnellisesti 200km pääs.
Eipä hätää, ajattelin, laitetaampa kompuralla säiliöihin ilimaa, niin saadaan jarrut auki.
Tottakai siä löytyy paikka mistä lisätä painetta järjestelmään, mutta siihen tarvii jonkunlaisen superpatenttijärjestelmän, jota sattumoisin ei sitte tullu kaupanpäällisiksi.
No ei se mitää, ainhan löytyy veivit joilla voi jarrut avata.
Riuska ote veivistä ja veivaahan.
Ja se näytti jo siltä että jarrut olis jo oikeen auki, kunnes kuului pamahdus...
Tottakai siitä veivistä sitte poikkes se pirun vaijeri, ja jarrupalat sitte taas rummus kiinni...
Siihen jäi se kärry orottahan veturiansa kun ei perkele iliman suostu liikkumahan.