WebSlave
Trackman
- Liittynyt
- 9.2.2005
- Viestit
- 29660
KERSin toimivuudessa on ollut paljon useammin ongelmia kuin DRS:ssä.Ei ainakaan olis mitään takasiiven jumittumisia, eikä se olis päällä auttamassa koko ohituksen ajan jarrutuksen alkamiseen saakka.
DRS-alue on suoran loppupäässä, "KERS-alue" olisi (ja on) alkupäässä. Ei kai tuossa nyt suurta eroa olisi, olennaisempaa on saatavan nopeusedun määrä.
Viime kaudella ainakin Silverstonessa ja Interlagosissa sen käyttö oli tietyissä tilanteissa suuressa roolissa. Varmaan se on muutenkin ollut, mutta kun radalla tapahtuu koko ajan, jotain KERS-käytön taktiikoita ei sen enempää selostajat kuin katsojatkaan ehdi tarkkailla.Nythän se on aika näkymätön ja hieman turha kun kaikilla se on käytössä ja varmaan kaikki tiimit sen laskevat missä kohti rataa sitä kannatta käyttää, joten sitä käytetäänkin sitten aika samanlailla.