Sul on kyl asenne kunnossa, tolla pääsee elämässä pitkälle :nope:Nää intialaiset (tällä hetkellä yksi, kunhan Chandhok pysyy poissa) ja HRT vois suksii pois koko sarjastas, ei tuolta maasta kuskeja vaan tule eikä HRT:stä F1 autoa.
Sul on kyl asenne kunnossa, tolla pääsee elämässä pitkälle :nope:Nää intialaiset (tällä hetkellä yksi, kunhan Chandhok pysyy poissa) ja HRT vois suksii pois koko sarjastas, ei tuolta maasta kuskeja vaan tule eikä HRT:stä F1 autoa.
Joo. Miksi sä sitten haluat nähdä näitä HRT:eitä pyörimässä muitten jaloissa GP2 tasoisen auton kanssa? Romua siitä tulee.Sul on kyl asenne kunnossa, tolla pääsee elämässä pitkälle :nope:
Ihan F1 tasoinen auto se on, kerta mahtuu 107% säännön puitteissa kisaan.Joo. Miksi sä sitten haluat nähdä näitä HRT:eitä pyörimässä muitten jaloissa GP2 tasoisen auton kanssa? Romua siitä tulee.
Ei Karthikeyanissa mitään vikaa ole, eikä myöskään maamies Karumissa tai HRT:ssä. Pikkutiimit ovat yksi lajin suola ja intialaiskuskit ovat tuonneet nähtävyyttä heidän maalleen ykkösten osalta. Monessa eri sarjassa keitetty mies tämä Narain.Nää intialaiset (tällä hetkellä yksi, kunhan Chandhok pysyy poissa) ja HRT vois suksii pois koko sarjastas, ei tuolta maasta kuskeja vaan tule eikä HRT:stä F1 autoa.
No eihän se sitten enää GP2-auto olisi, jos sen pitäisi mahtua F1-sääntöihin.Tosta GP2 tasoisesta autosta tuli mieleen, että olisi mielenkiintoista ottaa nopein pömpeli sieltä GP2:sta ja tuoda se fykkösiin tietysti sääntöihin sopivana. Se vois olla hyvä mittatikku häntäpään talleille.
No niissähän on ihan hitosti vikaa! Sekä kuskit, että tallit ovat viemässä tilaa oikeilta lahjakkuuksilta ja voittavilta teameilta, rajatusti kun paikkoja on.Ei Karthikeyanissa mitään vikaa ole, eikä myöskään maamies Karumissa tai HRT:ssä.
TV rahoja riittää vain kymmenelle parhaalle, aina ne muutamat jämätiimit räpeltää vaikka vaihdettaisiinkin, sillä häviäjät joutuvat suhteuttamaan budjettinsa.No niissähän on ihan hitosti vikaa! Sekä kuskit, että tallit ovat viemässä tilaa oikeilta lahjakkuuksilta ja voittavilta teameilta, rajatusti kun paikkoja on.
Ei ole tulijoita tiimipuolelle, liian kallista. Kuskipuolella taas ei olisi ehkä noitakaan talleja, ellei olisi maksukuskeja.No niissähän on ihan hitosti vikaa! Sekä kuskit, että tallit ovat viemässä tilaa oikeilta lahjakkuuksilta ja voittavilta teameilta, rajatusti kun paikkoja on.
Tästä nopeasta mielikuvitusleikin tappamisesta voimme siis vetää johtopäätöksen, että HRT:ä ei kannata verrata ainakaan GP2-autoihin. On ne siis F1-autoja, kiitos.No eihän se sitten enää GP2-auto olisi, jos sen pitäisi mahtua F1-sääntöihin.
Jos otetaan vertailuksi vaikkapa Barcelona ja Monza viime kaudelta, niin paaluaikojen ero on karkeasti 10 sekuntia. Nopeimmillaan GP2 on siis jokseenkin tasapäinen F1:n kanssa, kun tämä on hitaimmillaan (täysin tankein). Jos molemmilla lähdettäisiin kisaan samalla bensamäärällä, GP2 jäisi HRT:lle sekuntikaupalla per kierros.
Onko joku sitten ollut erimieltä? En minä ainakaan teamien määrää ollut vähentämässä, taso ei vain miellytä ja kyllä niitä ehdokkaita 3 vuotta sitten ainakin oli jonoksi asti kun uusia talleja sarjaan otettiin.Mielipiteitä on toki monia, mutta itse näen mielummin enemmän tiimejä.
Mosley ne sinne halus, ei Bernie.Näitä ruputalleja Bernie halusi mukaan kisoihin asettamalla testirajoitukset ja budjettikatot.
Ihan yhtä tyhjätaskuja ne muutkin tarjokkaat oli, yksi valituistakaan ei koskaan ilmestynyt viivalle.Onko joku sitten ollut erimieltä? En minä ainakaan teamien määrää ollut vähentämässä, taso ei vain miellytä ja kyllä niitä ehdokkaita 3 vuotta sitten ainakin oli jonoksi asti kun uusia talleja sarjaan otettiin.
Niin no joo, ilmankos se puhkaisikin Vettelin takarenkaan että asia vähän himmailtua Red Bullin vauhtiaTollasella mopolla ei vaan taida olla mitään hyötyä yrittää päästä Red Bullin perään. Imuvaikutukseen tarvis kuitenkin edes etäisesti samanmoisen vauhdin.