Ei saa tehdä sen enempää kuin nykyisten autojenkaan testejä.Rengastestejä tms.
Kehittäjää ja kehittäjää, voisi joku toki ajatella näin Fisillä WEC kiireitä, Bianchi FR 3.5 ja Gene pitää vielä löytää paikka jostain, jos ei löydy niin hän olisi voinut ajella noita näytöksiä sun muita. Niin joku piti etsiä ja se oli Salo joka tuntee talon ja on jo aiemmin halunnut testata F1-autoa.Ja sitten katsovat uutta ja lisää autonkehittäjää - kelaten vanhoja kuskejaan ja ensimmäinen joka suostuu on suomalainen tyhjänpälpättäjä Mika Salo.
Jep.Mysteeri selvisi: http://www.ferrari.com/English/Scuderia/F1_Clienti/Pages/F1_Clienti.aspx
Iltapaskat €€€
Pahinta tässä taitaa olla se, että Salon sijaan MTV3:n F1-lähetyksissä joudutaan kuuntelemaan asiantuntijana Ekiä!! :wall::wall::wall::thumbdown:thumbdown:thumbdownJahas että ihan noin kauas menee testaamaan, mut joo sieltähän se Salon vaimo on kotoisin.
Niinpä, ehkä parissa kisassa Salo saattaa olla selostuskopissa, mutta ei varmaan koskaan JJ:n tapaan kierrä koko kautta.Pahinta tässä taitaa olla se, että Salon sijaan MTV3:n F1-lähetyksissä joudutaan kuuntelemaan asiantuntijana Ekiä!! :wall::wall::wall::thumbdown:thumbdown:thumbdown
On kyllä huolellisesti valittu kuva oikealla.Ehkä tällä Salon "F1-paluulla" ja "Ferrari-sopimuksella" saa taas jonkun Mäx-kanavapaketin myytyä.
No joo, mutta Salo ajaa Ferrari F1 Corse Clienti -sarjassa ainakin näin aluksi vanhalla F1-autolla. Niinkuin näkyy heidän kausi alkaa Suzukasta.Ferrarilta yllätysveto ottaa Salo ratin taakse.:thumbup:
Komeeta. Ja taas meidän virallinen F1-tietäjä Maikkari ehti tähän mukaan. Taas olisi ollut paikallaan kaivaa vähän omia lähteitä uutistensa tueksi... :thumbfh:Mysteeri selvisi: http://www.ferrari.com/English/Scuderia/F1_Clienti/Pages/F1_Clienti.aspx
Iltapaskat €€€
Todellakin. Muistelisin, että Salo oli F1-aikoinaan erittäin suosittu kuljettaja Japanissa. Oli Häkkisen ja Muumien jälkeen kenties maan tunnetuimpia suomalaisia.Ferrari taas saa Japanissa suositun ex-kuskin viihdyttämään sikäläisiä auton omistajia.
Sama, ei ymmärrä. Salon kommenteista saa aivan eri kuvan kuin että olisi jostain näytösajosta kysymys. Eihän tuossa tietenkään muusta kuin näytöshommeleista voi olla kysymys. Salo vaan ottaa omaan raflaavaan tyyliinsäTaidan käydä tänään hieman hitaalla, kun en nyt täysin ymmärrä tätä juttua.
Salo siis ajaa jotain vanhojen autojen sarjaa ihan hupimielessä? Samaan aikaan hän on aloittanut kuitenkin täysin tosissaan kuntotreenin. Salo puhuu myös kahden päivän testistä ja pohtii jo nappipaljouden tuottamia ongelmia. Hän myös ihmettelee kun häntä tähän pyydettiin, vaikka on ajanut vain vanhojen autojen näytösajoja, jollaisesta tässä kuitenkin on kyse?
Jos nyt ylipäätään listaisin näitä Salon kommentteja maikkarin uutisista:- Olen hämmentynyt, aika yllätyksenä tämä tuli. En tiedä vielä kaikkia yksityiskohtia tulevasta hommasta. Joka tapauksessa ajan tuoretta F1-autoa maaliskuussa, Salo sanoi MTV3:lle
– Olen treenannut siitä lähtien aivan helvetisti ja laihduttanut, jotta mahdun autoon. En ole kasvanut kuin ehkä viisi kiloa formula-ajoistani, mutta se vaatii silti niskan treenamista ja muuta. Kyse ei ole kuitenkaan mistään pikkujutusta vaan kahden päivän testistä
– Olen tehnyt kaikkeni, että olisin valmis siihen.
– Varmasti tulee olemaan vaikeaa. Istuin viime kesänä Ferrarin autossa ja ihmettelin, kuinka paljon niitä nappeja on tullut lisää. Ajattelin, että tässä pitää olla tosi nero muistaakseen ne kaikki. Nyt se tilanne sitten tuli eteen
En väitä että tietäsin mistä tässä on kyse. Mutta mielestäni nämä lausunnot sotivat muutaman nimimerkin julistamaa faktaa vastaan. Eli ilmeisen tyhmälle (minulle) nyt lisätietoa jota muutama nimimerkki omaa.– Ihmettelin itsekin, että miksi ne minulle soittavat, koska en ole kuitenkaan kymmeneen vuoteen ajanut tosissaan formula ykkösellä. Olen ajanut vain kaikilla vanhoilla romuilla näytösajoja.