Tulipa käytettyä väärää sanaa. Siis noita töyssyhidasteita siis tarkoitin.Pollarit on kyllä vähän järeämpiä ja kiinteitä ajoesteitä.
Tulipa käytettyä väärää sanaa. Siis noita töyssyhidasteita siis tarkoitin.Pollarit on kyllä vähän järeämpiä ja kiinteitä ajoesteitä.
Tämä on ollut toiveissa jo pidemmän aikaa. Toki täysin uusi ratalinjaus voisi olla hyvä, mutta myös ihan nykyisenkin pohjalta saisi varsin passelin muutaman mutkan poistamalla. (esim. kiertämällä 7-9 kompleksin ulkopuolelle jäävä puisto ulkokautta, jolloin kolme mutkaa korvautuisi yhdellä sekä poistamalla lenkki The Floatin edestä kokonaan jolloin poistuisi mutkat 16-19)Paitsi että Singaporen sopimusta jatkettiin, myös mahdollisuutta ratamuutoksiin harkitaan. Ilmeisesti ideana olisi lyhentää rataa kaupungin (keskustan?) suuntaan ja laajentaa kuuluisan Marina Bay Sands hotellin alueelle. Mutta mitään varmaa ei ole vielä tiedossa.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/102740
Olisi melko järkevä teko muuttaa rataa, koska se nyt aivan hidas, ja jos poistaisi 7-9 mutkat ja 16-19 mutkat, niin nopeutuisi ja ohitusmahdollisuudet paranisi hitusen.Paitsi että Singaporen sopimusta jatkettiin, myös mahdollisuutta ratamuutoksiin harkitaan. Ilmeisesti ideana olisi lyhentää rataa kaupungin (keskustan?) suuntaan ja laajentaa kuuluisan Marina Bay Sands hotellin alueelle. Mutta mitään varmaa ei ole vielä tiedossa.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/102740
Tiedä sitten olisiko siellä puiston takana riittävää ulosajoaluetta, tulisi aika hyvän pituinen suora muuten tuosta bulevardista.Tämä on ollut toiveissa jo pidemmän aikaa. Toki täysin uusi ratalinjaus voisi olla hyvä, mutta myös ihan nykyisenkin pohjalta saisi varsin passelin muutaman mutkan poistamalla. (esim. kiertämällä 7-9 kompleksin ulkopuolelle jäävä puisto ulkokautta, jolloin kolme mutkaa korvautuisi yhdellä sekä poistamalla lenkki The Floatin edestä kokonaan jolloin poistuisi mutkat 16-19)
Ainakin tuosta tuo Raffles Boulevard jatkuu puiston jälkeenkin ja niinhän ne ulosajoalueet tuolla aina on tehty, että otetaan 100 metriä katua mutkan jälkeen sinne.Tiedä sitten olisiko siellä puiston takana riittävää ulosajoaluetta, tulisi aika hyvän pituinen suora muuten tuosta bulevardista.
Jep, kirjoitin tuon ennen kuin lisäsin kartan. Huomasin toki sitten itsekin, mutta en jaksanut korjata. Tuo olisi järkevin muutos tuolle radalle.Ainakin tuosta tuo Raffles Boulevard jatkuu puiston jälkeenkin ja niinhän ne ulosajoalueet tuolla aina on tehty, että otetaan 100 metriä katua mutkan jälkeen sinne.
En ihan hahmota, miten tuo onnistuu ainakaan tällä F1.comin mutkanumeroinnilla.Mutkat 17-20 voisi jättää pois ja tehdä mutkista 21 ja 22 tiukemmat.
Jospa toi ylempänä oleva kartta auttaisi hahmottamaan.En ihan hahmota, miten tuo onnistuu ainakaan tällä F1.comin mutkanumeroinnilla.
2.8.2012
Oonko sokea ja lukeeko se tuolla jossain? Joka tapauksessa toisaalla joku sanoi että Google Earthissä lukee 1.8.2012 (Earth, siis se standalone-ohjelma).2.8.2012
Mun Google Earthissä luki 2.8.Oonko sokea ja lukeeko se tuolla jossain? Joka tapauksessa toisaalla joku sanoi että Google Earthissä lukee 1.8.2012 (Earth, siis se standalone-ohjelma).
Olisko Tilken firmasta lopulta tipahtanut kultamuna?Lähtösuoraa ilmeisesti noiden Earth-kuvien jälkeen kuvattuna. Tilken mukaan alkaa olla valmista, jos kuulin oikein sunnuntaina.
http://www.youtube.com/watch?v=j8pCl8_SQLc&feature=plcp
Pakko vaan hehkuttaa tuota rataa. Suzuka-mutkia ja potentiaalisia ohituspaikkoja suorienpäissä. :thumbup:
Minusta tuo menee samaan sarjaan Buddhin ja Yeongamin kanssa. Erittäin hyvä muttei täydellinen.Olisko Tilken firmasta lopulta tipahtanut kultamuna?
A1, Sepang, Shanghai, Korea, Intia jne. Ei tuo paska lista suinkaan ole.Olisko Tilken firmasta lopulta tipahtanut kultamuna?