Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Samsungin käynnistys- ja sulkemisäänet.
Ottaa pois asetuksista.Samsungin käynnistys- ja sulkemisäänet.
Mutta eihän siitä sitten enää voisi valittaa.Ottaa pois asetuksista.
Elämä onMutta eihän siitä sitten enää voisi valittaa.
Itse tein noin oman puhelimen kanssa. Mieluummin olisin laittanut omavalintaiset äänet sinne kyllä. Vastaavat kuin tietokoneessani on, starttiäänenä leijonan karjahdus muistaakseni ja lopetusäänenä Peter Griffinin pieru.Ottaa pois asetuksista.
Ai ne saa televisiostakin pois? :doubtful:Ottaa pois asetuksista.
Tuo tuntuisi takuulla huonolta idealta lentoemännän muistuttaessa mobiililaitteiden sulkemisesta ja mieleen juolahtaessa muistikuva omasta vielä päällä olevasta kännykästä. Sen kerran kymmenessä vuodessa, kun vierustoveriksi on sattunut kiiltokuvamaisen kaunis olento joudut naama kylmässä hiessä tekoyskien ja iltapulua rapistaen sulkemaan kännykkäsi.Mieluummin olisin laittanut omavalintaiset äänet sinne kyllä. Vastaavat kuin tietokoneessani on, starttiäänenä leijonan karjahdus muistaakseni ja lopetusäänenä Peter Griffinin pieru.
Olen monesti miettinyt tuota kehotusta. Aiheuttaako mobiililaitteen (GSM puhelin/vast) päälläolo lentokoneen nousussa ja laskussa todella jotain vaaraa?Tuo tuntuisi takuulla huonolta idealta lentoemännän muistuttaessa mobiililaitteiden sulkemisesta ja mieleen juolahtaessa muistikuva omasta vielä päällä olevasta kännykästä.
Todennäköisyys sille, että se nykysuojauksen koneissa häiritsisi elektroniikkaa oli samaa tasoa, kuin että lentokone tippuisi juuri sinun pihallesi.Olen monesti miettinyt tuota kehotusta. Aiheuttaako mobiililaitteen (GSM puhelin/vast) päälläolo lentokoneen nousussa ja laskussa todella jotain vaaraa?
Silti tämä lentoturvallisuutta vaarantavan asian korjaaminen on jätetty täysin matkustajien vastuulle, jotka usein esim. lomalennoilla ovat jo valmiiksi kännissä kuin käet.
Jos unohdat tai et muuten vaan sulje puhelintasi niin se nyt sitten on päällä kun kone nousee ja laskeutuu.
Mukavaa kun kerroit. Olin varma, että koneen putoaminen nousussa on helvetin todennäköistä jos joku kännikala on jättänyt puhelimensa päälleTodennäköisyys sille, että se nykysuojauksen koneissa häiritsisi elektroniikkaa oli samaa tasoa, kuin että lentokone tippuisi juuri sinun pihallesi.
Nimenomaan. Toivottavasti eivät ikinä salli kännykkäpuheluita lentokoneissa. Olkoon tekosyy vaikka sitten turvallisuus.Kai siinä tärkeintä on kuitenkin muiden matkustajien viihtyvyys. Vai haluaisitko sinä kuunnella monen tunnin lennon ajan sitä, kun jollain teinillä on niin vitun vaikeeta?
Mutta jospa se kielto johtuukin tulipaloriskistä. Kännykkähän lyö kipinää käytettäessä niin pirusti, että sen takia sitä ei saa räjähdysherkillä alueillakaan käyttää.Todennäköisyys sille, että se nykysuojauksen koneissa häiritsisi elektroniikkaa oli samaa tasoa, kuin että lentokone tippuisi juuri sinun pihallesi.
Kannattaa katsoa Myytinmurtajia...Mukavaa kun kerroit. Olin varma, että koneen putoaminen nousussa on helvetin todennäköistä jos joku kännikala on jättänyt puhelimensa päälle
Mitä siellä on todettu tuosta "puhelinpäällälentokoneessa" -jutusta?Kannattaa katsoa Myytinmurtajia...
No joo. Siinä vois poltella kaikki mahdolliset läheisemmän tuttavuudenhieronnan sillat sanomalla vaikka: "Eiks ookki hei hieno sammutusääni tässä mun kännykässä hei! Pieru toimii kyllä aina vai eiks, hä?"Tuo tuntuisi takuulla huonolta idealta lentoemännän muistuttaessa mobiililaitteiden sulkemisesta ja mieleen juolahtaessa muistikuva omasta vielä päällä olevasta kännykästä. Sen kerran kymmenessä vuodessa, kun vierustoveriksi on sattunut kiiltokuvamaisen kaunis olento joudut naama kylmässä hiessä tekoyskien ja iltapulua rapistaen sulkemaan kännykkäsi.
Mulle on jostain tullut käsitys, että kyse on enemmänkin siitä, että puhelinsysteemit menee katolleen jos vaikkapa muutamassa kymmenessä tietyn paikan yli 900 km/h lentävässä matkustajakoneessa on jokaisessa sata kännykkää ottamassa yhteyttä samoihin muutamaan tukiasemaan ja sitten hetimiten toisiin muutamaan tukiasemaan. Eli systeemi ei silleen niinku pysy perässä kun liian moni kännykkä etenee liian kovaa vauhtia ja yrittää ottaa yhteyttä milloin mihinkin tukiasemaan. Mutta tosiaan kaikki tekosyyt, joilla voidaan estää känniääliöiden mölinäsoitot missä ja milloin tahansa ovat hyviä tekosyitä.Olen monesti miettinyt tuota kehotusta. Aiheuttaako mobiililaitteen (GSM puhelin/vast) päälläolo lentokoneen nousussa ja laskussa todella jotain vaaraa?
Juurikin noin miten tuossa äskettäin kirjoitin.Mitä siellä on todettu tuosta "puhelinpäällälentokoneessa" -jutusta?
Se lienee täysin selvä, että tuo puhelinkielto nousujen ja laskujen yhteydessä on täysin olemattoman jäännösriskin "minimoimista". Kaikilla ihmisillä on nykyään matkapuhelin. Jos 300:ta matkustajasta 295 tottelee ja sulkee puhelimensa niin se on jo merkittävä vähennys GPS-signaalien määrässä.Juurikin noin miten tuossa äskettäin kirjoitin.
Kuuntelin kumpaistakin yhteensä ehkä viitisen sekunttia ja jo oli vitutuskäyrä iskemässä high fiveä, joten ymmärrän hyvin reaktiosi. Ton Kasmirin kohdalla on todettava, että joskus erehdyin kuuntelemaan samaisen peelon vadelmavene-ujellusta ja jo silloin iski epäuskoinen wtf-olotila. Koin täysin mahdottomaksi ajatukseksi kuunnella ko. biisin loppuun saakka.