Jonkun innokkaan ekselöimä esitys nykyisen Concorden rahanjaosta.
F1-technical -sivustolta pöllitty, ja perustuu
tähän Autosportin viimesyksyiseen juttuun.
Ferrari tienaa eniten, vaikkei menestykään, ja sama jatkunee myös tulevaisuudessa. Seuraavaan Concordeen myös Red Bullin on huhuttu saavan extraa. Sikäli kun tuo taulukko pitää edes jossain määrin paikkansa, niin tuo column 1 on aika mielenkiintoinen tapaus. Kun bonukset ja historian painolastin perusteella ansaitut rahat on jaettu, niin loput jaetaan kahtia, ja toinen puolikas jaetaan tasan top10:n kesken. Jämätallit eivät saa mitään. Sama koskee myös valmistajien mm-sarjan perusteella jaettua pottia, jolloin peräpään vartijoille jää pelkästään uusien tallien verukkeella jaettuja almuja. Ja joku vielä ihmettelee, mikseivät Marussia ja HRT saa muita talleja kiinni... Tälläinen rahanjako on myös omiaan pitämään huolen siitä, että suuret pysyvät suurina eivätkä pienemmät tallit pääse hyppimään nenille. Tällä kaudella Pirelli on tosin sotkenut kuvioita ja antanut Sauberille ja Williamsille mahdollisuuden hämmentää soppaa.