Örfil
Guest
Odotan kauhulla sitä näkyä, kun yli 90 kiloiset kuskit "tasataan" 90 kiloisiksi
sheivaavat lastuja poisOdotan kauhulla sitä näkyä, kun yli 90 kiloiset kuskit "tasataan" 90 kiloisiksi
Viimeks ku tasattiin painot ni se voitti..:doubtful:Slugin vauhti on mielenkiintoista nähdä painot tasattuna.
Se oli silkka vahinko eikä tule toistumaan :frank:Viimeks ku tasattiin painot ni se voitti..:doubtful:
Ai että ukot pannaan kebab -vartaaseen ja siinä säädetään paino kohdilleensheivaavat lastuja pois
Siihen suuntaan mutta ilman kypsennystä varmaankinAi että ukot pannaan kebab -vartaaseen ja siinä säädetään paino kohdilleen
Kunhan et ns. "perähivakkaan" niitä ala asettelemaan :thumbup:tai jalkojen välissä.
Ei luultavastikaan Jkl karting anna lupaa. Ja rata on liukkaampaa betonia (ei pompota kuten asvaltti) + painolaatikot ovat keskemmällä autoa ja kuski istuu keskikohdasta hiukan oikealle. Tai ainakin moottori toisella puolella tasoittaa. Painopiste ei mikään surkea ole. DWn vauhti 2011 kertoo että kovaa voi mennä.Saako lisäpainot kiinnittää parempaan paikkaan esim. jeesusteipillä, liinalla tai nippusiteillä? Tuntuu, että kärsin näissä tasohyvitys-kisoissa siitä että nämä rangaistukset terveellisestä elämäntavasta tulee auton sivulle, jolloin auto ei ole niin hyvässä balanssissa. Painojen pitäisi olla penkin alla tai jalkojen välissä.
Komppaan CM:ää sanomalla että tuskin ei.Saako lisäpainot kiinnittää parempaan paikkaan esim. jeesusteipillä, liinalla tai nippusiteillä?
Niin, 2 kisaa kymmenestä "kärsit" siitä.Tuntuu, että kärsin näissä tasohyvitys-kisoissa siitä että nämä rangaistukset terveellisestä elämäntavasta tulee
Psykologinen seikka lähinnä vain. Ja meni jotkut kevyet KiC:n asvaltillakin kovaa isot painot kyydissä.Niin, 2 kisaa kymmenestä "kärsit" siitä.
Muut "kärsii" painoista kahdeksassa kisassa, jotenka ei tuo nyt mitenkään huono suhde teille kevyimmille ole.
Lisäksi melkein näen että mieluummin sisäradoille tämmönen vaihtelu on plussaa kun moiset paikat kuitenkin harvassa on.
(ja ulkoradoilla tätä mahdollisuutta ei ole missään)
Totta tuokin.Psykologinen seikka lähinnä vain. Ja meni jotkut kevyet KiC:n asvaltillakin kovaa isot painot kyydissä.
jokaiselle oma penkki jota voi sitten käyttää myös ulkoradoilla \o/Eiköhän pistetä kimppatilaus menemään, niin saatais omia penkkejä ehkä halvemmalla. Jos en väärin muista, niin 2kg lisäpainolle vaadittiin 6mm pultti. Eivät varmaan tykkäis radoilla, kun menis akkuporalla autojen kimppuun.
Joo jostain syystä KiCissä oon pärjännyt yllättävän hyvin, vaikka sielläkin se toispuoleisuus tuntuu ajossa aika selkeästi.Psykologinen seikka lähinnä vain. Ja meni jotkut kevyet KiC:n asvaltillakin kovaa isot painot kyydissä.
Lähtökohtana on väärin, että terveellisestä elämäntavasta tai kartingiin edullisista geeneistä rangaistaan joten se siitä.Niin, 2 kisaa kymmenestä "kärsit" siitä.
Muut "kärsii" painoista kahdeksassa kisassa, jotenka ei tuo nyt mitenkään huono suhde teille kevyimmille ole.
Lisäksi melkein näen että mieluummin sisäradoille tämmönen vaihtelu on plussaa kun moiset paikat kuitenkin harvassa on.
(ja ulkoradoilla tätä mahdollisuutta ei ole missään)