Teoderik
Banned
- Liittynyt
- 14.12.2008
- Viestit
- 1032
Mikä siinä on sinulle epäselvää?Yhtä kovaa faktaa kuin eturenkaat ja vaijerit.
Mikä siinä on sinulle epäselvää?Yhtä kovaa faktaa kuin eturenkaat ja vaijerit.
Ei mikään. Jos viestini idea ei mennyt perille, niin voin tulkata: kommenttisi ilman lupaa leikatusta reiästä on yhtä totta kuin aiemmin varmana tietona julistamasi höpinä siitä, että ratavirkailijaan osui vaijerilla autossa kiinni ollut etupyörä.Mikä siinä on sinulle epäselvää?
Minä taas luulen, ettei noihin turva-aitoihin kovin helposti omin luvin reikiä tehdä.No, tuskin kyselivät lupia FIA:lta leikellä aitaan reikää kameramiehiä varten.
Eli ei ollut omin luvin leikattu.grandprix.com sanoi:It was just bad luck that circumstances contrived to allow a wheel to go through a hole cut in the safety fences in order to allow marshals access to the track. These access points cannot be closed up as they are needed to ensure that marshals have rapid access in the event of a different kind of accident.
grandprix.com
Ja samalla suoralla siis?Spa:n DRS alue on 50 metriä lyhkäsempi kuin viime vuonna. En tykkää, koska mun mielestä tuolla ei välttämättä tarvittais DRS:ää lainkaan. Viime vuonna ohittaminen oli ainakin niin härskin helppoa toimintaa etten usko 50 metrin auttavan vielä mitään.
Ajaa kovempaa niin ei joudu ohitetuksi!Spa:n DRS alue on 50 metriä lyhkäsempi kuin viime vuonna. En tykkää, koska mun mielestä tuolla ei välttämättä tarvittais DRS:ää lainkaan. Viime vuonna ohittaminen oli ainakin niin härskin helppoa toimintaa etten usko 50 metrin auttavan vielä mitään.
Tuo tarkoittaisi samaa kuin DRS:n kieltäminen kokonaan :thumbup:Ois laittanu sitte ees siihen pääsuoralle.
No Spassa se ohittaminen oli mahdollista ilmankin, joten ihan hyvin sen tuohon pääsuoralle voi tunkea. Ja jos joku sattuisi siinä ohi menemään, niin sitten saa heti pitkälle suoralle lähteä yrittämään uudelleen.Tuo tarkoittaisi samaa kuin DRS:n kieltäminen kokonaan :thumbup:
Onpas suorastaan ylistävää kerrontaa paikasta:Eräs mielenkiintoisimpia ehdokkaita F1-radaksi oli 80-luvulla New Jerseyn Meadowlandsin urheilukeskuksessa sijainnut baana. Uheilukeskus onkin melkoinen hevosvoimien mekka sisältäen myös laukka- ja raviradan. F1-kisa ei ikinä toteutunut, mutta CART-kisa kompleksissa ajettiin 1984-91:
http://en.wikipedia.org/wiki/Meadowlands_Sports_Complex
wiki sanoi:Auto Racing
In 1983, a Formula One auto race was planned for the New York City area. A temporary street circuit at the Meadowlands Sports Complex was one of the finalists for the location. A course at Flushing Meadows Park, in the New York City borough of Queens, was chosen, but the event was canceled before the first running.[6] In July 1984, the CART IndyCar series held the first Meadowlands Grand Prix on a temporary circuit built in the Giants Stadium parking lot. The race was only moderately successful, and crowds were mediocre at best. In 1988, the course layout was moved to the streets surrounding Brendan Byrne Arena and redesigned to a 1.2-mile (1.9 km), six-turn layout in an effort to improve competition. The race continued until 1991, and crowds continued to stay away. In addition, from 1988–1991 the race was part of the Marlboro Million, a cash prize awarded to any driver who won the Marlboro Grand Prix, the Marlboro 500, and the Marlboro Challenge All-Star event in the same year.[7] The prize was never won. In 1992, race officials announced plans to move the race to Manhattan, using a street course at the World Trade Center.[8] Within a few months, however, the race was cancelled due to cost concerns.
In the early 2000s, conceptual plans were drafted to build a NASCAR-style speedway at the Meadowlands Sports Complex, as part of a revitalizing project. However, the plan was rejected, and abandoned.
Mafiosot on "neuvotelleet" eri vapauden olla se viimeinen kunnon kilparata FIA:n sarjoilla.Miten muuten Monzassa vielä oli aika paljon soraa noilla turva-alueilla?
Taitaavat ajella moottoripyörillä sen verran, että niitä varten on hiekat jätetty.Miten muuten Monzassa vielä oli aika paljon soraa noilla turva-alueilla? Onko kellään tietoa miksi siellä vielä sitä sai olla kun muualla sitä poistetaan.
Asfaltithan sinne on vedetty niihin paikkoihin joissa yleensä eniten ulos ajetaan.Miten muuten Monzassa vielä oli aika paljon soraa noilla turva-alueilla? Onko kellään tietoa miksi siellä vielä sitä sai olla kun muualla sitä poistetaan.
Vähän on vaikea nähdä muilla radoilla soraa Lesmoissa, Ascarissa, Curva Grandessa tai Parabolicassa.
Chicane 1 ja chicane 2.Asfaltithan sinne on vedetty niihin paikkoihin joissa yleensä eniten ulos ajetaan.
Pollarit on kyllä vähän järeämpiä ja kiinteitä ajoesteitä.Chicane 1 ja chicane 2.
Muihin ei mitään asfalttia ole laitettu. Vähän astroturffia mutta ei muuta.
Sikaaneissa joilla on nuo bollardit niin ne ovat ihan ok, ja siinä ymmärtää kyllä sitä hieman.