jjv
Arschloch
- Liittynyt
- 4.5.2005
- Viestit
- 26891
Puskurissa roikkuvat spedet pitäis kaikki:Puskurissa roikkuvat spedet.
Puskurissa roikkuvat spedet pitäis kaikki:Puskurissa roikkuvat spedet.
Mene nollaan siellä luki lopussa. Mut muuten meni vähän ohi. Niin ja poliisi mainittiin keskivaiheilla videoo.Tämmöinen valistuskampanja Suomeenkin.
Ja nyt meni sitten fillarista ketjut ja vaiheet aivan rullalle, kun sillä hidastetöyssystä päästelin. Ylikovaa kyllä, myönnän, mutta SILTI!Hidastetöyssyt.
Mulla on yleensä aina fillari tai kaksi auton perässä eikä niitä saa millään kiinnitettyä niin korkealle etteivätkö aina ottaisi asfalttiin ko. kumpareiden kohdalla vaikka ajelisi miten varoen niistä yli. No varmaan osittain tuosta syystä on nyt sitten munamankelin takapyörä jotenkin harollaan.
Ihan saman asian, ehkä paremmankin, ajaisivat töyssyjen sijasta kavennukset tai ns. sikaanit. Pärkkeles!
Hidastetöyssyjen asennuttaja vastuuseen. Iltapäivälehdille HETI puhelu.Ja nyt meni sitten fillarista ketjut ja vaiheet aivan rullalle, kun sillä hidastetöyssystä päästelin. Ylikovaa kyllä, myönnän, mutta SILTI!
jos on 40-alue ja töyssyn ennakkovaroitusmerkki puuttuu, niin kannattaa kokeilla.Hidastetöyssyjen asennuttaja vastuuseen. Iltapäivälehdille HETI puhelu.
Vakaa toive on keretä.Yhdestä postauksesta tuli mieleen poliisin kuulemia selityksiä ylinopeudelle.
Yksi oli että "oli niin kova vessahätä". Poliisi nuuhkaisi autoon ja tokaisi "ja hajusta päätellen ette ehtineet ajoissa".
Kokeile niin kovaa, ettei ehdi hajota kun töyssy jo kaukana takana. En tiedä voisiko jopa toimia.Ja nyt meni sitten fillarista ketjut ja vaiheet aivan rullalle, kun sillä hidastetöyssystä päästelin. Ylikovaa kyllä, myönnän, mutta SILTI!
Hyvältä suunnitelmalta vaikuttaa.Kokeile niin kovaa, ettei ehdi hajota kun töyssy jo kaukana takana. En tiedä voisiko jopa toimia.
Tuon näin kerran sanomalehden yleisönosastolla: "Voivat hirvikolarit toisaalta vähentyäkin, jos nopeusrajoituksia nostetaan, kun on jo ohitettu kohta jossa hirvi ylittää tien".Hyvältä suunnitelmalta vaikuttaa.
Vastaavaa voi soveltaa hirvikolarienkin suhteen. Eli ajaa hiukan nopeampaa kuin mitä matkalle lähtiessä oli tarkoitus, niin hirven tullessa kolaripaikalle on itse jo ties kuinka kaukana. Tai ainakaan ei ole siinä hirven kohdalla.
Eikä muuta kun todennäköisyyslaskennat käyntiin.Tuon näin kerran sanomalehden yleisönosastolla: "Voivat hirvikolarit toisaalta vähentyäkin, jos nopeusrajoituksia nostetaan, kun on jo ohitettu kohta jossa hirvi ylittää tien".
Ihan vakavasti kirjoitetulta vaikutti.
Parempi ajaa rekan imussa. Säästyy polttoainetta ja hirven on vaikea osua siihen väliin.Parempi varmaan vaan ajaa rajoitusten mukaan ja hiukan hiljentää hirvivaara-alueilla loppujen lopuksi kuitenkin.